Wyniki wyszukiwania
polskiej gospodarki. Na inwestycji zyskają także podróżni, ponieważ pociągi powrócą na nieczynne od lat linie kolejowe. Kolej ponownie będzie blisko mieszkańców, umożliwiając jednocześnie sprawny i bezpieczny
PRZECZYTAJczerwcu 2018 r. dla zwiększenia bezpieczeństwa kierowców , pieszych i pasażerów pociągów, PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. oznakowały 14 tys. przejazdów kolejowo-drogowych żółtymi naklejkami z informacjami,
PRZECZYTAJScenariusze lekcji, gotowe prezentacje i materiały multimedialne przekazują PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. w ramach kampanii społecznej Bezpieczny przejazd – „Szlaban na ryzyko!”. Profesjonalnie przygotowane
PRZECZYTAJprzejazd dla realnego bezpieczeństwa Dwie nowe, specjalne aplikacje mobilne uruchomiły PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Za pomocą jednej można m.in. zgłosić usterki na przejazdach kolejowo-drogowych. Druga [...] – czyli najważniejsze dane o przejeździe kolejowo-drogowym W połowie ubiegłego roku PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. wprowadziły nowe narzędzie podnoszące poziom bezpieczeństwa na kolei. Na 14 tysiącach
PRZECZYTAJPKP Polskie Linie Kolejowe S.A. od 2005 r. prowadzą kampanię społeczną „Bezpieczny przejazd...”. W tym czasie liczba wypadków na przejazdach zmniejszyła się. Kampania towarzyszy działaniom technicznym [...] przejazd dla realnego bezpieczeństwa Dwie nowe, specjalne aplikacje mobilne uruchomiły PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Za pomocą jednej można m.in. zgłosić usterki na przejazdach kolejowo-drogowych. Druga [...] gowych, przez zwiększanie świadomości uczestników ruchu drogowego. W ramach kampanii PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. prowadzą warsztaty dla instruktorów nauki jazdy oraz egzaminatorów WORD, akcje prewencyjne
PRZECZYTAJWydarzenie było podzielone na trzy inscenizacje, a każda z nich pokazywała sytuację, która w realnych warunkach byłaby poważnym zagrożenia dla zdrowia lub życia. Pierwszy scenariusz dotyczył unierucho
PRZECZYTAJPrzyczyną 99 proc. wypadków na przejazdach jest ignorowanie znaku STOP oraz włączonej sygnalizacji, wjeżdżanie pod opadające rogatki, omijanie zapór slalomem i nadmierna prędkość. Skutkiem zdarzeń są
PRZECZYTAJbudować wiedzę odbiorców. Tym bardziej że organizator kampanii „Bezpieczny Przejazd” – PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. – wierzy, że edukacja młodzieży nowatorskimi metodami ma niebagatelny wpływ na ich
PRZECZYTAJstwa. Spoty filmowe „Bezpiecznego Przejazdu”, kampanii społecznej realizowanej przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A., apelują o zaangażowanie w działania dla bezpieczeństwa. Każdy pasażer ma realny wpływ [...] Nowy kampanijny spot trafił już na ekrany telewizyjne, do kin i na portale internetowe. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. szacują, że przekaz dotrze do milionów odbiorców, zwiększy liczbę Ambasadorek i Ambasadorów
PRZECZYTAJofiary, dramaty osobiste, utrudnienia w ruchu drogowym lub ogromne koszty. Już od 17 lat PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. realizują kampanię społeczną prowadzącą do poprawy bezpieczeństwa na przejściach i
PRZECZYTAJ