• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy prędkość. Rezultatów: 1912, czas wyszukiwania 9 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wojewodztwo-dolnoslaskie-wspolpracuje-z-pkp-polskie-linie-kolejowe-sa-1158

Województwo dolnośląskie współpracuje z PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

04.02.2011

Legnica – Lubin – Głogów. Zwrócili uwagę na potrzebę podawania w planach do rozkładu jazdy realnych prędkości. Zainteresowanie budził m.in.: stan linii Lwówek – Jelenia Góra, Wrocław – Jelcz Laskowice, tras

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/silna-konkurencja-w-postepowaniu-na-modernizacje-odcinka-lodz-widzew-lodz-fabryczna-1157

Silna konkurencja w postępowaniu na modernizację odcinka Łódź Widzew – Łódź Fabryczna

04.02.2011

budowę tunelu dla prowadzenia ruchu dalekobieżnego, regionalnego, aglomeracyjnego i kolei dużych prędkości, budowę stacji kolejowej i dworca kolejowego Łódź Fabryczna, jako stacji podziemnej dla czterech [...] modernizacji na całym odcinku Warszawa Zachodnia – Łódź Fabryczna umożliwi m.in. jazdę pociągów z prędkością 90 km/h na odcinku Warszawa Zachodnia – Warszawa Włochy oraz 160 km/h na pozostałym odcinku, o

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/dwie-oferty-w-przetargu-na-sygnalizacje-linii-kolejowej-e59-na-odcinku-wroclaw-rawicz-1156

Dwie oferty w przetargu na sygnalizację linii kolejowej E59 na odcinku Wrocław - Rawicz

03.02.2011

do jazdy pociągów z prędkością 160km/h. Stacyjne i liniowe urządzenia srk muszą umożliwiać zabudowę w przyszłości systemu ERTMS poziom 2 dla umożliwienia jazdy pociągów z prędkościami powyżej 160km/h. O [...] dwie fazy. Faza I projektu polega na dostosowaniu linii kolejowej do prędkości V=160 km/h wraz z elementami rozwiązań dla prędkości V=200 km/h w części dotyczącej układu geometrycznego torów, przystosowania [...] sieci trakcyjnej w zakresie rozstawu podpór. Faza II obejmuje dostosowanie pozostałych elementów do prędkości V=200 km/h uwzględniając: likwidację skrzyżowań w poziomie szyn, wpływ na środowisko, rozbudowę

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolejne-spotkanie-konsultacyjne-z-przedstawicielami-wladz-regionow-i-samorzadow-kierunki-rozwoju-kolei-duzych-predkosci-w-polsce-1155

Kolejne spotkanie konsultacyjne z przedstawicielami władz regionów i samorządów "Kierunki rozwoju kolei dużych prędkości w Polsce"

03.02.2011

kolei dużych prędkości w Polsce omówił Jan Raczyński. W swoim wystąpieniu Wiceminister Andrzej Massel podkreślił: dobiegają końca konsultacje społeczne „Kierunków rozwoju kolei dużych prędkości w Polsce” [...] tego, iż kolei dużych prędkości stanowi istotny czynnik rozwoju społecznego i gospodarczego nie tylko Polski, ale każdego regionu z osobna. Powstanie systemu kolei dużych prędkości zaktywizuje także istniejącą [...] dokumentu „Kierunki rozwoju kolei dużych prędkości w Polsce”. Konsultacjom towarzyszyła konferencja prasowa. Projekt 7.1-26 Przygotowanie budowy linii dużych prędkości oraz Projekt 7.1-42 Prace przygotowawcze

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/spotkanie-konsultacyjne-z-przedstawicielami-wladz-regionow-i-samorzadow-kierunki-rozwoju-kolei-duzych-predkosci-w-polsce-1141

Spotkanie konsultacyjne z przedstawicielami władz regionów i samorządów: Kierunki rozwoju kolei dużych prędkości w Polsce

26.01.2011

parametrów linii dużej prędkości oraz możliwości włączenia linii dużych prędkości w Polsce do europejskiej sieci TEN-T. Projekt 7.1-26 Przygotowanie budowy linii dużych prędkości oraz Projekt 7.1-42 Prace [...] zaprezentowany zostanie dokument „Kierunki rozwoju kolei dużych prędkości w Polsce” oraz przedstawione będą trendy w rozwoju kolei dużych prędkości na świecie. W drugiej części spotkania omówiony zostanie przebieg [...] odbędzie się spotkanie konsultacyjne dotyczące omówienia dokumentu Kierunki rozwoju kolei dużych prędkości w Polsce . Konsultacje poprzedzone będą konferencją prasową, która rozpocznie się o godz. 10.00

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/jakie-beda-linie-kolejowe-opolszczyzny-1130

Jakie będą linie kolejowe Opolszczyzny?

20.01.2011

obiektów inżynieryjnych. Pytano o uwzględnienie polaczenia Opola z przyszłą siecią kolei dużych prędkości. Wymieniono m.in. poglądy na temat możliwości uzyskania szybszego połączenia Opola z Warszawą przez

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/o-przyszlosci-linii-kolejowych-na-slasku-1128

O przyszłości linii kolejowych na Śląsku

19.01.2011

również na liniach, które ze względu na ograniczone środki na utrzymanie, zagrożone są obniżeniem prędkości poniżej 30 km/h. Samorządy maja prawo wiedzieć jakie są plany wobec linii kolejowych i realna p

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/przetarg-na-wykonanie-robot-na-linii-e-20-miedzy-lowiczem-i-kutnem-1127

Przetarg na wykonanie robót na linii E 20 między Łowiczem i Kutnem

18.01.2011

systemie „projektuj i buduj”, z doprowadzeniem parametrów toru pozwalających na prowadzenie ruchu z prędkością 160 km/h, na podstawie wykonanej dokumentacji projektowej. Całość prac i robót wchodzących w zakres

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/pierwszy-duzy-przetarg-w-2011-roku-szesc-ofert-w-przetargu-na-modernizacje-linii-kolejowej-wroclaw-poznan-na-odcinku-wroclaw-granica-wojewodztwa-dolnoslaskiego-1114

Pierwszy duży przetarg w 2011 roku – sześć ofert w przetargu na modernizację linii kolejowej Wrocław – Poznań na odcinku Wrocław - granica województwa dolnośląskiego

12.01.2011

dwie fazy. Faza I projektu polega na dostosowaniu linii kolejowej do prędkości V=160 km/h wraz z elementami rozwiązań dla prędkości V=200 km/h w części dotyczącej układu geometrycznego torów, przystosowania [...] sieci trakcyjnej w zakresie rozstawu podpór. Faza II obejmuje dostosowanie pozostałych elementów do prędkości V=200 km/h uwzględniając: likwidację skrzyżowań w poziomie szyn, wpływ na środowisko, rozbudowę [...] w ramach odrębnego projektu. Zakres modernizacji odcinka w ramach I fazy obejmuje wprowadzenie prędkości 160 km/h dla pociągów pasażerskich i 120 km/h dla pociągów towarowych, skrócenie od 30 do 60 minut

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowa-organizacja-ruchu-pociagow-na-linii-warszawa-gdynia-1107

Nowa organizacja ruchu pociągów na linii Warszawa – Gdynia

07.01.2011

inne obiekty, • zabudowie nowego podtorza i torów w standardzie umożliwiającym prowadzenie ruchu z prędkością 160 km/h, • budowie nowoczesnych elementów infrastruktury kolejowej związanych z obsługą ruchu [...] na torze, wymaga wyłączenia go z ruchu i prowadzenia jazdy po torze sąsiadującym z ograniczoną prędkością. Efektem modernizacji będzie skrócenie czasu jazdy pociągów, zwiększenie przepustowości linii,

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...166167168169170171172173174175...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 1701 do 1710 z 1912.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook