Wyniki wyszukiwania
zmniejsza możliwości szybkiego dostarczania ładunków do i z portu. Nowa konstrukcja będzie miała dwa tory. Jej parametry zapewnią też przejazd cięższych pociągów. Składy pojada z prędkością 100 km/h. Zwiększy
PRZECZYTAJorganizacji miejsc parkingowych obok stacji i przystanków, praktycznej realizacji hasła: tiry na tory Spotkanie poprzedziła konferencja prasowa Zbigniewa Szafrańskiego. Mirosław Siemieniec Rzecznik prasowy
PRZECZYTAJlistopada. Miejsce i termin lotu wyznaczamy na podstawie szczegółowych obserwacji. Dron monitorował m.in. tory na trasie z Warszawy do Gdańska i na Śląsku. Już pierwsze akcje pozwoliły udaremnić kradzież węgla
PRZECZYTAJ(WOIK). Spółka do końca roku ogłosi przetargi na 11 mld zł, a do 2023 r. wyda 67 mld zł na polskie tory. Osiągnięte efekty inwestycji na linii E 59 Wrocław – Poznań to kilkunastominutowe skrócenie podróży
PRZECZYTAJPoza montażem nowych urządzeń poprawi się ich stan techniczny. Prace remontowe obejmą też jezdnię i tory. Na 15 skrzyżowaniach kolejowo-drogowych zamontowane zostaną półrogatki, a 10 obiektów zyska nową
PRZECZYTAJKrótka podróż Nowe tory umożliwią komfortową podróż pociągiem z Warszawy do Gdańska w 2 godziny i 58 minut. Taki czas przejazdu będzie obowiązywał od grudnia 2014 roku. W porównaniu z obecnym rozkładem
PRZECZYTAJtorami podmiejskimi. Wykonawca rozpoczął montaż konstrukcji, na której będzie opierało się zadaszenie. Tory, których przebudowa zakończy się z upływem sierpnia będą przebiegać teraz w odległości 11 metrów od
PRZECZYTAJ21 lokalizacjach: tj. na 9 odcinkach torów i na 12 stacjach. W 10 lokalizacjach przebudowano obydwa tory, dostosowując je do prędkości 160 km/h. Po zakończeniu prac na trasie podwyższy się standard obsługi
PRZECZYTAJWygodniejsze perony na Dolnym Śląsku
10.03.2015
efekt działań inwestora, PKP Polskich Linii Kolejowych S.A., który o kilkanaście metrów przesunął tory kolejowe. Dzięki temu na stacji powstało podziemne przejście z dworca na perony i drugą stronę mi
PRZECZYTAJspadła w 2014 roku o 14 procent. Ta grupa, czyli nieostrożni kierowcy oraz piesi przechodzący przez tory w miejscach niedozwolonych, wciąż stanowią 70 procent wszystkich zdarzeń na kolei. Liczba wypadków
PRZECZYTAJ