• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy podlegać. Rezultatów: 67, czas wyszukiwania 5 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/konkurs-na-happening-1833

Konkurs na happening

25.01.2013

laureatów konkursu decyduje jury złożone z pracowników PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. Ocenie podlega oryginalność w podejściu do tematu oraz skuteczność w realizacji celu konkursu i przekazaniu jego

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/linie-kolejowe-na-podlasiu-nie-beda-zawieszone-1917

Linie kolejowe na Podlasiu nie będą zawieszone

23.04.2013

spowoduje, że po zrealizowaniu największego od ponad 30 lat programu inwestycyjnego sieć kolejowa będzie podlegać szybkiej degradacji. Przychody z linii rentownych zamiast na utrzymanie ich parametrów technicznych

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowa-procedura-dopuszczeniowa-plk-1915

Nowa procedura dopuszczeniowa PLK

23.04.2013

Zgodnie z prawem polskim i unijnym do obowiązków zarządcy infrastruktury należy dopuszczanie do eksploatacji produktów, których dopuszczanie nie należy do zadań UTK, a których stosowanie może mieć bez

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/linia-tomaszow-mazowiecki-skarzysko-kamienna-pozostaje-w-uzytkowaniu-1912

Linia Tomaszów Mazowiecki – Skarżysko Kamienna pozostaje w użytkowaniu

17.04.2013

spowoduje, że po zrealizowaniu największego od ponad 30 lat programu inwestycyjnego sieć kolejowa będzie podlegać szybkiej degradacji. Przychody z linii rentownych zamiast na utrzymanie ich parametrów technicznych

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/pociagi-moga-jezdzic-nadal-sa-nowe-propozycje-dla-podkarpacia-1903

Pociągi mogą jeździć nadal – są nowe propozycje dla Podkarpacia

10.04.2013

spowoduje, że po zrealizowaniu największego od ponad 30 lat programu inwestycyjnego sieć kolejowa będzie podlegać szybkiej degradacji. Przychody z linii rentownych zamiast na utrzymanie ich parametrów technicznych

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolej-dla-podkarpacia-rewitalizacja-trasy-do-jasla-1929

Kolej dla Podkarpacia. Rewitalizacja trasy do Jasła

30.04.2013

liczne ograniczenia prędkości do 60, 40, a nawet do 30 km/h. Zgodnie z umową, rewitalizacji będzie podlegał odcinek o łącznej długości około 17 km. Kompleksowa wymiana toru na szlaku Przybówka – Jasło i

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/polskie-linie-kolejowe-analizuja-decyzje-utk-w-sprawie-informowania-pasazerow-1966

Polskie Linie Kolejowe analizują decyzje UTK w sprawie informowania pasażerów

21.06.2013

wizualnych w bardziej czytelny sposób. System, podobnie jak inne tego typu systemy, po wdrożeniu podlegał optymalizacjom. W ramach zmian wykonano już: poprawę obsługi pulpitu przez operatorów, przeprowadzono

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/polowa-ze-143-inicjatyw-poprawiajacych-bezpieczenstwo-na-kolei-zrealizowana-1960

Połowa ze 143 inicjatyw poprawiających bezpieczeństwo na kolei zrealizowana

17.06.2013

inwestycyjnym realizowanym na wszystkich poziomach eksploatacyjnych. Wszechstronnej modernizacji podlegają główne korytarze transportowe łączące największe aglomeracje. Gruntowny remont przechodzą podtorza

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/intensywne-prace-na-trasie-warszawa-skierniewice-2059

Intensywne prace na trasie Warszawa – Skierniewice

29.10.2013

budowie jej prawie od podstaw z wykorzystaniem dotychczas zajmowanego terenu. Kompleksowej wymianie podlegają tory. W miejsce kilkudziesięcioletnich, wyeksploatowanych urządzeń powstaje nowoczesny system z

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/bezpieczenstwo-na-kolei-to-priorytet-pkp-polskich-linii-kolejowych-sa-2090

Bezpieczeństwo na kolei to priorytet PKP Polskich Linii Kolejowych S.A.

11.12.2013

działania ukierunkowane na podniesienie poziomu bezpieczeństwa kolejowego. Harmonogram ich realizacji podlega bieżącej kontroli Biura Bezpieczeństwa, jest też na bieżąco oceniany przez zarząd spółki oraz radę

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona1234567Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 11 do 20 z 67.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook