Wyniki wyszukiwania
infrastruktury kolejowej zapewniły także sprawniejsze i bezpieczniejsze przejazdy z Małopolski na Górny Śląsk. Zrealizowane prace na linii Tunel – Sosnowiec Główny w latach 2016 -2023 r. w granicach woj. mał
PRZECZYTAJlepszej oferty podróży koleją. Przez most kursują składy z Przemyśla do Rzeszowa, Krakowa, na Dolny Śląsk. Przebudowane zostaną również drogi pod mostem. Wyeliminowane będą ograniczenia w ruchu drogowym,
PRZECZYTAJSzybciej z Kluczborka do Ostrzeszowa
06.08.2015
pomiędzy Poznaniem a Katowicami, dzięki którym aż o 1,5 godziny skróci się przejazd z Wielkopolski na Śląsk. Ponadregionalny charakter inwestycji PLK ma na celu usprawnienie komunikacji pasażerskiej i towarowej
PRZECZYTAJprace pomiędzy Antoninem a Ostrowem Wielkopolskim PLK zaplanowała 35 mln. Trasa z Wielkopolski na Śląsk Rewitalizacja odcinka Ostrzeszów – Ostrów Wielkopolski to jeden z elementów inwestycji PKP Polskich
PRZECZYTAJtej linii liczy 677 km i łączy najważniejsze ośrodki ekonomiczne południowej Polski: Dolny Śląsk, Górny Śląsk, Małopolskę i Podkarpacie. Celem modernizacji linii E 30 jest dostosowanie stacji i szlaków
PRZECZYTAJpozytywnie wpłynie na funkcjonowanie transportu szynowego na magistrali kolejowej E30, łączącej Śląsk z Małopolską i Podkarpaciem, oraz Polskę z Niemcami z jednej i Ukrainą z drugiej strony. Dzięki m
PRZECZYTAJRośnie nowy most kolejowy w Przemyślu
04.04.2023
bezpieczne podróże pociągiem. Przez most kursują składy z Przemyśla do Rzeszowa, Krakowa i na Dolny Śląsk. Wybudowano nowe przyczółki i dwa filary po zachodniej stronie mostu. Na ukończeniu są prace przy
PRZECZYTAJdostępu do portów morskich Gdańsk, Gdynia, Szczecin, Świnoujście oraz na linii węglowej łączącej Śląsk z portami (Chorzów Batory - Maksymilianowo). W trakcie spotkania omówiono także przygotowania do nowej
PRZECZYTAJpozytywnie wpłynie na funkcjonowanie transportu szynowego na ważnej magistrali kolejowej E30, łączącej Śląsk z Małopolską, oraz Polskę z Niemcami z jednej i Ukrainą z drugiej strony. Dzięki modernizacji prz
PRZECZYTAJKatowic. Dojazd do stolicy Małopolski pociągami regionalnymi zajmie mniej niż 25 minut, a podróż na Śląsk ok. 50 minut. Podróżni do pociągów będą wsiadać z dwóch peronów o długości 200 metrów, które będą
PRZECZYTAJ