Wyniki wyszukiwania
kolejowym (srk) oraz peronów na stacjach i przystankach. Po rewitalizacji, linia byłaby przejezdna z prędkością V= 120 km/h z ograniczeniami wynikającymi z promieni łuków. Inwestycja planowana jest do realizacji
PRZECZYTAJkacji na temat ERTMTS oraz Jan Raczyński – dyrektor Biura Linii dużych Prędkości na temat programu budowy linii dużych prędkości w Polsce. Przedstawione przez uczestników prezentacje podejmowały wiele [...] wszystkich decydentów polskich sieci kolejowych oraz projektów dotyczących nowej sieci dużych prędkości. Obecni byli przedstawiciele władz państwowych, Komisji Europejskiej (Dyrekcji Generalnej Mobilności
PRZECZYTAJKolejowe program jest spójny z istniejącymi i planowanymi sieciami kolei dużych prędkości w Europie. Powstanie linii dużych prędkości zwolni także przepustowość dla taboru konwencjonalnego, tak pasażerskiego [...] wysokiego szczebla, której celem było zaprezentowanie planów budowy w Polsce pierwszej linii dużych prędkości. W serii spotkań, zorganizowanych przez PKP Polskie Linie Kolejowe, przy poparciu eurodeputowanych [...] przedstawiciel Komisji Europejskiej dyrektor ds. sieci TEN – T., Ignacio Baron szef komitetu dużych prędkości UIC, Johannes Ludewig dyrektor wykonawczy CER, Michael Clausecker dyrektor generalny UNIFE. W spotkaniu
PRZECZYTAJie urządzeń do podwyższanych parametrów technicznych linii kolejowej. Umożliwi to podniesienie prędkości jazdy pociągów na przejazdach kolejowych oraz poprawi bezpieczeństwo ruchu kolejowego. Otwarcie
PRZECZYTAJbezkolizyjności ruchu i podniesienia poziomu bezpieczeństwa umożliwi prowadzenie ruchu kolejowego z prędkością 160 km/h. Zadanie jest współfinansowane z Funduszu Spójności w ramach projektu FS 2005/PL/16/C/PT/001
PRZECZYTAJOtwarcie tunelu średnicowego
11.01.2007
drewnianą nawierzchnię, która pozwalała na jazdę z prędkością 20 km/h zastąpiono bezpieczną, niepalną konstrukcją, umożliwiającą wygodną jazdę z prędkością 60 km/h. Przejazd między Dworcem Wschodnim a stacją
PRZECZYTAJInformacja Prasowa
25.09.2006
podstawie której zostanie poprowadzona modernizacja linii z docelowym efektami w postaci: - zwiększenia prędkości do 160km/h dla pociągów pasażerskich i 120km/h dla pociągów towarowych - skrócenia czasu przejazdu
PRZECZYTAJInformacja prasowa
24.08.2006
infrastruktury technicznej linii do parametrów eksploatacyjnych określonych w umowach AGC i AGTC tj. prędkości pociągów zestawionych z taboru klasycznego w ruchu pasażerskim do 160 km/h a w ruchu towarowym do [...] km/h i nacisku na oś 225 kN; -przystosowanie linii do kursowania taboru z wychylnym nadwoziem z prędkością maksymalną 200 km/h; -spełnienie wymagań dotyczących interoperacyjności podsystemów utrzymania [...] , sterowania, infrastruktury, energii, ruchu i taboru dla transeuropejskiego systemu dużych prędkości określonego dyrektywami UE; -zwiększenie efektywności systemu sterowania ruchem na długości całej linii;
PRZECZYTAJdo zakładanej prędkości, poszerzenie międzytorza oraz modernizacja urządzeń samoczynnej blokady liniowej i samoczynnej sygnalizacji przejazdowej do działania przy maksymalnej prędkości pociągów 160 km/h [...] ego odcinka wynosi około 21 km. Podstawowym założeniem modernizacji jest dostosowanie linii do prędkości 140km/h, a dla taboru z wychylnym nadwoziem do 160km/h. Zakończenie robót przewidywane jest na dzień [...] linii kolejowej Warszawa-Łódź przyniesie następujące efekty: 1. Umożliwienie jazdy pociągów z prędkością 140-160km/h, a w przypadku taboru z wychylnym nadwoziem - 160km/h 2. Skrócenie czasu jazdy: - po
PRZECZYTAJInformacja dla mediów
04.08.2006
ego odcinka wynosi około 21 km. Podstawowym założeniem modernizacji jest dostosowanie linii do prędkości 140km/h a dla taboru z wychylnym nadwoziem do 160km/h. Zakończenie robót przewidywane jest na dzień
PRZECZYTAJ