• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy 5h. Rezultatów: 730, czas wyszukiwania 7 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/koleje-duzych-predkosci-rozstrzygniecie-postepowania-44

Koleje dużych prędkości - rozstrzygnięcie postępowania

23.06.2010

Wielka Brytania. 3) Konsorcjum w składzie: 1. Ingenieurbüro Dipl.-Ing H. Vössing GmbH, Düsseldorf, Niemcy; 2. Dornier Colsulting GmbH, Immenstaad am Bodensee. 4) Konsorcjum w składzie: 1. Ingenieria IDOM [...] Hiszpania; 2. Biuro Projektów Komunikacyjnych w Poznaniu sp. z o.o., Poznań, Polska. 5) Konsorcjum w składzie: 1. Pöyry Infra GmbH, Lörrach, Niemcy; 2. Pöyry Infra Sp. z o.o., Kraków, Polska; 3. VIAPONTE – Projectos [...] a Kolejowego „KOLPROJEKT” Sp. z o.o., Warszawa, Polska; 4. EGIS Poland Sp. z o.o Warszawa, Polska; 5. EGIS Rail S.A., Villeurbanne Cedex, Francja. 2) Konsorcjum w składzie: 1. SYSTRA, Paryż, Francja; 2

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/prawie-miliard-zlotych-na-modernizacje-linii-kolejowej-warszawa-lodz-84

Prawie miliard złotych na modernizację linii kolejowej Warszawa - Łódź

26.05.2010

ramach projektu zlikwidowanych będzie 5 przejazdów kolejowych, a 13 zostanie poddanych modernizacji. Umożliwi to osiągnięcie maksymalnej prędkości pociągów do 160 km/h. Prosty przebieg linii Warszawa - Łódź [...] – Łódź Fabryczna umożliwi m.in. jazdę pociągów z prędkością 90 km/h na odcinku Warszawa Zachodnia – Warszawa Włochy oraz 140 – 160 km/h na pozostałym odcinku, ograniczenie hałasu i drgań, poprawę bezpieczeństwa [...] podróżowania oraz zmniejszenie stopnia oddziaływania kolei na środowisko naturalne. Wyłonienie w dniu 5 lutego 2010 r. wykonawcy, decyzja Ministerstwa Finansów z dnia 10 maja 2010 roku zapewniająca finansowanie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/modernizacja-linii-kolejowej-e20-na-odcinku-siedlce-8211-terespol-107

Modernizacja linii kolejowej E20 na odcinku Siedlce – Terespol

21.06.2006

jest dostosowanie linii do standardów technicznych pozwalających na jazdę V=160 km/h w ruchu pasażerskim i V=120 km/h z naciskiem na oś 221 kN w ruchu towarowym zgodnie z zawartymi umowami międzynarodowymi [...] ych 4. przebudowę lub likwidację niektórych przejazdów oraz budowę dróg objazdowych (równoległych) 5. przebudowę istniejących urządzeń sterowania ruchem kolejowym 6. wymianę sieci trakcyjnej i konstrukcji [...] podpisano w sierpniu br, przewidywany okres realizacji kontraktu wynosi 46 miesięcy, wartość kontraktu 5 056 990,00 Euro. Z 4 ogłoszonych Lot-ów kontraktu ISPA /FS 2001/PL/16/P/PT/012-04 na Projektowanie i

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/otwarcie-ofert-na-zadanie-modernizacja-linii-kolejowej-nr-401-szczecin-dabie-8211-swinoujscie-kontynuacja8221-99

Otwarcie ofert na zadanie "Modernizacja linii kolejowej Nr 401 Szczecin Dąbie – Świnoujście (kontynuacja)”

07.05.2010

DOM w Poznaniu - ALUSTA S.A. Poznań 12 492 301,72 PLN netto, 15 240 563,32 PLN brutto 5. Deutsche Gleis-und Tiefbau GmbH 16 139 664,48 PLN netto, 19 690 390,63 PLN brutto 6. FEROCO S.A. Poznań 13 933 757 [...] rski w Stargardzie Szczecińskim 16 590 724,71 PLN netto, 20 240 684,15 PLN brutto 8. Schweerbau GmbH&Co.KG Bauunternehmen 12 976 750,70 PLN netto, 15 831 635,85 PLN brutto 9. STRABAG Sp. z o.o. Pruszków

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/piec-wiaduktow-i-dwie-drogi-dojazdowe-8211-ruszaja-kolejne-zadania-na-lcs-nasielsk-91

Pięć wiaduktów i dwie drogi dojazdowe – ruszają kolejne zadania na LCS Nasielsk

19.05.2010

osobowym Studzianki, wiadukt kolejowy przy przystanku osobowym Jackowo. Kontrakt o wartości ponad 16,5 mln euro brutto zrealizuje konsorcjum w składzie TORPOL Sp. z o.o. FEROCO S.A., Przedsiębiorstwo Usług [...] ruchu i podniesienia poziomu bezpieczeństwa umożliwi prowadzenie ruchu kolejowego z prędkością 160 km/h. Zadanie jest współfinansowane z Funduszu Spójności w ramach projektu FS 2005/PL/16/C/PT/001 „Modernizacja

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/otwarcie-tunelu-srednicowego-144

Otwarcie tunelu średnicowego

11.01.2007

prędkością 20 km/h zastąpiono bezpieczną, niepalną konstrukcją, umożliwiającą wygodną jazdę z prędkością 60 km/h. Przejazd między Dworcem Wschodnim a stacją Warszawa Włochy skróci się o 5 minut. Pociągi [...] Pociągi będą mogły jeździć co 3, a nie jak dotąd co 5 minut. Zainstalowano nowy wodociąg przystosowany do błyskawicznego użycia w przypadku pożaru. Strop i izolację zabezpieczono ognioodpornym materiałem. „B

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/informacja-prasowa-1-139

Informacja Prasowa

25.09.2006

efektami w postaci: - zwiększenia prędkości do 160km/h dla pociągów pasażerskich i 120km/h dla pociągów towarowych - skrócenia czasu przejazdu na tym odcinku o 9,5 min - wzrostem bezpieczeństwa ruchu - poprawą [...] Żmigród - 5 miesięcy od dnia podpisania umowy. - zadanie III: opracowanie dokumentacji przetargowej. Czas na realizację tego etapu to 13 miesięcy od podpisania umowy. Dla odcinka Skokowa – Żmigród - 5 miesięcy

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/informacja-prasowa-138

Informacja prasowa

24.08.2006

pasażerskim do 160 km/h a w ruchu towarowym do 120 km/h i nacisku na oś 225 kN; -przystosowanie linii do kursowania taboru z wychylnym nadwoziem z prędkością maksymalną 200 km/h; -spełnienie wymagań d [...] 6 190 000 euro netto, w tym udział Funduszu Spójności stanowi 85% kosztów kwalifikowanych i wynosi 5 261 500 euro. Głównym celem umowy jest przygotowanie dokumentacji projektowej i przetargowej na roboty

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/podpisanie-najwiekszego-kontraktu-w-historii-plk-136

Podpisanie największego kontraktu w historii PLK

09.08.2006

Podstawowym założeniem modernizacji jest dostosowanie linii do prędkości 140km/h, a dla taboru z wychylnym nadwoziem do 160km/h. Zakończenie robót przewidywane jest na dzień 30 czerwca 2008 r. Umowa realizowana [...] następujące efekty: 1. Umożliwienie jazdy pociągów z prędkością 140-160km/h, a w przypadku taboru z wychylnym nadwoziem - 160km/h 2. Skrócenie czasu jazdy: - po zrealizowaniu I etapu modernizacji linii, [...] (Poznań) 3. Zakład Napraw Infrastruktury w Warszawie Sp. z o.o. (Warszawa) 4. Torpol Sp. z o.o. (Poznań) 5. Zakład Napraw Infrastruktury w Stargardzie Szczecińskim Sp. z o.o. 6. Zakład Napraw Infrastruktury

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/modernizacja-linii-kolejowej-e-65-odcinek-warszawa-gdynia-158

Modernizacja linii kolejowej E 65, odcinek Warszawa - Gdynia

28.11.2006

pasażerskim do 160 km/h a w ruchu towarowym do 120 km/h i nacisku na oś 225 kN; - przystosowanie linii do kursowania taboru z wychylnym nadwoziem z prędkością maksymalną 200 km/h; - spełnienie wymagań [...] (wartość umowy netto), w tym udział Funduszu Spójności stanowi 85% kosztów kwalifikowanych i wynosi 5 865 000 EUR. Termin wykonania prac przewidzianych umową upływa 7 maja 2008 r. Przedmiotem umowy jest

PRZECZYTAJ
12345678910...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 1 do 10 z 730.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook