• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy praca. Rezultatów: 4201, czas wyszukiwania 20 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/srodki-z-kpo-na-kolej-wydamy-efektywnie-9979

Środki z KPO na kolej wydamy efektywnie

06.08.2024

wzrost kosztów inwestycji. – Działania korygujące prowadzimy od grudnia ubiegłego roku. W ramach tych prac dokonujemy przeglądu wcześniej planowanych inwestycji. Pierwszym z efektów przeglądu była Towarowa

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wzrosla-efektywnosc-utrzymania-sieci-kolejowej-plk-sa-10503

Wzrosła efektywność utrzymania sieci kolejowej PLK SA!

19.02.2025

mogących mieć negatywny wpływ na ruch pociągów daje szansę na opracowanie harmonogramu odpowiednich prac i przyjęcie działań prewencyjnych, pozwalających na wyeliminowanie utrudnień. Szukanie nowych rozwiązań [...] Zidentyfikowanie potrzeb na sieci kolejowej to nie wszystko. Ważne jest jeszcze właściwe skoordynowanie prac, które mają przynieść wymierne efekty, ale też w jak najmniejszym stopniu wpływać na proces przewozowy [...] trwałą poprawę parametrów infrastruktury oraz aby po ich realizacji nie musieć ponownie prowadzić prac na odcinkach wcześniej objętych robotami. Stawiamy na optymalne rozwiązania, które przynoszą efekt

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/jakosc-i-efektywnosc-w-inwestycjach-kolejowych-2894

Jakość i efektywność w inwestycjach kolejowych

27.09.2015

zaliczki na kontrakt (przedpłaty), zapłatę za materiały na placu budowy, płatności częściowe za wykonane prace. Równocześnie Polskie Linie kolejowe wprowadziły obowiązek przygotowania profesjonalnych harmonogramów [...] harmonogramów realizacji projektu oraz efektywniejsze monitorowanie inwestycji, które ogranicza opóźnienia prac. Dbałość o jakość zapewni odpowiednia kontrola na placach budów i analizy materiałów w laboratoriach

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/efektywniejsze-przewozy-kolejowe-miedzy-plk-i-lhs-6506

Efektywniejsze przewozy kolejowe między PLK i LHS

21.12.2021

planowana rozbudowa terminala przeładunkowego PKP Linia Hutnicza Szerokotorowa na stacji Wola Baranowska Prace na pięciokilometrowym łączniku Padew – Wola Baranowska poprawią stan toru, podtorza i obiektów in [...] trasie. Przewidziano remont mostu i dwóch przepustów. Przebudowa urządzeń sterowania ruchem oraz prace na trzech przejazdach kolejowo-drogowych podniosą poziom bezpieczeństwo. Zwiększą się także możliwe [...] będzie przewóz ładunków. Umowę „Rewitalizacja linii kolejowej nr 79 Padew - Wola Baranowska w ramach prac przy rozbudowie terminala LHS w Woli Baranowskiej” wykona za 15,6 mln zł netto PNUIK Kraków Sp. z

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/lepsze-podroze-z-konina-i-kola-efekty-prac-plk-na-odcinku-trasy-poznan-warszawa-4935

Lepsze podróże z Konina i Koła. Efekty prac PLK na odcinku trasy Poznań – Warszawa

21.08.2020

j „Łącząc Europę” (CEF). Zasadnicze prace na trasie planowane są do III kwartału 2021 r. Na tempo realizacji wpłynęły m.in. dodatkowe, nieplanowane wcześniej prace, związane z koniecznością przebudowy [...] Zasadnicze prace na wielkopolskim odcinku modernizowanej linii między Swarzędzem a Barłogami zakończą są do końca sierpnia. – Dzięki Krajowemu Programowi Kolejowemu kolej staje się coraz bardziej atrakcyjna [...] umożliwia przebudowane przejście podziemne, a w Kole – nowy tunel, który zastąpił kładkę. Ostatnie prace wykończeniowe w przejściach pod torami planowane są do końca miesiąca. Osoby mające trudności z p

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/efekty-krajowego-programu-kolejowego-dla-podroznych-4526

Efekty Krajowego Programu Kolejowego dla podróżnych

28.01.2020

Węgliniec – Zgorzelec, podróż z Wrocławia do Zgorzelca skróciła się nawet do 1 h 40 min. Dzięki ukończeniu prac na trasie Poznań – Piła poprawiło bezpieczeństwo i skrócił czas przejazdu m.in. w aglomeracji poznańskiej [...] (Olsztyn Śródmieście). Dzięki temu mieszkańcy kolejnych regionów Polski zyskują lepszy dojazd do pracy i szkoły. Wraz z postępem inwestycji modernizowane są stacje i przystanki m.in. na liniach Lublin

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/multimedia/video/szczegoly/modernizacja-linii-poznan-pila-efekty-4505

Modernizacja linii Poznań-Piła – efekty

Inwestycja o wartości ok. 500 mln zł odbywa się w ramach projektu „Modernizacja linii kolejowej nr 354 Poznań Główny POD – Chodzież – Piła Główna w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacy

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/multimedia/video/szczegoly/linia-z-poznania-do-pily-nie-do-poznania-efekty-modernizacji-4490

Linia z Poznania do Piły nie do poznania – efekty modernizacji

roku kierowcy przejadą też szerszą jezdnią pod wiaduktem na ul. Kochanowskiego. Dzięki zrealizowanym pracom, z Poznania do Piły pociągi pośpieszne jeżdżą już o ok. 15 min. krócej, a regionalne o ok. 7 min

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/multimedia/video/szczegoly/efekty-remontu-linii-toszek-polnoc-rudziniec-gliwicki-4589

Efekty remontu linii Toszek Północ-Rudziniec Gliwicki

transport węgla z kopalń Rybnickiego Okręgu Węglowego do portów w Szczecinie, Świnoujściu i Gdyni. Prace na linii zwiększą poziom bezpieczeństwa ruchu kolejowego i drogowego, zapewnią sprawniejszy i szybszy [...] konkurencyjności kolei w stosunku do transportu drogowego. Roboty są przeprowadzane w ramach projektu „Prace na liniach kolejowych nr 153, 199, 681, 682 oraz 872 na odcinku Toszek Północ – Rudziniec Gliwicki

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/pun-y-na-torach-efekty-na-horyzoncie-10806

PUN-y na torach, efekty na horyzoncie!

16.06.2025

planowanej do realizacji w 2026 r. Efekty prowadzonych prac na odcinku Stary Sącz – Granica Państwa będą w pełni odczuwalne od grudnia 2025 r. po zakończeniu prac związanych z zabudową samoczynnych urządzeń pr [...] staroużyteczne, m.in. podkłady i szyny. Prace obejmowały także oczyszczenie tłucznia i budowę toru bezstykowego na całym odcinku podlegającemu naprawie. Efektem prac jest przygotowany szlak do prowadzenia [...] dodatkowych prac w zakresie przebudowy urządzeń sterowania ruchem kolejowym, które realizowane będą w ramach odrębnego zadania. Zakładane prędkości będą zatem wdrażane stopniowo, w miarę postępu prac i odbiorów

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...165166167168169170171172173174...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 1691 do 1700 z 4201.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook