Wyniki wyszukiwania
Z pociągu na plażę
13.07.2015
roku, przy współfinansowaniu z Regionalnego Programu Operacyjnego na poziomie 117 mln zł. Dzięki tym pracom o 17 minut skrócił się czas przejazdu z Redy do Helu (57 km) i dalej do Trójmiasta. Oprócz torów
PRZECZYTAJzdolności manualnych i psychofizycznych dyżurnych ruchu. Urządzenie będzie miało możliwość sprawdzenia pracy w normalnych warunkach oraz podczas występowania usterek. Szkolenia na tak nowoczesnym sprzęcie pozwolą
PRZECZYTAJrozkłady jazdy. Peron będzie dostosowany do wymagań osób o ograniczonych możliwościach poruszania się. Prace obejmą również dojścia dla pieszych od strony południowej. Uruchomienie połączeń ze stacji Opoczno
PRZECZYTAJodcinek nawet co kilka minut. Uruchamianie urządzeń odpowiedzialnych za sterowanie ruchem jest elementem prac, które od 14 grudnia tego roku, pozwolą skrócić podróż z Warszawy do Katowic, Krakowa i Wrocławia
PRZECZYTAJŁącznica kolejowa w Suchej Beskidzkiej
23.02.2012
Inwestycji. Otwarcie ofert odbędzie się 28.02.2012 r. Opracowanie Studium Wykonalności będzie I etapem prac i umożliwi podjęcie działań w celu pozyskania środków na realizację przedsięwzięcia. Łącznica ominie
PRZECZYTAJbrzegów rzeki Wisłok. Przebudowa mostu jest, elementem rewitalizacji linii kolejowej E30. W efekcie prac poprawi się bezpieczeństwo ruchu kolejowego, komfort podróżowania (zwiększenie prędkości i skrócenie
PRZECZYTAJprojektowania i realizacji robót budowlanych oraz odbiorów zajmie 27 miesięcy od daty zawarcia umowy. Prace na linii kolejowej Kościerzyna – Gdynia nr 201 realizowane będą w ramach projektu pn: „Rewitalizacja
PRZECZYTAJpolsko-białoruska)/Kowno. Spółka jest liderem zarządców infrastruktury tego korytarza i koordynuje prace związane z jego uruchomieniem.
PRZECZYTAJa prędkości i podniesiemy rozkładową prędkość dla pociągów pasażerskich do 120 km/ h. Zakończenie prac planowane jest na 30 listopada 2011r. W imieniu PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. umowę podpisali: Józef
PRZECZYTAJPrace na Widzewie ruszyły w szybkim tempie z końcem wakacji. Najpierw wykonawca zajął się nowym układem torowym, peronami i zadaszeniem. Powstaje nowy szkielet wiaty peronowej, który obejmie trzy perony
PRZECZYTAJ