Wyniki wyszukiwania
Nie wahał się pomóc – został nagrodzony
06.05.2013
kolejowych jest, oprócz utrzymywania sprawności urządzeń zabezpieczających, systematyczna edukacja i ciągłe przypominanie wszystkim użytkownikom przejazdów kolejowo – drogowych kilku prostych zasad: 1. Upewnij
PRZECZYTAJERTMS/ETCS poziom 1 jest systemem kontroli jazdy pociągu z punktową transmisją danych, zapewniających ciągłą kontrolę jazdy pociągu. Urządzenia przytorowe przeznaczone są do pobierania w sposób bezpieczny
PRZECZYTAJspecjalnego do pomiaru skrajni. Z technologii zdjęć fotogrametrycznych przechodzimy na skaning laserowy z ciągłą cyfrową rejestracją fotogrametryczną. Kontrola szyn to bardzo ważny proces, bo nawet drobne odkształcenie [...] wymiany sprzętu użytkowanego przez zespoły defektoskopowe. Sprzęt nowej generacji wyposażony jest w ciągłą rejestrację pracy, lokalizuje miejsca pomiaru zarówno w systemie kilometracji linii jak i w systemie
PRZECZYTAJnych (70% planu), 34 znajduje się w trakcie realizacji (21%), zaś 18 to działania o charakterze ciągłym (9%). Bezpieczniejsza infrastruktura Zadania dotyczące modernizacji infrastruktury są elementem szerszego
PRZECZYTAJCałodobowe prace na moście średnicowym
21.03.2014
jakie nawarstwiały się przez lata eksploatacji obiektu. Wszystkie prace na moście prowadzone są pod ciągłym nadzorem geodezyjnym. Docelowo wymienionych zostanie niemal 1500 mostownic, które pełnią na moście
PRZECZYTAJbudowlane wykorzystywane podczas prac prowadzonych w dzień. Wszystkie prace na moście prowadzone są pod ciągłym nadzorem geodezyjnym. Docelowo na obydwu torach dalekobieżnych wymienionych zostanie niemal 1500 [...] h ponad 60 osób. Roboty odbywające się 16 metrów nad lustrem wody prowadzone są przy zachowaniu ciągłego ruchu kolejowego na drugim torze, dzięki temu zapewniona jest sprawna komunikacja w obszarze wa
PRZECZYTAJszybkie znalezienie innych firm, które obecnie realizują ten kontrakt. Polskie Linie Kolejowe są w ciągłym kontakcie z wykonawcami realizującymi program inwestycyjny. Wszelkie zmiany na kontraktach, w tym
PRZECZYTAJPociągiem, który pozwala na przekazywanie sygnałów z semaforów bezpośrednio do kabiny maszynisty i ciągłą kontrolę pracy prowadzącego pojazd. Druga część ERTMS to cyfrowy system kolejowej komunikacji GSM-R
PRZECZYTAJPociągiem, który pozwala na przekazywanie sygnałów z semaforów bezpośrednio do kabiny maszynisty i ciągłą kontrolę pracy prowadzącego pojazd. Druga część ERTMS to cyfrowy system kolejowej komunikacji GSM-R
PRZECZYTAJERTMS drugiego poziomu obejmuje ETCS, czyli Europejski System Sterowania Pociągiem, który umożliwia ciągłą kontrolę pracy maszynisty. Jego działanie polega na komunikowaniu się urządzeń przytorowych z lokomotywą
PRZECZYTAJ