Wyniki wyszukiwania
kolejnych etapów przygotowania do budowy linii dużych prędkości) – 27 miesięcy od dnia podpisania umowy. Przygotowanie budowy linii dużych prędkości, w tym studium wykonalności, jest finansowane z Programu [...] Łódź, Warszawa (w trakcie prac) dla kolei dużych prędkości, szczegółowa realizacja standardów unijnych i zapewnienie kompatybilności linii dużych prędkości z istniejącą infrastrukturą kolejową. Linia KDP [...] ofert w postępowaniu na wyłonienie wykonawcy studium wykonalności budowy linii kolejowej dużych prędkości z Wrocławia i Poznania przez Łódź do Warszawy. W postępowaniu prowadzonym w trybie dialogu konk
PRZECZYTAJ40 ograniczeń prędkości zmniejszenie kosztów eksploatacji i utrzymania linii kolejowej, poprawa bezpieczeństwa na przejazdach kolejowych, umożliwienie jazdy pociągom pasażerskim z prędkością 160 km/h i towarowym
PRZECZYTAJszt., - urządzeń sterowania ruchem kolejowym na przejazdach 30 szt. Pozwoliło to na podniesienie prędkości rozkładowej pociągów do 70/110 km/h Poniesione koszty na modernizację finansowaną ze środków budżetowych [...] Ocice – Rzeszów planowane są kolejne roboty na kwotę ok. 40 mln zł, co da w efekcie podniesienie prędkości rozkładowej na tej linii do 100/120 km/h. Dorota Szalacha
PRZECZYTAJlinia przystosowana zostanie do parametrów eksploatacyjnych w zakresie prędkości 100 km/h dla autobusów szynowych oraz prędkości 60 km/h i nacisku na oś 196 kN dla pociągów towarowych. Rozpoczęcie realizacji [...] przystankach osobowych. Linia przystosowana zostanie do parametrów eksploatacyjnych w zakresie prędkości wynoszącej 120 km/h dla autobusów szynowych oraz 70 km/h i nacisku 221 kN dla ruchu towarowego.
PRZECZYTAJsygnalizacji i łączności. Linia przystosowana zostanie do parametrów eksploatacyjnych w zakresie prędkości wynoszącej do 120 km/h i nacisku 196 kN dla autobusów szynowych oraz 80 km/h dla 196 kN dla ruchu
PRZECZYTAJdługości 386,6 km zwiększenie niezawodności przewozów pasażerskich i towarowych likwidacja ograniczeń prędkości pociągów - 133 lokalizacji skrócenie czasu jazdy pociągów pasażerskich łącznie 204 min 17 przejazdów [...] estakady i wiaduktów (nad ul.: Zielińskiego, Stysia, Placem Rozjezdnym i Zaporoską) było zwiększenie prędkości z 20 - 30 km/h do 60 km/h i poprawa nośności. Estakada jest bardzo istotna dla Wrocławskiego Węzła
PRZECZYTAJ100 km/h przez Zawiercie
14.12.2009
ograniczały jazdę do prędkości 40 km/h. Przebudowa głowic rozjazdowych, z zastosowaniem rozjazdów o promieniu 1200 metrów oraz skosie 1:18,5 umożliwia zmianę torów przez pociąg z prędkością 100 km/h. Tego typu [...] zakończono przebudowę głowic rozjazdowych w stacji Zawiercie, która miała na celu podwyższenie prędkości jazdy pociągów przez stację z 40 do 100 km/h, zwiększenie jej przepustowości oraz poprawę komfortu
PRZECZYTAJwprowadzanie dużych prędkości w Polsce. W latach 2007 - 2009 na odcinku Psary - Góra Włodowska-Zawiercie mosty i wiadukty zostały dostosowane do jazdy pociągów pasażerskich z prędkościami 250 km/h i 300 km/h [...] ch obiektach z prędkościami 160, 180 i 200 km/h (w obu kierunkach). Wykonane próbne obciążenia dynamiczne potwierdziły, że konstrukcje obiektów spełniają przyjęte założenia do prędkości 200 km/h. Badania [...] km/h. Wprowadzenie takich prędkości wymaga przeprowadzenia pomiarów oddziaływania dynamicznego pociągów na konstrukcje nośne obiektów. W związku z tym od 30 listopada do 7 grudnia 2009 r. firma ASPEKT,
PRZECZYTAJprzewidziano na rok 2013. Efekt pierwszego etapu modernizacji stacji to przede wszystkim zwiększona prędkość pociągów przejeżdżających przez stację: z 40 do 60 km/h, co wpłynie na poprawę płynności ruchu pociągów
PRZECZYTAJPomorskim. Dzięki modernizacji, której koszt wyniósł 22,5 mln PLN uzyskano zwiększoną rozkładową prędkość pociągów do 120 km/h. Skrócony czas przejazdu zostanie uwzględniony w rozkładzie jazdy pociągów
PRZECZYTAJ