• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy Biuletyn nr 15. Rezultatów: 586, czas wyszukiwania 5 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/ogloszono-kolejne-dwa-przetargi-na-e-30-778

Ogłoszono kolejne dwa przetargi na E 30

30.04.2010

h: Przetarg nr 1: Modernizacja odcinków: Jaworzno Szczakowa – Trzebinia (km 15,810 – 29,110 linii Nr 133), Jaworzno Szczakowa – Sosnowiec Jęzor (km 6,847 – 0,000 linii Nr 134). Przetarg nr 2: Modernizacja [...] Krzeszowice (km 29,110 – 46,700 linii Nr 133). Przetarg nr 3: Modernizacja odcinka: Krzeszowice – Kraków Główny Towarowy (km 46,700 – 67,200 linii Nr 133). Przetarg nr 4. Sygnalizacja dla obszaru: LCS Jaworzno [...] Szczakowa, LCS Trzebinia, LCS Kraków Mydlniki (km 0,000 – 6,847 linii Nr 134) oraz (km 15,810 – 67,636 linii Nr 133) W ramach przetargów nr 1, 2 i 3 przewiduje się wykonanie: 1. Dokumentacji projektowej, w

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wybor-oferty-na-wykonanie-dokumentacji-projektowej-oraz-robot-budowlanych-na-odcinku-linii-kolejowej-e30-jaworzno-szczakowa-trzebinia-oraz-jaworzno-szczakowa-sosnowiec-jezor-923

Wybór oferty na wykonanie dokumentacji projektowej oraz robot budowlanych na odcinku linii kolejowej E30 Jaworzno Szczakowa – Trzebinia oraz Jaworzno Szczakowa – Sosnowiec Jęzor

16.09.2010

Katowice – Kraków, przetarg nr 1 modernizacja odcinków: Jaworzno Szczakowa – Trzebinia (km 15,810 – 29,110 linii nr 133); Jaworzno Szczakowa – Sosnowiec Jęzor (km 0,000 – 6,847) linii nr 134. Oferty na realizację [...] liniach transportu kombinowanego i obiektach towarzyszących) dla korytarzy transportowych. Linie nr 133 oraz nr 134 przeznaczone są dla ruchu pasażerskiego o długości pociągów 400 m z prędkością 160 km/h oraz [...] oceny ofert złożonych w postępowaniu przetargowym za najkorzystniejszą ofertę została uznana oferta nr 1 złożona przez „Konsorcjum PRKiI-INFRAKOL-PNUIK” w składzie: Przedsiębiorstwo Robót Kolejowych i

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/dwa-konsorcja-ubiegaja-sie-o-kontrakt-na-sygnalizacje-na-trzech-lcs-ach-na-e30-851

Dwa konsorcja ubiegają się o kontrakt na sygnalizację na trzech LCS-ach na E30

16.08.2010

Zabrze – Katowice – Kraków Przetarg nr 4 Sygnalizacja dla obszaru: LCS Jaworzno Szczakowa, LCS Trzebinia, LCS Kraków Mydlniki (km 0,000 – 6,847 linii 134) oraz (km 15,810 – 67,636 linii 133). W siedzibie [...] Zabrze – Katowice – Kraków Przetarg nr 4 Sygnalizacja dla obszaru: LCS Jaworzno Szczakowa, LCS Trzebinia, LCS Kraków Mydlniki (km 0,000 – 6,847 linii 134) oraz (km 15,810 – 67,636 linii 133). Wartość zamówienia [...] 30 do warunków technicznych wynikających z umów AGC i AGTC dla korytarzy transportowych. Linie nr 133 oraz nr 134 przeznaczone są dla ruchu pasażerskiego o długości pociągów 400 m z prędkością 160 km/h oraz

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/ogloszono-przetarg-na-nadzor-inwestorski-na-modernizacje-e-30-na-odcinku-krakow-rzeszow-986

Ogłoszono przetarg na nadzór inwestorski na modernizację E 30 na odcinku Kraków – Rzeszów

05.10.2010

odcinkach: Przetarg nr 1.1 – odcinek Podłęże – Bochnia (23 km); Przetarg nr 1.2 – odcinek Bochnia – Biadoliny (22,3 km); Przetarg nr 1.3 – odcinek Biadoliny – Tarnów (18,9 km); Przetarg nr 2.1 – odcinek Tarnów [...] Tarnów – Dębica (31,3 km); Przetarg nr 2.2 – odcinek Dębica – Sędziszów Małopolski (22,1 km); Przetarg nr 2.3 – odcinek Sędziszów Małopolski – Rzeszów Zachodni (21,3 km). Usługa wymagać będzie również [...] okresie gwarancji dla robót budowlanych. Czas realizacji zamówienia od 15.11.2010 r. do 31.12.2015 r. Modernizacja linii kolejowej nr 91 Kraków – Medyka (138,7 km) ubiega się o finansowanie przez Unię Europejską

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wybor-najkorzystniejszej-oferty-na-sygnalizacje-czesci-linii-e-30-985

Wybór najkorzystniejszej oferty na sygnalizację części linii E 30

05.10.2010

30 do warunków technicznych wynikających z umów AGC i AGTC dla korytarzy transportowych. Linie nr 133 oraz nr 134 przeznaczone są dla ruchu pasażerskiego o długości pociągów 400 m z prędkością 160 km/h oraz [...] oceny ofert złożonych w postępowaniu przetargowym za najkorzystniejszą ofertę została uznana oferta nr 1 złożona przez konsorcjum w składzie : Thales Rail Signalling Solutions Sp. z o.o. - Poznań Thales

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/32-nowe-perony-na-trasie-koluszki-czestochowa-jest-wygodniej-i-bezpieczniej-2657

32 nowe perony na trasie Koluszki – Częstochowa. Jest wygodniej i bezpieczniej

30.10.2014

trakcyjnej, 30 mostów, 15 przepustów, 13 przejazdów kolejowo-drogowych, 5 wiaduktów. Projekt pn. „Polepszenie jakości usług przewozowych poprzez poprawę stanu technicznego linii kolejowej nr 1 na odcinku Koluszki [...] z większych przemian przeszedł układ peronowy w Piotrkowie Trybunalskim. W całości zlikwidowano tor nr 3, natomiast peron wyspowy został poszerzony do 13 metrów, co zdecydowanie poprawi obsługę składów [...] pod nazwą „Polepszenie jakości usług przewozowych poprzez poprawę stanu technicznego linii kolejowej nr 1 na odcinku Koluszki – Częstochowa”, to jeden z ważniejszych realizowanych obecnie przez PKP Polskie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/4-mld-zlotych-na-poprawe-dostepu-kolei-do-portow-morskich-3019

4 mld złotych na poprawę dostępu kolei do portów morskich

07.03.2016

e z CEF ma wynieść 490,7 mln złotych). Porty w Gdyni, Szczecinie i Świnoujściu Projekty za blisko 1,5 mld złotych, których realizację przewidziano na lata 2017 – 2020 obejmują modernizację, budowę i rozbudowę [...] przewiduje się na lata 2018 - 2021. Zakres projektu obejmuje elektryfikację odcinka linii kolejowej nr 201, tj. Maksymilianowo – Gdynia Główna oraz dobudowę posterunków eksploatacyjnych i drugiego toru [...] infrastruktury towarzyszącej, w tym modernizacja urządzeń srk, zwiększy przepustowości linii kolejowej nr 201 i 203 oraz podniesie poziom bezpieczeństwa ruchu. Lepsze warunki przewozu towarów na koniec perspektywy

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/4-mld-zl-na-modernizacje-sieci-kolejowej-na-slasku-2630

4 mld zł na modernizację sieci kolejowej na Śląsku

19.09.2014

urządzeń sterowania ruchem, rozjazdów oraz obiektów inżynieryjnych. Rewitalizacja linii kolejowej nr 143 i 272 na w/w odcinkach jest częścią większego zadania, polegającego na poprawie infrastruktury [...] Po zakończeniu wszystkich robót w 2015 r. czas przejazdu pociągiem na tej trasie skróci się aż o 1,5 godziny, z 6 godzin do około 4 godzin i 30 minut. Szybszy transport towarów Inwestycje PKP Polskich

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/prawie-400-milionow-zlotych-na-modernizacje-linii-kolejowej-na-podkarpaciu-1043

Prawie 400 milionów złotych na modernizację linii kolejowej na Podkarpaciu

30.11.2010

budowę 8 peronów w miejscowościach Będziemyśl, Trzciana, Świlcza, Rudna Wielka, przebudowę / budowę 15 wiaduktów kolejowych i 3 drogowych, 6 mostów, 30 przepustów, budowę 4 przejść podziemnych dla pieszych [...] linii, zaplanowano między innymi przebudowę wiaduktu kolejowego w Klęczanach (w ciągu drogi krajowej nr 4) oraz budowę wiaduktu drogowego w Olchowej (w ciągu drogi powiatowej). W Rzeszowie zlokalizowane

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/podpisanie-umowy-na-modernizacje-przejazdu-kolejowego-na-linii-404-szczecinek-kolobrzeg-837

Podpisanie umowy na modernizację przejazdu kolejowego na linii 404 Szczecinek – Kołobrzeg

06.08.2010

modernizacji przejazd znajduje się w Białogardzie na skrzyżowaniu linii kolejowej Nr 404 Szczecinek – Kołobrzeg z drogą wojewódzką Nr 166. Jest to przejazd kolejowy kat „D” oznakowany znakiem „STOP” oraz krzyżem [...] dofinansowane kwotą 50 000,00 PLN (netto) przez Zarząd Powiatu w Białogardzie. Termin realizacji: do 15 listopada 2010r. Na tym przejeździe w kwietniu 2009r. doszło do tragicznego wypadku, gdy kierowca TIR-a

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...12131415161718192021...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 161 do 170 z 586.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook