• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy podróżny. Rezultatów: 1875, czas wyszukiwania 9 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/juz-244-pociagi-specjalne-obsluzyly-pasazerow-sdm-3141

Już 244 pociągi specjalne obsłużyły pasażerów ŚDM

28.07.2016

Łódzka Kolej Aglomeracyjna. Do godziny 9 na dwóch częstochowskich stacjach pojawiło się około 10 000 podróżnych. Oprócz składów dodatkowych pielgrzymi korzystali z pociągów regularnego kursowania. Uczestnicy [...] było uzyskać od informatorów mobilnych. Obie stacje, po modernizacji, zapewniają lepszą obsługę podróżnych, także w czasie ŚDM. SPRAWNY RUCH POCIĄGÓW Przewoźnicy oraz zarządca infrastruktury kolejowej apelują [...] pielgrzymów i pasażerów o wcześniejsze przybywanie na dworce kolejowe. W związku ze wzmożonym ruchem podróżnych rekomendowane jest pojawienie się na stacji co najmniej 60 minut przed odjazdem pociągu. Na dworcu

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/organizacja-ruchu-kolejowego-w-krakowie-w-dniach-31-lipca-i-1-sierpnia-3140

Organizacja ruchu kolejowego w Krakowie w dniach 31 lipca i 1 sierpnia

29.07.2016

REKORDOWA LICZBA PODRÓŻNYCH W ciągu dwóch dni (31 lipca i 1 sierpnia) z dworca Kraków Główny odjadą 72 pociągi specjalne ŚDM, z których każdy zabierze od 200 do nawet 800 podróżnych. Uzupełnią one składy [...] Ibis . Odprawa podróżnych będzie podzielona na etapy. Do stref podróżni będą wchodzić przez oznakowane bramki. Strefa na Placu Jana Nowaka Jeziorańskiego przeznaczona jest dla podróżnych, których pociągi [...] obsługiwać będzie podróżnych odjeżdżających z peronów 1, 2 i 3. W strefach umieszczone zostały telebimy, na których będzie wyświetlana aktualna informacja o odprawie grup podróżnych dla konkretnych składów

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/115-tysiecy-pasazerow-przyjechalo-dotychczas-pociagami-na-swiatowe-dni-mlodziezy-3137

115 tysięcy pasażerów przyjechało dotychczas pociągami na Światowe Dni Młodzieży

27.07.2016

kolejowych ważnych z punktu widzenia obsługi pielgrzymów pracuje około 200 informatorów. Rozmawiają z podróżnymi w języku polskim oraz angielskim. Pomocą pasażerom służą także pracownicy punktów InfoDworzec,

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/od-20-lipca-rozklad-jazdy-na-sdm-kolej-przygotowana-do-swiatowych-dni-mlodziezy-3121

Od 20 lipca rozkład jazdy na ŚDM. Kolej przygotowana do Światowych Dni Młodzieży

18.07.2016

na obsługę pielgrzymów, pojawią się specjalne oznakowania, w Krakowie również telebimy. Pomocą podróżnym będzie służyć około 200 mobilnych informatorów, wspierających pasażerów wiedzą o ruchu pociągów

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/bezpieczna-kolej-w-trakcie-sdm-3135

Bezpieczna kolej w trakcie ŚDM

26.07.2016

można się porozumieć także w języku angielskim. OGRANICZENIA DLA PODRÓŻNYCH Oprócz wszystkich udogodnień przygotowanych dla podróżnych przez spółki kolejowe (dodatkowe pociągi, specjalna oferta biletowa [...] celną i strażą pożarną. – Kolej ma duże doświadczenia w organizowaniu przewozów dla dużych grup podróżnych oraz w zapewnieniu transportu na potrzeby organizacji wydarzeń masowych. Do zapewnienia bezpieczeństwa [...] Światowych Dni Młodzieży funkcjonariusze SOK będą mogli jeszcze lepiej zadbać o bezpieczeństwo podróżnych, dzięki dodatkowym uprawnieniom przyznanym SOK w marcu na mocy specustawy – dodaje. Podczas za

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/sprawniejsza-kolej-w-krakowie-i-szybciej-z-lublina-do-warszawy-3129

Sprawniejsza kolej w Krakowie i szybciej z Lublina do Warszawy

25.07.2016

i system informacji pasażerskiej oraz zostaną dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych i podróżnych z ciężkim bagażem. W Lublinie powstanie dodatkowy przystanek „Lublin Zachód”. Dla zapewnienia

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/gliwice-wygodniej-dla-pasazerow-na-peronach-i-w-hali-dworca-3127

Gliwice: wygodniej dla pasażerów na peronach i w hali dworca

22.07.2016

Inwestycja w Gliwicach obejmuje modernizację budynku dworca i stacji. Dla podróżnych dostępne są już trzy zmodernizowane perony z antypoślizgową nawierzchnią. Zamontowane zostały gabloty informacyjne, [...] nowe oświetlenie, nagłośnienie oraz wyświetlacze z informacją dla podróżnych. W sierpniu zakończą się prace przy czwartym peronie. Dojście do peronów umożliwia tunel, łączący budynek dworca z peronami [...] ułatwiających do nich dojście tuneli. Zakończenie wszystkich prac i udostępnienie całego kompleksu podróżnym planowane jest na przełomie III i IV kwartału 2016 r., po odbiorach końcowych przez odpowiednie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wyjatkowa-organizacja-na-dwoch-krakowskich-stacjach-kolejarze-utworza-strefy-buforowe-dla-pielgrzymow-wyjezdzajacych-z-krakowa-3125

Wyjątkowa organizacja na dwóch krakowskich stacjach. Kolejarze utworzą strefy buforowe dla pielgrzymów wyjeżdżających z Krakowa

21.07.2016

bezpieczeństwa. Proces odprawy podróżnych będzie uwzględniał duże grupy pielgrzymów oraz zwiększoną częstotliwość kursowania pociągów nawet co 7 minut. Odprawa podróżnych będzie podzielona na etapy, które [...] w czasie Światowych Dni Młodzieży na krakowskich dworcach pojawi się w sumie ponad 200 tysięcy podróżnych. Przyjazdy na uroczystości w Brzegach rozłożą się na kilka dni. Zapewnienie sprawnej obsługi będzie [...] które będą odbywać się w kilku strefach. Bramki i maty liczące podróżnych Na dworzec Kraków Główny będą prowadziły dwa wejścia – jedno od strony placu Nowaka Jeziorańskiego, a drugie od strony placu przy

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/portal-pasazera-takze-na-facebooku-ulatwi-podroz-koleja-3123

Portal Pasażera, także na Facebook’u, ułatwi podróż koleją

19.07.2016

dostępności zyskuje nowych, zadowolonych użytkowników. Wyszukiwarka połączeń kolejowych dostarcza podróżnym kompleksowych informacji na temat planowanej trasy i rozkładu jazdy oraz ilości możliwych połączeń [...] na interaktywnej mapie i sprawdzić czy jedzie on zgodnie z planem. Za pomocą sekcji Twój Pociąg podróżny zyskuje szczegółowe informacje o ewentualnych utrudnieniach, które występują na sieci kolejowej

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/czestochowskie-stacje-wygodniejsze-dla-podroznych-3120

Częstochowskie stacje wygodniejsze dla podróżnych

19.07.2016

Nowa nawierzchnia (ponad 7 000 m² kostki) ułatwia dojście do pociągów. Odnowione wiaty chronią podróżnych od deszczu. Perony są wyposażone w nagłośnienie, wyświetlacze odjazdów i przyjazdów oraz gabloty

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...139140141142143144145146147148...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 1431 do 1440 z 1875.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook