• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy tempa. Rezultatów: 43, czas wyszukiwania 6 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolejny-krok-ku-modernizacji-trasy-bydgoszcz-trojmiasto-10863

Kolejny krok ku modernizacji trasy Bydgoszcz – Trójmiasto

01.07.2025

Modernizacja linii kolejowej nr 201, łączącej Bydgoszcz z Trójmiastem, na terenie woj. pomorskiego trwa już w najlepsze na odcinku Kościerzyna – Gdańsk Osowa. W woj. kujawsko – pomorskim prowadzimy pr

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/stacje-oborniki-slaskie-i-skokowa-na-polmetku-modernizacji-2141

Stacje Oborniki Śląskie i Skokowa na półmetku modernizacji

27.12.2013

Zakończenie prac na jednym z torów na stacji Oborniki Śląskie oraz na stacji Skokowa oznacza rozpoczęcie robót na sąsiednich torach. Kontynuowana będzie budowa przejść podziemnych i peronów. W Obornik

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/na-kolejowych-budowach-w-krakowie-prace-takze-w-czasie-epidemii-4638

Na kolejowych budowach w Krakowie prace także w czasie epidemii

23.04.2020

- Wirus nie zatrzymał polskich budów. Inwestycje drogowe i infrastrukturalne muszą się toczyć, ponieważ stanowią motor rozwoju naszej gospodarki. Zarówno w Krakowie, jak i w innych miastach i regionac

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/maszyny-szykuja-dobre-podroze-na-trasie-opole-kedzierzyn-kozle-4218

Maszyny szykują dobre podróże na trasie Opole – Kędzierzyn Koźle

10.05.2019

Pierwsze efekty prac widać już na odcinku pomiędzy Raszową a Gogolinem. Przebudowany jest jeden z dwóch torów. Są nowe pokłady i szyny oraz wymieniane rozjazdy. Wykonano też odwodnienie i wzmocniono p

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowy-przystanek-mosty-i-wiadukty-w-lublinie-3692

Nowy przystanek, mosty i wiadukty w Lublinie

07.04.2018

Rozebrano część peronu 2 na stacji Lublin. Trwa demontaż przejścia podziemnego dla pieszych pod torami. Po zakończeniu obecnego etapu, rozpoczną się prace na peronie pierwszym i części peronu drugiego

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/rail-baltica-mimo-zimy-wysokie-tempo-prac-2729

Rail Baltica – mimo zimy wysokie tempo prac

13.02.2015

Modernizacja obejmuje m.in. 66 km linii kolejowej, wymianę 156 km torów oraz łącznie 183 km nowoczesnej sieci trakcyjnej. Ułożono już ponad 25 km nowych torów, budowana jest sieć trakcyjna oraz 16 obi

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowy-przystanek-kolejowy-na-lodzkim-zarzewie-zwiekszy-mozliwosci-kolei-w-aglomeracji-wizualizacje-9560

Nowy przystanek kolejowy na łódzkim Zarzewie zwiększy możliwości kolei w aglomeracji [WIZUALIZACJE]

09.04.2024

Na nowym przystanku Łódź Zarzew wykonawca rozpoczął betonowanie fundamentów pierwszego z dwóch peronów. Na przygotowanej podbudowie ustawiane są pierwsze elementy tzw. ścianki peronowe typu „L” (elki)

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/linia-kalety-kluczbork-na-nowo-1952

Linia Kalety – Kluczbork na nowo

04.06.2013

Prace budowlane polegają na odtworzeniu pierwotnego stanu szlaków i stacji kolejowych. Na jednym torze między miejscowościami Bąków i Kluczbork wykonano oczyszczenie tłucznia, wymieniono szyny na dług

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/modernizacja-trasy-warszawa-gdynia-jesienno-zimowe-prace-na-trojmiejskim-odcinku-magistrali-1825

Modernizacja trasy Warszawa – Gdynia. Jesienno-zimowe prace na trójmiejskim odcinku magistrali

18.01.2013

Na przełomie listopada i grudnia na szlaku Gdynia Orłowo – Gdynia Główna zakończono wszystkie prace modernizacyjne na odcinku o długości 3,7 km. Oprócz całkowitej wymiany torów i infrastruktury towarz

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/pun-na-torach-dolnego-slaska-i-zulaw-precyzja-w-drodze-po-lepsze-podroze-11013

PUN na torach Dolnego Śląska i Żuław – precyzja w drodze po lepsze podróże

18.08.2025

Nowoczesne maszyny do potokowej wymiany nawierzchni PUN umożliwiają Polskim Liniom Kolejowym realizować zadania zgodnie z harmonogramem, minimalizując utrudnienia i zwiększając efektywność prac. Nowoc

PRZECZYTAJ
12345Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 1 do 10 z 43.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook