• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy prędkość. Rezultatów: 1912, czas wyszukiwania 5 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/polaczenie-kolejowe-aglomeracji-gornoslaskiej-z-lotniskiem-w-pyrzowicach-743

Połączenie kolejowe aglomeracji górnośląskiej z lotniskiem w Pyrzowicach

06.04.2010

istniejących torów oraz budowę nowego odcinka linii kolejowej o długości 20,2 km, dostosowana do prędkości jazdy dla pociągów osobowych do 160 km/h i projektowanym czasem przejazdu ze stacji Katowice do

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wkrotce-szybciej-z-lowicza-do-lodzi-740

Wkrótce szybciej z Łowicza do Łodzi

31.03.2010

prowadzony w niewielkim zakresie wyłącznie ruch towarowy. Plany modernizacji przewidują przywrócenie prędkości konstrukcyjnej 90km/h dla pociągów pasażerskich, co w konsekwencji spowoduje skrócenie czasu przejazdu

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kontynuacja-modernizacji-linii-kolejowej-nr-401-szczecin-dabie-swinoujscie-739

Kontynuacja modernizacji linii kolejowej Nr 401 Szczecin Dąbie - Świnoujście

31.03.2010

II półrocze 2010 r., ma na celu podniesienie prędkości rozkładowej, likwidację ograniczeń prędkości i docelowo przystosowanie układu torowego do prędkości 160 km/h. Inwestycja realizowana jest z budżetu

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/modernizacja-linii-kolejowej-wolsztyn-lubon-736

Modernizacja linii kolejowej Wolsztyn-Luboń

24.03.2010

przyniesie wiele wymiernych korzyści lokalnej społeczności. Między innymi, dzięki podniesieniu prędkości jazdy autobusów szynowych do 100 km/h, skróceniu ulegnie czas ich przejazdu o około 17 minut. Jest

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/przekazanie-placu-budowy-pod-wiadukty-drogowe-w-poblizu-przystanku-osobowego-katne-oraz-wzdluz-drogi-swiercze-8211-ostrzeniewo-linia-e-65-727

Przekazanie placu budowy pod wiadukty drogowe w pobliżu przystanku osobowego Kątne oraz wzdłuż drogi Świercze – Ostrzeniewo (Linia E 65)

15.03.2010

E 65 Warszawa - Gdynia, polegającą na przystosowaniu jej do poruszania się pociągów osobowych z prędkością do 160 km/h. Realizacja tego celu wymaga oprócz kompleksowej wymiany torów, podtorza i budowy nowej

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/komputery-w-obsludze-stacji-brzeg-724

Komputery w obsłudze stacji Brzeg

12.03.2010

elektroenergetyki kolejowej, perony, tunel stacyjny prowadzący na perony. W celu zwiększenia maksymalnej prędkość pociągów do 100 km/h, a na przyległych do stacji szlakach do 160 km/h poprawiana jest geometria

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/modernizacja-linii-z-warszawy-do-gdyni-zmiana-rozkladu-jazdy-722

Modernizacja linii z Warszawy do Gdyni-zmiana rozkładu jazdy

09.03.2010

bezpieczeństwa wymagają, aby ruch po torze sąsiadującym z remontowanym odbywał się z maksymalną prędkością 50 km/h, co w rezultacie częściowo obniży przepustowość linii na tym odcinku. Prace torowe polegać

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/koleje-duzych-predkosci-podpisanie-umowy-721

Koleje Dużych Prędkości - podpisanie umowy

03.03.2010

linii kolejowych do prędkości 350 km/h” w Polsce. Przedmiotem projektu jest identyfikacja wszystkich uwarunkowań technicznych dla infrastruktury kolejowej dla ruchu pociągów z prędkością maksymalną do V = [...] a, budowy i modernizacji infrastruktury kolejowej linii kolejowych o rozstawie szyn 1435 mm do prędkości do 350 km/h. W wyniku ogłoszenia Sekretariatu Stanu ds. Turystyki i Handlu w hiszpańskim Ministerstwie [...] technicznych (warunków technicznych) dla nowych linii kolejowych, dostosowanych do ruchu pociągów z prędkością 350 km/h i doświadczeń kadry specjalistów hiszpańskich, zdobytych w czasie prac nad nimi i realizacji

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/lodzki-wezel-kolejowy-bedzie-obslugiwal-koleje-duzych-predkosci-719

Łódzki Węzeł Kolejowy będzie obsługiwał koleje dużych prędkości

01.03.2010

przygotowania Łódzkiego Węzła Kolejowego do obsługi kolei dużych prędkości. Rządowy program budowy i uruchomienia przewozów pociągami dużych prędkości przyjęty uchwałą Rady Ministrów w dniu 19 grudnia 2008 zakłada [...] zakłada wybudowanie do roku 2020 linii o maksymalnej prędkości 350 km/godz. z Warszawy przez Łódź do Poznania i Wrocławia. Czas przejazdu z Warszawy do Łodzi skróci się do 35 minut, a z Łodzi do Poznania [...] Spójności w ramach Programu Infrastruktura i Środowisko Jan Raczyński Dyrektor Biura Linii Dużych Prędkości PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. tel. +48 22 473 3602 www.pois.gov.pl

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolej-duzych-predkosci-we-wroclawskim-wezle-kolejowym-718

Kolej Dużych Prędkości we Wrocławskim węźle kolejowym

26.02.2010

budowy linii dużych prędkości Warszawa-Łódź -Wrocław/Poznań oraz opracowaniem studium wykonalności dla przystosowania kolejowego węzła wrocławskiego do potrzeb kolei dużych prędkości. Jan Raczyński dyrektor [...] dyrektor Biura Linii Dużych Prędkości przedstawił zakres działań PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. w realizacji rządowego Program budowy i uruchomienia kolei dużych prędkości w Polsce, w tym: kalendarz projektu [...] Przystosowanie węzłów kolejowych do obsługi kolei dużych prędkości w Polsce omawiano 26 lutego 2010 r. we Wrocławiu. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. zorganizowały spotkanie konsultacyjne w związku z realizacją

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...176177178179180181182183184185...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 1801 do 1810 z 1912.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook