• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy - Budowa linii kolejowej Zegrze-Przasnysz. Rezultatów: 1586, czas wyszukiwania 14 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wskazano-najkorzystniejsza-oferte-na-modernizacje-linii-e-59-1237

Wskazano najkorzystniejszą ofertę na modernizację linii E 59

28.03.2011

podstawowe znaczenie dla wzrostu konkurencyjności.” Projekt POIiŚ 7.1 - 4 „Modernizacja liniikolejowej E 59 na odcinku Wrocław – Poznań Etap II - odcinek Wrocław – granica woj. dolnośląskiego”, znajduje się na [...] wielobranżowych robót budowlanych w zakresie kompleksowej przebudowy liniikolejowej na odcinkach: Wrocław Grabiszyn – stacja Skokowa - 36,5 km, stacja Żmigród – granica woj. dolnośląskiego – 13,3 km, a [...] zadania przyczynią się również do zminimalizowania wpływu liniikolejowej na środowisko naturalne oraz podniosą bezpieczeństwo na przejazdach kolejowych w wyniku ograniczenia ich ilości i przejęcia funkcji

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/rusza-modernizacja-linii-kolejowej-na-terenie-trojmiasta-1232

Rusza modernizacja linii kolejowej na terenie Trójmiasta

23.03.2011

modernizacja układów torowych wraz z wzmocnieniem podtorza oraz budowę systemu odwodnienia, wyposażenie linii w urządzenia sterowania ruchem kolejowym warstwy podstawowej, ułożenie wzdłuż modernizowanych szlaków [...] Orłowo dla potrzeb nowych urządzeń sterowania ruchem kolejowym, budowę nowej nastawni lokalnego centrum sterowania na stacji Gdańsk Główny, budowę ekranów akustycznych. W obszarze LCS Gdańsk zmodernizowany [...] podtorza wbudowanie 177 tys. m³ tłucznia modernizacja 6 wiaduktów kolejowych, modernizacja 2 mostów kolejowych, modernizacja 6 przepustów, budowa 5 i modernizację 5 przejść poziemnych dla pieszych, modernizacja

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/v-konferencja-naukowo-techniczna-nt-szkody-gornicze-a-infrastruktura-transportowa-1229

V Konferencja Naukowo-Techniczna nt.: "Szkody górnicze, a infrastruktura transportowa"

21.03.2011

Linie Kolejowe S.A. Zakładem LiniiKolejowych w Tarnowskich Górach, Sosnowcu oraz Centrum Diagnostyki w Warszawie. W Konferencji wzięło udział 95 osób, w tym przedstawiciele PKP Polskie Linie Kolejowe S.A [...] A. Biura Dróg Kolejowych i Biura Energetyki, Centrum Realizacji Inwestycji, Centrum Dużych Prędkości i Zakładów LiniiKolejowych z Tarnowskich Gór, Sosnowca, Krakowa, Wałbrzycha, Częstochowy oraz Zakładu [...] urą kolejową i drugą dotyczącą infrastruktury drogowej. Z poruszonych zagadnień można wyciągnąć wnioski, że jest wiele wspólnych problemów do rozwiązania przy budowie i utrzymaniu dróg kolejowych jak i

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/pkp-polskie-linie-kolejowe-sa-o-sterowaniu-ruchem-kolejowym-1224

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. o sterowaniu ruchem kolejowym

17.03.2011

korzysta się z unijnego dofinansowania na modernizację liniikolejowych, to trzeba na nich zamontować europejskie systemy sterowania ruchem kolejowym czyli ETCS – podkreślił Marek Pawlik. Podczas spotkania [...] spotkania przypomniano, że na polskiej sieci kolejowej realizowane są obecnie dwa projekty dotyczące zabudowy ETCS. Obejmują one łącznie ponad 330 km liniikolejowych. Marek Pawlik zapowiedział, że w tym roku [...] podniesienie bezpieczeństwa i sprawności jazdy oraz kierunki rozwoju tego obszaru automatyki kolejowej. - Unifikacja europejskich wymagań w zakresie srk następuje na poziomie kontroli bezpiecznej jazdy

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/stan-linii-kolejowych-wojewodztwa-zachodniopomorskiego-1205

Stan linii kolejowych województwa zachodniopomorskiego

02.03.2011

infrastruktury kolejowej zarządzanej przez PLK, ocenę stanu technicznego liniikolejowych oraz stan linii eksploatowanych na terenie województwa zachodniopomorskiego. Jedną z głównych linii województwa [...] zachodniopomorskiego jest linia E 59 Szczecin – Poznań . Wykorzystanie tej trasy do komunikacji z Warszawą, po poprawie stanu istniejących liniikolejowych, to czas przejazdu 4h i 30 - 40 min. Drugim ważnym [...] transport kolejowy, czego wyrazem są dwa zadania realizowane w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego: „Modernizacja regionalnej liniikolejowej nr 402 Goleniów – Kołobrzeg wraz z budową łącznicy do

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wielkopolska-docenia-kolej-1203

Wielkopolska docenia kolej

03.03.2011

poznańską. Linia do Wolsztyna, ma również znaczenie dla utrzymania atrakcyjności jedynej w Europie czynnej lokomotywowni w Wolsztynie. Według PKP Polskich LiniiKolejowych S.A., stan liniikolejowych w Wielkopolsce [...] o Programu Operacyjnego dwa projekty: ”Modernizacja liniikolejowej nr 356 na odcinku Poznań Wschodni – Gołańcz" oraz „Modernizacja liniikolejowej nr 357 na odcinku Wolsztyn – Luboń". Obie linie Sulechów [...] wani byli m.in. stanem i perspektywą modernizacji linii E 59 Wrocław – Poznań – Szczecin, poprawą stanu linii Poznań – Piła oraz planami budowylinii dużej prędkości. Poznańska konferencja była szóstym

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/przetarg-na-modernizacje-linii-kolejowej-w-ramach-rpo-warmii-i-mazur-1201

Przetarg na modernizację linii kolejowej w ramach RPO Warmii i Mazur

01.03.2011

etapach: etap I - modernizacja liniikolejowych od stacji Olsztyn do stacji Szymany, (dotyczy ogłoszonego postępowania przetargowego) etap II -budowa nowej linii odchodzącej od linii nr 35 przed stacją [...] rowu, estetyzacja otoczenia liniikolejowej w pasie prowadzonej modernizacji linii, w tym wycięcie krzaków, wykoszenie trawy na torowisku i ławach torowiska oraz skarpach obu linii, remont lub przebudowa [...] ruchem kolejowym na stacjach, wymiana wyeksploatowanych (radiołączność) i budowa nowych urządzeń telekomunikacyjnych (system łączności kolejowej, rozgłoszeniowa informacja podróżnych) oraz budowa kabli

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/eksploatacyjno-techniczne-i-spoleczne-spojrzenie-na-przejazdy-kolejowo-drogowe-1220

Eksploatacyjno - techniczne i społeczne spojrzenie na przejazdy kolejowo-drogowe

16.03.2011

na utrzymanie skrzyżowań liniikolejowych i dróg. Zwrócono również uwagę na potrzebę zmiany zasad finansowania budowy, modernizacji, napraw i eksploatacji przejazdów kolejowych. Sytuacja powinna być dostosowana [...] drogi szynowej. Obecnie tylko zarządca infrastruktury kolejowej PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. ponosi wszystkie koszty związane z przejazdami kolejowymi, natomiast o sposobie zabezpieczenia przejazdu decydują [...] Materiał Eksploatacja i utrzymanie przejazdów kolejowych pokazał statystykę obiektów oraz ocenę stanu technicznego nawierzchni drogowych w przejazdach na liniach eksploatowanych oraz posiadane i potrzebne

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/krajowa-izba-odwolawcza-odrzucila-protest-1213

Krajowa Izba Odwoławcza odrzuciła protest

08.03.2011

7.1-11.1 „Modernizacja liniikolejowej E 30, etap II, odcinek Zabrze – Katowice – Kraków” polega na kompleksowej modernizacji wszystkich elementów infrastruktury kolejowejlinii E 30, na odcinku Sosnowiec [...] Szczakowa (km 6,847-0,000 linii nr 134); Jaworzno Szczakowa – Trzebinia (km 15,810-29,110 linii nr 133), 2. Przetarg nr 2: Modernizacja odcinka: Trzebinia – Krzeszowice (17,6 km linii nr 133); 3. Przetarg nr [...] Główny Towarowy (20,5 km linii nr 133); 4. Przetarg nr 4: Sygnalizacja dla obszaru: LCS Jaworzno Szczakowa, LCS Trzebinia, LCS Kraków Mydlniki (6,9 km linii nr 134 oraz 51,8 km linii nr 133). Oprócz czterech

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/przetarg-na-nadzor-na-linii-e-30-zabrze-krakow-1193

Przetarg na nadzór na linii E 30 Zabrze - Kraków

21.02.2011

modernizacji wszystkich elementów infrastruktury kolejowejlinii E 30, na odcinku Sosnowiec Jęzor – Jaworzno Szczakowa – Kraków Główny Towarowy (dotyczy liniikolejowych nr 134 i nr 133). Zakończenie realizacji [...] – informuje Janusz Pluta, dyrektor projektu PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Realizacja projektu POIiŚ 7.1-11.1 „Modernizacja liniikolejowej E 30, etap II, odcinek Zabrze – Katowice – Kraków” polega na [...] Szczakowa (km 6,847-0,000 linii nr 134); Jaworzno Szczakowa – Trzebinia (km 15,810-29,110 linii nr 133), 2. Przetarg nr 2: Modernizacja odcinka: Trzebinia – Krzeszowice (17,6 km linii nr 133); 3. Przetarg nr

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...137138139140141142143144145146...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 1411 do 1420 z 1586.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook