Wyniki wyszukiwania
administracji i samorządów, zarządców dróg, organizacji społecznych i wszystkich ludzi dobrej woli. Taka idea przyświecała nam podczas trwania już IV edycji kampanii społecznej „Bezpieczny przejazd – zatrzymaj
PRZECZYTAJroku – nagroda przyznawana politykom wykazującym zainteresowanie tematyką kolejową i popierającym ideę rozwoju transportu kolejowego; Menedżer roku – nagroda przyznawana przedsiębiorcom związanym z rynkiem
PRZECZYTAJKonferencja "kolej: biznes czy polityka"
27.04.2005
Rozwoju (...) Tam punkt widzenia kolejnictwa musi być uwzględniony. To jest punkt widzenia wspierający ideę zrównoważonego rozwoju Polski - powiedział premier. W konferencji uczestniczyli również m.in.: minister
PRZECZYTAJ"Przyjaźni Środowisku". Organizatorem Głównym Konkursu jest Centrum Wspierania Inicjatyw Pozarządowych. Idea Konkursu opiera się na założeniu, że promowanie obywatelskich postaw proekologicznych ma równie f
PRZECZYTAJformę prezentacji wraz z przyciskiem "POMÓŻ ZATRZYMAĆ" chcieliśmy zachęcić internautów to propagowania idei kampanii poprzez dzielenie się informacją o kampanii z innymi użytkownikami internetu. Umieszczając
PRZECZYTAJspołecznych w Biurze Informacji i Promocji. Zadaniem uczestników było wymyślenie hasła promującego ideę kampanii społecznej Bezpieczny przejazd – „Zatrzymaj się i żyj!” Poniżej prezentujemy hasła: Szlaban
PRZECZYTAJoryginalność w podejściu do tematu oraz skuteczność w realizacji celu konkursu i przekazaniu jego idei. W ramach konkursu zostaną przyznane trzy nagrody pieniężne w wysokości 5 tys. zł, 3 tys. zł i 2 tys
PRZECZYTAJKolej na Ciebie - uratuj życie!
12.06.2017
pomysł i jestem przekonany, że znacząco przyczyni się ona zarówno do rozpowszechnienia szlachetnej idei krwiodawstwa, jak i do wzmocnienia postaw prozdrowotnych wśród społeczeństwa. - Kolejarze nie tylko
PRZECZYTAJ17 dni. Ograniczanie ryzyka związanego z niepożądanymi zachowaniami uczestników ruchu jest główną ideą prowadzonej przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. od 2005 roku kampanii społecznej Bezpieczny przejazd
PRZECZYTAJsię najbardziej oryginalnym podejściem do tematu oraz skutecznością w realizacji celu i przekazaniu idei konkursu. Druga nagroda - 6 tys. zł - Szkoła Podstawowa nr 9 w Kołobrzegu za projekt pt. „Bądź swoim
PRZECZYTAJ