Wyniki wyszukiwania
Oddziałów Młodzieży Powstańczej. Poszczególne perony modernizowano bez wstrzymywania obsługi pasażerów i pracy eksploatacyjnej stacji. Koszt modernizacji stacji Katowice to ponad 70 mln zł. Zobacz fotogalerię
PRZECZYTAJpierwszym miejscu listy samorządu, ma więc duże szanse na dofinansowanie. Po wykonaniu projektu, prace budowlane mogą ruszyć w roku 2016 i skończyć się rok później. Dojazd do portu lotniczego będzie od
PRZECZYTAJwyniosła 12 197 899,33 euro brutto. W przypadku niewniesienia protestów ze strony pozostałych oferentów, prace mogą rozpocząć się jeszcze w maju tego roku. Dodatkowych informacji udziela: Robert Kuczyński Rzecznik
PRZECZYTAJmilionów złotych, a to nie byłoby możliwe bez ograniczenia zatrudnienia, likwidacji niektórych stanowisk pracy (w tym części posterunków ruchu) i zawieszenia przewozów na niektórych liniach. Zarząd PKP PLK SA
PRZECZYTAJprzetargowej. Pierwszych wyników studiów należy spodziewać się w połowie 2011 roku, a zakończenia prac przygotowawczych do budowy nowej linii nastąpi w roku 2013. Rozpoczęcie budowy nowej linii nastąpi
PRZECZYTAJSp. z o. o., i Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury Sp. z o. o. Za wszelkie utrudnienia podczas prac uprzejmie przepraszamy!
PRZECZYTAJdla Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2007 – 2013 (pozycja POIiŚ 7.1-20.2 – prace przygotowawcze). Wartość umowy wynosi: 52 018 200,00 PLN , a jej wykonawcą zostało Konsorcjum Pöyry
PRZECZYTAJSzybciej z Warszawy do Katowic !
02.09.2009
Zakładu Napraw Infrastruktury w Katowicach Przedsiębiorstwa Napraw Infrastruktury Spółka z o.o. Wartość prac objętych umową wynosi 5 796 299,58 złotych (netto), 7 071 485,49 złotych (brutto). Źródła finansowania:
PRZECZYTAJWspólnie dla regionu dolnośląskiego
07.07.2009
i wykona rewitalizację nawierzchni kolejowej na linii nr 326 Wrocław Psie Pole - Trzebnica. Poza pracami torowymi naprawiony będzie peron Wrocław Zakrzów. Remont obejmuje również przejazd kolejowe - drogowy
PRZECZYTAJinformacyjne. Ponadto bezpieczniejsze przekraczanie torów zapewnia podróżnym zmodernizowane przejście. Prace kosztowały ok. 480 tys. zł. Już w 2012 roku na stacji Szczecin Główny PLK zainstalowały nowoczesny
PRZECZYTAJ