Wyniki wyszukiwania
być dostarczona do właściwych urzędów z uwagi na wymogi z dyrektyw unijnych, w związku z tym kwestia TSI nie zależy od PLK. Odnośnie uwagi przedstawicieli wykonawców dot. Zamiaru ogłaszania postępowań w formule
PRZECZYTAJ1-19.2 „Poprawa stanu technicznego infrastruktury obsługi podróżnych (w tym dostosowanie do wymagań TSI PRM), Etap II Gdańsk Główny.” Wartość inwestycji wynosi 62 mln zł. Prace zaplanowano do stycznia 2020
PRZECZYTAJniewidomych/, dostosowanie peronów do obecnego i przyszłego taboru pasażerskiego zgodnie z obowiązującymi TSI. • zastosowanie jednolitej formy architektonicznej peronów. Informacje dla mediów Jacek Karniewski
PRZECZYTAJProjektów Transportowych (CUPT) Egis Poland Sp. z o.o. Izba Gospodarcza Transportu Lądowego Infracert TSI Sp. z o.o. Infrares Sp. z o.o.; KZA Przedsiębiorstwo Automatyki i Telekomunikacji S.A. Ministerstwo [...] Konstal S.A. Bombardier Transportation (ZWUS) Polska Sp. z o.o. Budimex S.A. Grupa ZUE S.A. Infracert TSI Sp. z o.o. Instytut Kolejnictwa Izba Gospodarcza Transportu Lądowego Jednostka Notyfikowana Certa Jednostka
PRZECZYTAJoraz „Poprawa stanu technicznego infrastruktury obsługi podróżnych (w tym dostosowanie do wymagań TSI PRM), Etap III Rzeszów Główny”. - Podpisane umowy o dofinansowanie z POIiŚ są ważne dla zwiększenia
PRZECZYTAJruchem to aktualizacja technicznej specyfikacji interoperacyjności w zakresie podsystemów „Sterowanie” (TSI CCS), rewizja planów wdrożenia ERTMS w poszczególnych krajach, a następnie studium dalszego rozwoju
PRZECZYTAJ1-19.2 „Poprawa stanu technicznego infrastruktury obsługi podróżnych (w tym dostosowanie do wymagań TSI PRM), Etap II Gdańsk Główny.” Wartość projektu wynosi 73,4 mln zł. Wykonawcą robót jest Przedsiębiorstwo
PRZECZYTAJSzczecin Główny z windami i kładką
21.03.2018
Projekt „Poprawa stanu technicznego infrastruktury obsługi podróżnych (w tym dostosowanie do wymagań TSI PRM), Etap I Szczecin Główny” ubiega się o współfinansowanie przez Unię Europejska z Funduszu Spójności
PRZECZYTAJS.A. „Poprawa stanu technicznego infrastruktury obsługi podróżnych (w tym dostosowanie do wymagań TSI PRM), Etap IV – infrastruktura pasażerska na liniach rewitalizowanych w ramach POIiŚ 2007 – 2013”.
PRZECZYTAJpn. „Poprawa stanu technicznego infrastruktury obsługi podróżnych (w tym dostosowanie do wymagań TSI PRM), Etap IV – infrastruktura pasażerska na liniach rewitalizowanych w ramach POIiŚ 2007 – 2013” o
PRZECZYTAJ