• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy 8.30. Rezultatów: 401, czas wyszukiwania 9 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/przetarg-nieograniczony-na-wykonanie-rewitalizacji-infrastruktury-kolejowej-na-linii-nr-131-szlak-chociw-laski-kozuby-realizowanej-w-ramach-programu-rzeczowo-finansowego-wykorzystania-srodkow-funduszu-kolejowego-w-2012-roku-1567

Przetarg nieograniczony na wykonanie rewitalizacji infrastruktury kolejowej na linii nr 131, szlak Chociw Łaski – Kozuby realizowanej w ramach „Programu rzeczowo – finansowego wykorzystania środków Funduszu Kolejowego w 2012 roku”

02.02.2012

skrócenie czasu przejazdu na tym odcinku do około 8 minut. Szacunkowa wartość zamówienia to 24 000 000,00 PLN netto. Planowany termin zakończenia inwestycji – 30 listopada 2012 roku. Oferty można składać do [...] Południowy, Sosnowiec, ul 3 Maja 16, pokój 1.18. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 09.03.2012 r. o godz. 12:30. Jacek Karniewski PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Centrum Realizacji Inwestycji w Warszawie Oddział

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/otwarto-oferty-zlozone-w-postepowaniu-o-udzielenie-zamowienia-publicznego-prowadzonego-w-trybie-przetargu-nieograniczonego-na-wykonanie-przebudowy-stacji-pyskowice-1617

Otwarto oferty złożone w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na wykonanie przebudowy stacji Pyskowice

22.03.2012

Oferta Nr 7 złożona przez: Mostostal Warszawa S.A. oferowana cena: 47 456 967,00 PLN brutto, Oferta Nr 8 złożona przez: Przedsiębiorstwo Robót Komunikacyjnych w Krakowie Spółka Akcyjna oferowana cena: 33 688 [...] 545 866,59 PLN brutto, Przedmiotem zamówienia jest przebudowa nawierzchni kolejowej na długości ok. 2,8 km, likwidacja i wymiana rozjazdów, przebudowa sieci trakcyjnej w stacji Pyskowice, przebudowa urządzeń [...] ruchu pociągów i funkcjonalność pracy stacji Pyskowice. Przewidywany termin zakończenia inwestycji to 30 listopada 2012 roku. Roboty zostaną sfinansowanę ze środków budżetowych ujętych w wykazie projektów

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/otwarto-oferty-na-wykonanie-rewitalizacji-infrastruktury-kolejowej-na-szlaku-chociw-laski-kozuby-1614

Otwarto oferty na wykonanie rewitalizacji infrastruktury kolejowej na szlaku Chociw Łaski – Kozuby

12.03.2012

km/h oraz skrócenie czasu przejazdu na tym odcinku do około 8 minut dla pociągów pasażerskich. Inwestycja według planu ma być zakończona do 30 listopada 2012 roku. Jacek Karniewski PKP Polskie Linie Kolejowe

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/inwestycje-na-linii-krakow-mydlniki-podleze-1634

Inwestycje na linii Kraków Mydlniki - Podłęże

20.04.2012

pociągów z kierunku Jaworzna Szczakowej po linii E30 do Krakowa Nowej Huty i odwrotnie. Jest to szczególnie istotne przy modernizacji linii kolejowej E30, w tym stacji Kraków Mydlniki. W kwietniu bieżącego [...] towarowy. Stanowi ona połączenie linii nr 133 Dąbrowa Gornicza Ząbkowice – Kraków Główny i linii nr 8 Warszawa – Kraków z linią nr 91 Kraków - Medyka, umożliwiając jazdy pociągów tranzytowych z ominięciem

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowym-torem-do-gdanska-i-gdyni-1629

Nowym torem do Gdańska i Gdyni

06.04.2012

modernizację istniejących obiektów inżynieryjnych oraz budowę nowych. Dotychczasowo zmodernizowano 8 km torów, wymieniono ponad 28 km sieci trakcyjnej, a także oddano do eksploatacji dwa perony na stacjach: [...] całkowity koszt realizacji projektu – wg Umowy o dofinansowanie nr POIiS 07.01.00-00-020/10-00 z dnia 30 września 2011 r. wynosi 1 166 930 022, 33 PLN. Informacje dla mediów: Maciej Dutkiewicz Rzecznik Prasowy

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/raport-roczny-pkp-polskie-linie-kolejowe-za-rok-2011-dostepny-on-line-1751

Raport Roczny PKP Polskie Linie Kolejowe za rok 2011 dostępny on-line

27.09.2012

rezultatem szeregu zakończonych inwestycji. Przychody z działalności gospodarczej osiągnęły kwotę 4 509,8 mln zł, a zatrudnienie spadło o 180 osób do 39 642 pracowników. Oznacza to wzrost efektywności pracy [...] modernizację linii kolejowych o wartości ponad 6,6 mld zł, a zrealizowane inwestycje wyniosły ponad 3,8 mld zł. Sfinansowano je ze wszystkich dostępnych dla spółki źródeł, głównie z Funduszu Spójności w ramach [...] / . informacje dla mediów: Robert Kuczyński dyrektor projektu ds. media relations tel. + 48 22 473 30 02 r.kuczynski@plk-sa.pl PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/centrum-zarzadzania-ruchem-kolejowym-polskich-linii-kolejowe-sa-oficjalne-otwarcie-1781

Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym Polskich Linii Kolejowe S.A. oficjalne otwarcie.

30.10.2012

kosztowała 5 mln złotych. „Oprócz warszawskiej centrali, innowacyjne rozwiązania wprowadziliśmy w 8 centrach regionalnych i 23 zakładach PLK na terenie kraju. Sprawna budowa Centrum była możliwa dzięki [...] ciągłością pracy czuwa system zasilania awaryjnego, który zapewnia podtrzymanie energii na poziomie ponad 30 kW, co daje Centrum pełną niezależność od zewnętrznych źródeł energii i możliwość pracy 24 godziny [...] Polskie Linie Kolejowe S.A. Robert Kuczyński dyrektor projektu ds. media relations tel. + 48 22 473 30 02 r.kuczynski@plk-sa.pl

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/najwieksza-inwestycja-kolejowa-w-malopolsce-i-na-podkarpaciu-podsumowanie-2012-roku-1815

Największa inwestycja kolejowa w Małopolsce i na Podkarpaciu - podsumowanie 2012 roku

04.01.2013

punktu widzenia gospodarczego regionu. Koszt modernizacji linii kolejowej E30/C-E30,odcinek Kraków ‒ Rzeszów etap III POIiŚ 7.1-30, wyniesie ok. 3,4 mld PLN, z czego kwota dofinansowania z funduszy Unii [...] nowoczesnych peronów jednokrawędziowych, które zastępują starsze konstrukcje dwukrawędziowe o wysokości 30cm. W trakcie najbliższych trzech miesięcy planowana jest kontynuacja prac w lokalizacjach : Kłaj – [...] wybranych lokalizacjach określonych na podstawie badań geologicznych kolumny do głębokości rzędu 4-8 metrów. Projekt modernizacji zakłada również podniesienie bezpieczeństwa na szlaku kolejowym, zarówno

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/budowa-dworca-lodz-fabryczna-1807

Budowa dworca Łódź Fabryczna

18.12.2012

na trzykondygnacyjnym podziemnym parkingu. Będzie również specjalne miejsce na rowery. Pod ziemią, 8 metrów poniżej poziomu ulic znajdować się będą stanowiska dla autobusów podmiejskich i dalekobieżnych [...] którego powstaną mury przyszłego dworca. Ma on blisko 500 metrów długości, 120 metrów szerokości i 8 metrów głębokości. W kolejnym etapie budowniczy będą stawiać ściany szczelinowe na przygotowanych wcześniej [...] na głębokość około 20 metrów i 250 pojedynczych wykopów, w których powstaną tzw. barety sięgające 30-40 metrów pod powierzchnię ziemi. Barety będą pełniły funkcję podtrzymującą cały strop. Szczeliny zostaną

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/final-przejazdowego-happeningu-dla-bezpieczenstwa-1888

Finał przejazdowego happeningu dla bezpieczeństwa

28.03.2013

Szkół Ogólnokształcących nr 1 w Rykach 7. Szkoła Podstawowa nr 17 im. Tadeusza Kościuszki w Katowicach 8. Szkoła Podstawowa w Rudnikach 9. Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy im. Marsz. Józefa Piłsudskiego [...] Informacje dla prasy: Mirosław Siemieniec Rzecznik prasowy PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. +48 22 473 30 02 m.siemieniec@plk-sa.pl

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...45678910111213...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 81 do 90 z 401.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook