Wyniki wyszukiwania
W dniu 30 listopada 2010 r. o godz. 10.00 w siedzibie PKP PLK S.A., w Warszawie, wysoki parter, skrzydło C, sala D odbędą się konsultacje społeczne dotyczące omówienia zaproponowanego wariantu przebie
PRZECZYTAJŻyczenia z okazji Święta Kolejarza
23.11.2010
Pracownikom PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. i innych spółek Grupy PKP, naszym Koleżankom i Kolegom zatrudnionym w firmach związanych z kolejnictwem, kolejowym emerytom i rencistom, wszystkim, którzy w
PRZECZYTAJAby utrzymać przejezdność linii
29.11.2010
Na torach 2500 osób oraz sprzęt odśnieżny walczą z silnym wiatrem oraz intensywnymi opadami śniegu. Od rana 29 listopada br. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. prowadzą działania w zakresie utrzymania pr
PRZECZYTAJPrace PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. obejmowały zdjęcie torów i tłucznia, naprawę zewnętrznej betonowej konstrukcji obiektu, ułożenie nowej izolacji zewnętrznej, udrożnienie instalacji odwodnieniowej
PRZECZYTAJPaweł Dziwisz, członek zarządu PKP PLK S.A. dyrektor ds. inwestycji i Jan Raczyński dyrektor Centrum Kolei Dużych Prędkości PKP PLK S.A. przedstawili Panu He Huawu, wiceministrowi i głównemu inżyniero
PRZECZYTAJOsiem ofert na LCS Malbork
18.11.2010
Oferty złożyli: 1. Konsorcjum firm : LEONHARD WEISS GmbH & CO. KG, Oddział w Polsce, Wrocław; Przedsiębiorstwo Budowlano Specjalistyczne TRANSKOL Sp. z o.o., Kielce; Dolnośląskie Przedsiębiorstwo Napr
PRZECZYTAJZgodnie ze złożonym Wnioskiem o dofinansowanie, całkowita wartość projektu wynosi 220 762 706,22 PLN (brutto), w tym: wydatki kwalifikowane – 180 953 037,90 PLN , wydatki niekwalifikowane (podatek VAT
PRZECZYTAJZgodnie ze złożonym Wnioskiem o dofinansowanie, całkowita wartość projektu wynosi 202 351 333,06 PLN (brutto), w tym: wydatki kwalifikowane – 165 861 748,40 PLN , wydatki niekwalifikowane (podatek VAT
PRZECZYTAJPrezentacja zawierała informacje na temat genezy polskiego przedsięwzięcia, harmonogramu prac oraz integracji linii dużej prędkości z istniejącą siecią, szczególnie linią E 65. Prezes zaznaczył, że za
PRZECZYTAJDziałania informacyjne i promujące tj. artykuły w prasie, współpraca z mediami, konferencje prasowe, materiały na stronie internetowej, foldery, ulotki i plakaty, telewizyjne i radiowe spoty informacy
PRZECZYTAJ