Wyniki wyszukiwania
uzasadnili, dobierając według własnego wyboru cytaty rozmówców z PKP PLK S.A. oraz Ministerstwa Rozwoju Regionalnego. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. liczą, że wyjaśnienie przyczyn i okoliczności publikacji
PRZECZYTAJPoznaniem o 15%, a pociągów ekspresowych o 31%. Projekt ma strategiczny charakter z punktu widzenia rozwoju społeczno-gospodarczego kraju i jest zgodny z drugim priorytetem strategicznym SRK - "Poprawa stanu [...] Wrocław – granica woj. dolnośląskiego”, znajduje się na Liście Indywidualnych Programów Ministerstwa Rozwoju Regionalnego POIiŚ pod nr 7.1- 4. www.pois.gov.pl Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską
PRZECZYTAJZarządu PKP PLK S.A., zarządcy publicznej sieci linii kolejowych w Polsce, w sprawach dotyczących rozwoju transportu kolejowego. Do głównych zadań Rady Przewoźników należy m.in.: - wypracowywanie stanowisk
PRZECZYTAJPodkarpackiego na lata 2007 -2013. Dofinansowanie projektu zostało przyznane z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej nr 2 ”Infrastruktura techniczna” Regionalnego Programu O
PRZECZYTAJProjektu. Dofinansowanie projektu zostało przyznane w ramach Osi Priorytetowej 4. Infrastruktura dla rozwoju gospodarczego Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013, Działania 4.2.
PRZECZYTAJj”, ma strategiczny charakter z punktu widzenia rozwoju społeczno-gospodarczego kraju i jest zgodny z drugim priorytetem strategicznym Strategii Rozwoju Kraju na lata 2007- 2015 (SRK), tj.: „Poprawa stanu [...] Tarnów, Rzeszów, Przemyśl na Ukrainę – do Lwowa i Kijowa. Celem całego projektu jest pobudzanie rozwoju gospodarczego na szczeblu regionalnym i krajowym, poprawa jakości oferty przewozowej, w tym poprawa [...] Środowisko (POIiŚ), tj.: „Podniesienie atrakcyjności inwestycyjnej Polski i jej regionów poprzez rozwój infrastruktury technicznej, przy równoczesnej ochronie i poprawie stanu środowiska, zdrowia, zachowania
PRZECZYTAJMałopolskiego Dofinansowanie projektu zostało przyznane w ramach Osi Priorytetowej 4. Infrastruktura dla rozwoju gospodarczego Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013, Działania 4.2.
PRZECZYTAJj”, ma strategiczny charakter z punktu widzenia rozwoju społeczno-gospodarczego kraju i jest zgodny z drugim priorytetem strategicznym Strategii Rozwoju Kraju na lata 2007- 2015 (SRK), tj.: „Poprawa stanu [...] Tarnów, Rzeszów, Przemyśl na Ukrainę – do Lwowa i Kijowa. Celem całego projektu jest pobudzanie rozwoju gospodarczego na szczeblu regionalnym i krajowym, poprawa jakości oferty przewozowej, w tym poprawa [...] Środowisko (POIiŚ), tj.: „Podniesienie atrakcyjności inwestycyjnej Polski i jej regionów poprzez rozwój infrastruktury technicznej, przy równoczesnej ochronie i poprawie stanu środowiska, zdrowia, zachowania
PRZECZYTAJi konkursu są PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. oraz Stowarzyszenie na rzecz Interoperacyjności i Rozwoju Transportu Szynowego. Celem konkursu jest promocja i popularyzacja wiedzy z dziedziny kolei dużych [...] Zarządu PKP PLK S.A., Marek Pawlik oraz Członek Zarządu Stowarzyszenia na rzecz Interoperacyjności i Rozwoju Transportu Szynowego, Andrzej Stelmasiewicz. Sponsorami konkursu byli:. Bombardier Transportation
PRZECZYTAJmiesięcy od dnia podpisania umowy. Projekt jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013
PRZECZYTAJ