• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy podróżny. Rezultatów: 1869, czas wyszukiwania 7 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/pociagi-na-opolszczyznie-pojada-szybciej-2449

Pociągi na Opolszczyźnie pojadą szybciej

10.06.2014

podkłady, rozjazdy, sieć trakcyjna. Poprawia się stan wiaduktów i przepustów. Standard obsługi podróżnych poprawia modernizacja peronów w Tarnowie Opolskim, Kamieniu Śląskim, Strzelcach Opolskich. Po

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/plk-podwyzszaja-standard-obslugi-pasazera-2311

PLK podwyższają standard obsługi pasażera

19.03.2014

godziny i trzech kwadransów, podwyższenie standardu infrastruktury pasażerskiej. Lepszą obsługę podróżnych zapewni budowa przejść podziemnych w miejscowościach: Garbce, Żmigród, Skokowa, Oborniki Śląskie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/lodz-trzy-nowe-przystanki-kolejowe-2134

Łódź: Trzy nowe przystanki kolejowe

16.12.2013

się pociągi regionalne. Każdy przystanek jest przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych, podróżnych z bagażem czy rodziców z dziećmi w wózkach. Inwestycja obejmująca odcinki czterech linii kolejowych

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/zarzadca-infrastruktury-zbuduje-nowy-centralny-system-informacji-pasazerskiej-2366

Zarządca infrastruktury zbuduje nowy, centralny system informacji pasażerskiej

22.04.2014

infrastruktury chcąc zapewnić jednolity, wysoki standard informacji pasażerskiej i poprawić obsługę podróżnych, zdecydował o budowie centralnego systemu informacji pasażerskiej, który zastąpi kilkadziesiąt

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowa-aplikacja-mobilna-z-rozkladem-jazdy-juz-dostepna-2730

Nowa aplikacja mobilna z rozkładem jazdy już dostępna!

16.02.2015

realizowane przez spółki Grupy PKP oraz przewodników mają na celu coraz lepszą, kompleksową obsługę podróżnych. Komplet aplikacji mobilnych na Android, iOS, WP7 oraz WP8 dostępny jest bezpłatnie na: Google

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/czestochowa-fosowskie-rekordowo-krotka-podroz-koleja-2705

Częstochowa – Fosowskie: Rekordowo krótka podróż koleją

19.01.2015

Częstochowa – Fosowskie oznacza nie tylko krótsze czasy przejazdu. To także wyższy komfort obsługi podróżnych. Budowa wiat, instalacja nowoczesnego systemu nagłośnienia i tablic informacyjnych, usunięcie barier

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/warszawa-ursus-niedzwiadek-nowy-przystanek-dla-stolicy-1893

Warszawa Ursus Niedźwiadek – nowy przystanek dla stolicy

04.04.2013

ra zostanie przystosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych, rodziców z dziećmi w wózkach, czy podróżnych z cięższym bagażem, którzy będą mogli skorzystać z wind. Architektura nowego przystanku jest wzorowana

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/dworzec-lodz-fabryczna-przyszlosc-i-wyzwania-1679

Dworzec Łódź Fabryczna – przyszłość i wyzwania

21.06.2012

części podziemnej dworca Łódź Fabryczna przeznaczonej do odprawy i przyjęć pociągów oraz obsługi podróżnych” Projekt ubiega się o finansowanie przez Unię Europejską w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/lodz-linia-towarowa-przystosowana-dla-ruchu-pasazerskiego-1820

Łódź: Linia towarowa przystosowana dla ruchu pasażerskiego

15.01.2013

autobusów lub tramwajów. Każdy przystanek będzie przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych, podróżnych z cięższym bagażem czy rodziców z dziećmi w wózkach. Pojawią się na nich wiaty, oświetlenie i stojaki

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/modernizacja-linii-krakow-rzeszow-najwieksza-inwestycja-kolejowa-w-malopolsce-i-na-podkarpaciu-1787

Modernizacja linii Kraków – Rzeszów. Największa inwestycja kolejowa w Małopolsce i na Podkarpaciu.

16.11.2012

przebudowane, podwyższone i dostosowane do potrzeb niepełnosprawnych, rodziców z dziećmi w wózkach czy podróżnych z cięższym bagażem. Wybudowany zostanie również nowy przystanek - Dębica Wschodnia. Modernizacja

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...137138139140141142143144145146...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 1411 do 1420 z 1869.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook