Wyniki wyszukiwania
ułożeniu torów i wykonaniu nowej sieci trakcyjnej. Zakończenie prac pozwoli na prowadzenie ruchu na całym tym odcinku dwutorowo. Prace budowlane rozpoczęły się w maju ubiegłego roku. Do tego czasu zmodernizowano
PRZECZYTAJZakończenie robót planowane jest w maju 2012 roku. Przeprowadzenie kompleksowej modernizacji na całym odcinku Warszawa Zachodnia – Łódź Fabryczna umożliwi m.in. jazdę pociągów z prędkością 90 km/h na
PRZECZYTAJPanewnik) podmyty tor, ruch po torze sąsiednim (tylko ruch towarowy). Monitorowana jest sytuacja na całym obszarze Polski. Łączna długość torów zamkniętych dla ruchu pociągów wynosi 76,8 km. Trwa szacowanie
PRZECZYTAJę urządzeń zasilania energetycznego oraz sterowanie ruchem kolejowym i sterowanie przejazdami na całym odcinku od Siedlec do Terespola. Zadanie realizowane będzie w latach 2007 – 2013. Koszt modernizacji
PRZECZYTAJetycznych,|- modernizację urządzeń sterowania ruchem kolejowym, - przebudowę sieci trakcyjnej na całym odcinku. Opis odcinka Rzepin – granica państwa leżącego na linii kolejowej E 20: Przygraniczny odcinek
PRZECZYTAJO bezpieczeństwie na Foksal
02.07.2010
i żyj”, poinformował także o międzynarodowych danych dotyczących bezpieczeństwa w tym zakresie na całym świecie oraz o międzynarodowej współpracy PLK w ramach Międzynarodowego Dnia Bezpieczeństwa na Przejazdach
PRZECZYTAJsamoczynnej blokady liniowej oraz urządzeń elektroenergetycznych, przebudowę sieci trakcyjnej na całym odcinku modernizację urządzeń sterowania ruchem kolejowym W końcowej fazie robót, z powodu przypadków
PRZECZYTAJZielone światło dla zwierząt.
29.01.2008
samoczynnej blokady liniowej oraz urządzeń elektroenergetycznych, przebudowę sieci trakcyjnej na całym odcinku, modernizację urządzeń sterowania ruchem kolejowym (srk). Cechy i parametry techniczne za
PRZECZYTAJBezpieczeństwo na przejazdach kolejowo-drogowych na całym świecie jest wspólną sprawą wszystkich, którzy mogą mieć na nie wpływ: kolei i policji, administracji i samorządów, zarządców dróg, organizacji
PRZECZYTAJPociągi wróciły do Międzylesia.
02.09.2008
Międzylesie. Specjalne konstrukcje z setek betonowych pali i żelbetowych gwoździ wzmocniły nasypy. Na całym szlaku gotowe są przepusty oraz powierzchniowe i wgłębne odwodnienie. Na stacji Międzylesie centrum
PRZECZYTAJ