• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy prowadzić. Rezultatów: 2367, czas wyszukiwania 8 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/plk-podpisaly-umowe-na-modernizacje-linii-leszno-wojewodztwo-dolnoslaskie-4217

PLK podpisały umowę na modernizację linii Leszno – województwo dolnośląskie

10.05.2019

dwóch województw – mówił Zbigniew Hoffmann, wojewoda wielkopolski, – Regularnie przyglądam się prowadzonym pracom i gorąco dopinguję, bo czas nas goni – dodał. - Wykorzystaliśmy okres zimowy, by jak najszybciej [...] zakres to odcinek granica województwa dolnośląskiego – Czempiń. Na odcinku Czempiń – Leszno prace prowadzi Torpol S.A. Podpisana dziś umowa rozwiąże problemy z realizacją prac na odcinku Leszno granica woj

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/lepsze-podroze-miedzy-warszawa-a-poznaniem-3336

Lepsze podróże między Warszawą a Poznaniem

30.03.2017

Podstolice roboty będą wykonywane w jednym torze. Ruch pociągów będzie wówczas prowadzony drugim torem. W czasie prowadzonych robót do obsługi ruchu regionalnego na zamkniętych odcinkach będzie uruchomiona

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolejowe-inwestycje-usprawnia-regionalna-komunikacje-opolszczyzny-3272

Kolejowe inwestycje usprawnią regionalną komunikację Opolszczyzny

11.01.2017

mld zł. m.in. na trasie z Opola do Wrocławia, Częstochowy, Strzelec Opolskich. Efektem obecnie prowadzonych prac będą lepsze połączenia Kluczbork – Opole, Brzeg - Nysa, Opole – Nysa. Zamierzamy również [...] rozwoju całego regionu – mówi Adrian Czubak, wojewoda opolski. Ważny projekt towarowy , to prace prowadzone na odcinku Toszek Północ – Rudziniec Gliwicki – Stare Koźle (na liniach kolejowych nr 153, 199

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/oswiadczenie-pkp-polskich-linii-kolejowych-sa-po-publikacji-dziennika-gazety-prawnej-25-sierpnia-2015-r-nt-przejazdu-w-miejscowosci-pniewite-2865

Oświadczenie PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. po publikacji Dziennika Gazety Prawnej 25 sierpnia 2015 r. nt. przejazdu w miejscowości Pniewite.

25.08.2015

pociągu i bezpieczny przejazd. 3. Wszystkie prace związane z usuwaniem roślinności na przejeździe prowadzone były zgodnie z przyjętym harmonogramem prac, po akceptacji komisji, która uprzednio odnotowała [...] linia była wyłączona z użytkowania, gdyż trwały na niej prace rewitalizacyjne i siłą rzeczy nie prowadzono na niej wymienionych badań. Po zakończeniu inwestycji, jesienią 2014 r., linia została dopuszczona

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/intensywne-prace-na-trasie-warszawa-skierniewice-2059

Intensywne prace na trasie Warszawa – Skierniewice

29.10.2013

Rozmiar prac można porównać do budowy autostrady, z tym, że w przypadku linii kolejowych, prace prowadzi się najczęściej z utrzymaniem ruchu. Takie rozwiązanie wymaga też szczególnych zasad bezpieczeństwa [...] przejazdu z Łodzi Fabrycznej do Warszawy Centralnej: 70 minut. Utrudnienia związane z modernizacją Prowadzone prace wymagają zamknięcia torów i zmiany w rozkładach jazdy. Pociągi korzystają nieraz z długich

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/modernizacja-torow-z-zabrza-przez-katowice-do-krakowa-1632

Modernizacja torów z Zabrza przez Katowice do Krakowa

20.01.2012

– informuje kierownik kontraktu Przemysław Grzybek. Ruch pociągów na rozbieranym odcinku linii prowadzony jest po jednym torze, ale odbywa się w miarę normalnie. Pociągi muszą jedynie zwalniać na pewnych [...] długości 58,237 km. Przewidywany koszt modernizacji to około 1,4 mld zł netto. Zakończenie robót, prowadzonych w systemie „projektuj i buduj”, planowane jest na czerwiec 2014 r. W ramach projektu rozstrzygnięto

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/umowa-na-pelnienie-nadzoru-nad-modernizacja-linii-krakow-rzeszow-podpisana-1415

Umowa na pełnienie nadzoru nad modernizacją linii Kraków – Rzeszów podpisana

01.09.2011

długość modernizowanego odcinka od Krakowa (Podłęża) do Rzeszowa Zachodniego wynosi 138,7 km. Dzięki prowadzonej modernizacji wzrośnie nie tylko jakość połączeń i komfort pasażerów, ale również efektywność przewozu [...] Europejską oraz Ukrainą i Rosją. III Paneuropejski Korytarz Transportowy rozpoczyna się w Dreźnie i prowadzi dalej na wschód do przejścia granicznego Gorlitz – Zgorzelec, przebiega przez najważniejsze ośrodki

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/cztery-kontrakty-w-trzy-dni-rusza-rewitalizacja-linii-bydgoszcz-tczew-1395

Cztery kontrakty w trzy dni – rusza rewitalizacja linii Bydgoszcz Tczew

12.08.2011

34 838 520,37 PLN brutto. W imieniu firmy OHL ZS, a.s. (Republika Czeska) realizację zamówienia prowadzi OHL ŽS, a.s. Spółka Akcyjna Oddział w Polsce. Zakres umowy obejmuje opracowanie dokumentacji wykonawczej [...] z Salcef Costruzioni Edili e Ferroviarie S.p.A., (Włochy) w imieniu której realizację zamówienia prowadzi Salcef Costruzioni Edili e Ferroviarie S.p.A. Spółka Akcyjna Oddział w Polsce, na zaprojektowanie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/ponad-100-milionow-zlotych-na-urzadzenia-sygnalizacyjne-na-linii-wroclaw-poznan-1239

Ponad 100 milionów złotych na urządzenia sygnalizacyjne na linii Wrocław - Poznań

29.03.2011

postępowania, dla modernizacji linii kolejowej E 59 na tym odcinku. Teletechniczne roboty budowlane prowadzone będą na terenach stacji i szlaków kolejowych, a w nielicznych przypadkach poza terenem kolejowym [...] zwierząt. Linia kolejowa Wrocław – Poznań jest linią dwutorową, zelektryfikowaną, o długości 162 km. Prowadzony jest na niej ruch pasażersko-towarowy. Postępująca degradacja infrastruktury kolejowej spowodowała

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/silna-konkurencja-w-postepowaniu-na-modernizacje-odcinka-lodz-widzew-lodz-fabryczna-1157

Silna konkurencja w postępowaniu na modernizację odcinka Łódź Widzew – Łódź Fabryczna

04.02.2011

odprawy i przyjęć pociągów oraz obsługi podróżnych”. Etap II modernizacji linii Warszawa – Łódź jest prowadzony w podziale na następujące zadania: Lot A – modernizacja odcinka Warszawa Zachodnia – Skierniewice [...] Łódź Fabryczna, położonego w obszarze inwestycji Nowe Centrum Łodzi i obejmuje budowę tunelu dla prowadzenia ruchu dalekobieżnego, regionalnego, aglomeracyjnego i kolei dużych prędkości, budowę stacji kolejowej

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...115116117118119120121122123124...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 1191 do 1200 z 2367.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook