Wyniki wyszukiwania
roli transportu kolejowego względem transportu kołowego. Koszt całkowity projektu wyniesie 1 mld 815 mln zł netto. Zakończenie prac przewidziano na rok 2014. Podstawowe cele projektu „Modernizacja linii kolejowej
PRZECZYTAJpodwyższenia bezpieczeństwa na przejazdach kolejowych. Koszt pierwszego etapu modernizacji wynosi około 60 mln zł. Realizacja zadania odbywa się w systemie „projektuj i buduj”. Projekt „Modernizacja linii kolejowej
PRZECZYTAJmożliwość wjazdu na linię cięższych pociągów niż dotychczas. Szacowany koszt inwestycji to około 505 mln zł i jej realizacja zaplanowana jest na lata 2013 - 2014. Informacje dla mediów: Maciej Dutkiewicz
PRZECZYTAJKujawsko – Pomorskiego w wysokości 83% kosztów kwalifikowanych (koszty netto), co daje kwotę prawie 80 mln PLN netto. Całkowity koszt zadania wynosi 117 783 784,20 PLN brutto. Dofinansowanie dla projektu „
PRZECZYTAJzapewnieniem właściwego odwodnienia. Koszt inwestycji na trasie Szczedrzykowice –Legnica wynosi prawie 27 mln. euro. Pomiędzy Wrocławiem a Legnicą modernizacja obejmuje ponadto 11 km szlaku Środa Śląska – Malczyce [...] działalność inwestycyjna wrocławskiego oddziału PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. przekroczy kwotę 600 mln złotych. Mirosław Siemieniec Rzecznik prasowy PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Oddział Regionalny we
PRZECZYTAJinwestycji była firma Bombardier Transportation (ZWUS) Polska Spółka z o.o. w Katowicach. Kosztem 19,5 mln PLN zbudowano nową nastawnię, wykonano nowe przejście dla podróżnych prowadzące na drugi peron i z
PRZECZYTAJPociągi wróciły do Międzylesia.
02.09.2008
wą ofertę przewozową Zakończenie zadania planowane jest w grudniu 2008r. Koszt robót wynosi 100,6 mln zł.
PRZECZYTAJWkrótce szybciej z Łowicza do Łodzi
31.03.2010
w planie i w profilu. Całkowita wartość robót wyniesie 120 mln zł, przy współfinansowaniu zadania z Funduszu Kolejowego w wysokości ok. 39 mln zł. Podpisana z Urzędem Marszałkowskim umowa o dofinansowanie
PRZECZYTAJBudowa wiaduktu trwała od maja 2010 r. i kosztowała ok. 13 mln zł (2,7 mln euro). Jest to obiekt jednoprzęsłowy ze zjazdem łączącym się bezpośrednio z drogą krajową nr 91 i drogą równoległą wybudowaną [...] w Lisewie, Różynach i Cieplewie oraz inne elementy związane z obsługą pasażerów. Kosztem ponad 27 mln euro zmodernizowano w Tczewie na Wiśle najdłuższy most kolejowy w Polsce o długości 1 030 m. Trwająca
PRZECZYTAJUkład torowy w obrębie stacji jest już prawie gotowy. Na ostatnim etapie jest również montaż sieci trakcyjnej oraz urządzeń sterowania ruchem kolejowym. Perony zyskały całkowicie nową nawierzchnię ora
PRZECZYTAJ