Wyniki wyszukiwania
istniejących torów oraz budowę nowego odcinka linii kolejowej o długości 20,2 km, dostosowana do prędkości jazdy dla pociągów osobowych do 160 km/h i projektowanym czasem przejazdu ze stacji Katowice do
PRZECZYTAJWkrótce szybciej z Łowicza do Łodzi
31.03.2010
prowadzony w niewielkim zakresie wyłącznie ruch towarowy. Plany modernizacji przewidują przywrócenie prędkości konstrukcyjnej 90km/h dla pociągów pasażerskich, co w konsekwencji spowoduje skrócenie czasu przejazdu
PRZECZYTAJII półrocze 2010 r., ma na celu podniesienie prędkości rozkładowej, likwidację ograniczeń prędkości i docelowo przystosowanie układu torowego do prędkości 160 km/h. Inwestycja realizowana jest z budżetu
PRZECZYTAJprzyniesie wiele wymiernych korzyści lokalnej społeczności. Między innymi, dzięki podniesieniu prędkości jazdy autobusów szynowych do 100 km/h, skróceniu ulegnie czas ich przejazdu o około 17 minut. Jest
PRZECZYTAJE 65 Warszawa - Gdynia, polegającą na przystosowaniu jej do poruszania się pociągów osobowych z prędkością do 160 km/h. Realizacja tego celu wymaga oprócz kompleksowej wymiany torów, podtorza i budowy nowej
PRZECZYTAJKomputery w obsłudze stacji Brzeg
12.03.2010
elektroenergetyki kolejowej, perony, tunel stacyjny prowadzący na perony. W celu zwiększenia maksymalnej prędkość pociągów do 100 km/h, a na przyległych do stacji szlakach do 160 km/h poprawiana jest geometria
PRZECZYTAJbezpieczeństwa wymagają, aby ruch po torze sąsiadującym z remontowanym odbywał się z maksymalną prędkością 50 km/h, co w rezultacie częściowo obniży przepustowość linii na tym odcinku. Prace torowe polegać
PRZECZYTAJlinii kolejowych do prędkości 350 km/h” w Polsce. Przedmiotem projektu jest identyfikacja wszystkich uwarunkowań technicznych dla infrastruktury kolejowej dla ruchu pociągów z prędkością maksymalną do V = [...] a, budowy i modernizacji infrastruktury kolejowej linii kolejowych o rozstawie szyn 1435 mm do prędkości do 350 km/h. W wyniku ogłoszenia Sekretariatu Stanu ds. Turystyki i Handlu w hiszpańskim Ministerstwie [...] technicznych (warunków technicznych) dla nowych linii kolejowych, dostosowanych do ruchu pociągów z prędkością 350 km/h i doświadczeń kadry specjalistów hiszpańskich, zdobytych w czasie prac nad nimi i realizacji
PRZECZYTAJprzygotowania Łódzkiego Węzła Kolejowego do obsługi kolei dużych prędkości. Rządowy program budowy i uruchomienia przewozów pociągami dużych prędkości przyjęty uchwałą Rady Ministrów w dniu 19 grudnia 2008 zakłada [...] zakłada wybudowanie do roku 2020 linii o maksymalnej prędkości 350 km/godz. z Warszawy przez Łódź do Poznania i Wrocławia. Czas przejazdu z Warszawy do Łodzi skróci się do 35 minut, a z Łodzi do Poznania [...] Spójności w ramach Programu Infrastruktura i Środowisko Jan Raczyński Dyrektor Biura Linii Dużych Prędkości PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. tel. +48 22 473 3602 www.pois.gov.pl
PRZECZYTAJbudowy linii dużych prędkości Warszawa-Łódź -Wrocław/Poznań oraz opracowaniem studium wykonalności dla przystosowania kolejowego węzła wrocławskiego do potrzeb kolei dużych prędkości. Jan Raczyński dyrektor [...] dyrektor Biura Linii Dużych Prędkości przedstawił zakres działań PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. w realizacji rządowego Program budowy i uruchomienia kolei dużych prędkości w Polsce, w tym: kalendarz projektu [...] Przystosowanie węzłów kolejowych do obsługi kolei dużych prędkości w Polsce omawiano 26 lutego 2010 r. we Wrocławiu. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. zorganizowały spotkanie konsultacyjne w związku z realizacją
PRZECZYTAJ