Wyniki wyszukiwania
Otrzymali je Pani Paulina Galewska z Wojskowej Akademii Technicznej w Warszawie, Pan Piotr Malepszak ze Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie oraz Pani Anna Urbanek z Akademii Ekonomicznej w Katowicach. Nagrody
PRZECZYTAJzawartego z firmą Bilfinger Berger Budownictwo S.A., powstanie również nowy peron przystanku osobowego Warszawa Służewiec, zaś stacja końcowa na Okęciu, tunel oraz część naziemna linii, zostaną wyposażone w [...] wąskich szczelin we wszelkiego rodzaju głębieniach. Po wybudowaniu łącznicy od przystanku osobowego Warszawa Służewiec do stacji pod Terminalem II, będzie można mówić o stworzeniu – wzorem wielu europejskich
PRZECZYTAJKraków Główny , za najkorzystniejszą uznana została oferta złożona przez konsorcjum firm : Mostostal Warszawa S.A. Acciona Infraestructuras S.A. Madryt, na kwotę 124 988 390,74 PLN brutto . Spośród dziewięciu
PRZECZYTAJramach projektu powstanie centralna część systemu składająca się z dwóch jednostek: podstawowej w Warszawie i rezerwowej w Poznaniu (z uwagi na konieczność zapewnienia wyższego poziomu bezpieczeństwa niż
PRZECZYTAJPKP Polskie Linie Kolejowe S.A. 30 listopada br. na posiedzeniu ugodowym przed Sądem Rejonowym dla Warszawy Pragi-Północ, Przewozy Regionalne odrzuciły zawezwanie PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. do próby
PRZECZYTAJprzejścia podziemnego w rejonie dworca kolejowego w Lublinie, a także w ciągu linii kolejowej nr 7 Warszawa Wschodnia – Dorohusk. Celem inwestycji jest przebudowa układu komunikacyjnego w rejonie dworca
PRZECZYTAJCzeskiej (lider konsorcjum) Przedsiębiorstwo TOR-KAR-SSON Zbigniew Kargul ul. Chełmżyńska 211, 04-458 Warszawa Zakres robót budowlanych na odcinku Krzeszowice – Kraków Główny Towarowy (kontrakt nr 3) obejmie
PRZECZYTAJw poziomie szyn. Dzięki temu prędkość pociągów osobowych wyniesie 160 km/h, a czas przejazdu z Warszawy do Gdyni ulegnie znacznemu skróceniu. Dotychczas w obszarze LCS Ciechanów zostały podpisane trzy
PRZECZYTAJzaproponowane we wstępnym studium wykonalności budowy linii dużych prędkości Poznań/Wrocław – Łódź – Warszawa – CNTK, 2005 r. oraz wariant autorski, który przebiega wzdłuż autostrad A2 i A1). W trakcie dyskusji
PRZECZYTAJCelem spotkania było omówienie możliwego przebiegu tras kolei dużych prędkości łączących Katowice i Ostrawę oraz Wrocław i Pragę. Czeskie ministerstwo transportu wraz z SŽDC przygotowują program budow
PRZECZYTAJ