• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy nr linii kolejowej. Rezultatów: 5201, czas wyszukiwania 15 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/spotkanie-konsultacyjne-dotyczace-przebiegu-korytarzy-linii-duzych-predkosci-na-terenie-wojewodztwa-lodzkiego-1353

Spotkanie Konsultacyjne dotyczące przebiegu korytarzy linii dużych prędkości na terenie województwa łódzkiego

30.06.2011

propozycja wprowadzenia linii kolei dużych prędkości w Łódzki Węzeł Kolejowy uwzględniający aspekty środowiskowe i przewidywane kolizje z istniejącą infrastrukturą drogową i kolejową. Informacji udzielać [...] regionu. Ewa Krupska Centrum Kolei Dużych Prędkości PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Projekt POIiŚ 7.1 – 26 Przygotowanie budowy linii dużych prędkości Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków [...] PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Centrum Kolei Dużych Prędkości informuje, że przedstawiciel Konsorcjum - Ingenieria IDOM Internacional S.A. - Wykonawca Studium Wykonalności dla budowy kolei dużych prędkości

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/szybciej-z-warszawy-do-krakowa-po-modernizacji-linii-kozlow-starzyny-1352

Szybciej z Warszawy do Krakowa po modernizacji linii Kozłów Starzyny

30.06.2011

33,339 km wraz z łącznicą nr 570 Psary – Starzyny. Odcinek ten stanowi najkrótsze i najdogodniejsze połączenie Warszawy z Krakowem przez Centralną Magistralę Kolejową. Linianr 64 Psary – Kozłów łączy [...] część sieci linii dużych prędkości łączących tzw. ”Y” Wrocław/ Poznań - Łódź - Warszawa. Celem robót budowlanych prowadzonych na tej trasie będzie podniesienie parametrów technicznych linii, tak, aby jadące [...] pochodzi ze środków budżetowych. Informacje dla mediów: Małgorzata Kwiatkowska PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Centrum Realizacji Inwestycji Oddział w Lublinie tel.81/472 36 83, e-mail: ma.kwiatkowska@plk-sa

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/drugi-nowy-wiadukt-na-linii-warszawa-gdynia-oddany-do-uzytku-1351

Drugi nowy wiadukt na linii Warszawa – Gdynia oddany do użytku

30.06.2011

na Wiśle najdłuższy most kolejowy w Polsce o długości 1 030 m. Trwająca od 2007 roku modernizacja liniikolejowej Warszawa – Gdynia, obok dostosowania infrastruktury kolejowej do prowadzenia ruchu z prędkością [...] jednoprzęsłowy ze zjazdem łączącym się bezpośrednio z drogą krajową nr 91 i drogą równoległą wybudowaną przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. łączącą miejscowości Skowarcz i Cieplewo. Powstanie wiaduktu [...] przejeździe kolejowym. Wraz z wiaduktem wybudowano prawie 500 m dróg dojazdowych oraz chodniki na całej długości wiaduktu i dróg dojazdowych. Na obszarze LCS Tczew PKP Polskie Linie Kolejowe, obok dwóch

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/umowa-na-przebudowe-mostu-na-linii-kolejowej-krakow-mydlniki-gaj-1380

Umowa na przebudowę mostu na linii kolejowej Kraków Mydlniki – Gaj

25.07.2011

2003 r. wprowadzono ograniczenie prędkości do V=20 km/h na torze nr 2, a od dnia 1.05.2005 r. obiekt został wyłączony z eksploatacji w torze nr 1. Zakres robót obejmuje ogólnie : - wymianę elementów konstrukcji [...] Umowę podpisali: w imieniu PKP Polskie Linie Kolejowe S.A: 1. Włodzimierz Żmuda – Dyrektor Oddziału Centrum Realizacji Inwestycji PKP PLK S.A. w Krakowie, 2. Piotr Jendrzejczyk – Zastępca Dyrektora Oddziału [...] Wykonawcy, tj. Konsorcjum, reprezentowanym przez Przedsiębiorstwo Napraw i Utrzymania Infrastruktury Kolejowej w Krakowie Sp. z o.o. 1. Józef Wójcik – Prezes Zarządu 2. Ryszard Mamczura – Członek Zarządu, Dyrektor

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolejne-posiedzenie-rady-przewoznikow-1-1374

Kolejne posiedzenie Rady Przewoźników

20.07.2011

tury i Urzędu Transportu Kolejowego. Rada Przewoźników jest zespołem doradczym, kierującym swoje wnioski do Zarządu PKP PLK SA. Do udziału w jej pracach Polskie Linie Kolejowe zaprosiły przedstawicieli [...] informacji od służb dyspozytorskich do przewoźników i pasażerów, analizy struktury kosztów zarządcy liniikolejowych, przyszłości europejskiej sieci towarowej w Polsce i możliwości zorganizowania korytarzy dla [...] oraz dostępności infrastruktury pomocniczej. Mirosław Siemieniec Rzecznik prasowy PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/otwarcie-ofert-w-postepowaniu-na-wylonienie-wykonawcy-analizy-uwarunkowan-spolecznych-rozwoju-kolei-duzych-predkosci-w-polsce-w-perspektywie-2050-roku-1372

Otwarcie ofert w postępowaniu na wyłonienie wykonawcy „Analizy uwarunkowań społecznych rozwoju kolei dużych prędkości w Polsce w perspektywie 2050 roku”

18.07.2011

Zamawiający przeznaczył (PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.) na sfinansowanie zamówienia kwotę 1 783 500 brutto (1 450 000 PLN netto). Przygotowanie budowy linii dużych prędkości, w tym wykonanie przedmiotowej [...] realizacji zamówienia wynosi 5 miesięcy od dnia podpisania umowy. Projekt 7.1-26 Przygotowanie budowy linii dużych prędkości stara się o współfinansowanie ze środków Programu Operacyjnego Infrastruktura i [...] Agata Pomykała Dyrektor projektu ds. komunikacji i planowania strategicznego PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Centrum Kolei Dużych Prędkości tel. +48 22 473 2442

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kontynuacja-modernizacji-nadodrzanki-1371

Kontynuacja modernizacji „Nadodrzanki”

18.07.2011

listopada 2011r. LiniaNr 273 Wrocław – Szczecin jest magistralą kolejową włączoną do europejskiego systemu liniikolejowych AGTC (Umowa europejska o głównych międzynarodowych liniachkolejowych transportu [...] nieczynnym p.o. Szczecin Klucz, przebudowana nawierzchnia torowa i drogowa na pięciu przejazdach kolejowych, zabudowane urządzenia samoczynnej sygnalizacji przejazdowej na przejeździe kat.”C”, udrożnione [...] pociągów pasażerskich do 120 km/ h oraz zwiększony nacisk na oś do 225 kN. W imieniu PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. umowę podpisali: Józef Matuszczak - dyrektor Oddziału Centrum Realizacji Inwestycji PKP PLK

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wkrotce-rusza-modernizacja-linii-nr-63-dorohusk-zawadowka-naftobaza-1370

Wkrótce rusza modernizacja linii nr 63 Dorohusk - Zawadówka Naftobaza

13.07.2011

urządzeń sterowania ruchem kolejowym. Wartość wynagrodzenia wykonawcy określona w umowie wynosi 2 548 227,90 PLN. Celem projektu jest modernizacja infrastruktury kolejowejlinii szerokotorowej wraz z mo [...] przeładunkom towarów. Odtworzenie parametrów techniczno – eksploatacyjnych linii ma na celu wzrost jakości transportu kolejowego oraz będzie sprzyjać pobudzeniu przedsiębiorczości i ożywieniu współpracy [...] projektowej i wykonanie na jej podstawie robót budowlanych z wyłączeniem urządzeń sterowania ruchem kolejowym. Wartość wynagrodzenia wykonawcy określona w umowie wynosi 23 881 819,35 PLN. Drugą umowę zawarto

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolejna-umowa-na-dofinansowanie-inwestycji-kolejowych-w-ramach-regionalnego-programu-operacyjnego-wojewodztwa-lubelskiego-1369

Kolejna umowa na dofinansowanie inwestycji kolejowych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego

13.07.2011

jest unowocześnienie infrastruktury kolejowej regionu oraz poprawa bezpieczeństwa ruchu kolejowego i drogowego. Modernizacja obejmuje 24 skrzyżowania liniikolejowych z drogami publicznymi w poziomie szyn [...] szyn, które są usytuowane na sześciu liniachkolejowych województwa lubelskiego. Zakres prac obejmuje zastosowanie nowoczesnych urządzeń zabezpieczających i sygnalizujących, podwyższenie kategorii przejazdów [...] dla projektów zostało przyznane w ramach Osi Priorytetowej V Transport, Działania 5.4. Transport kolejowy, współfinansowanego ze środków europejskich w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/podpisanie-umowy-na-wykonanie-zadania-rewitalizacja-linii-kolejowej-nr-353-poznan-wschod-skandawa-na-terenie-iz-poznan-1368

Podpisanie umowy na wykonanie zadania "Rewitalizacja linii kolejowej nr 353 Poznań Wschód – Skandawa na terenie IZ Poznań"

13.07.2011

GRADE a.s. (Słowacja), na wykonanie zadania „Rewitalizacja liniikolejowejnr 353 Poznań Wschód – Skandawa na terenie IZ Poznań.”, w torze nr 2 na odcinku od stacji Poznań Wschód do stacji. Gniezno. R [...] pociągów po torze nr 2 z prędkością 100 km/h, a na odcinku od km 44,089 do km 53,713 - 120 km/h, - skróceniu ulegnie czas jazdy pociągów, - przywrócona zostanie pełna przepustowość liniikolejowej, - poprawione [...] Rewitalizacja obejmuje między innymi wymianę nawierzchni kolejowej, naprawę nawierzchni drogowej na przejazdach kolejowo-drogowych i odbudowę odwodnienia powierzchniowego. Pierwsze prace rozpoczną się w

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...79808182838485868788...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 831 do 840 z 5201.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook