Wyniki wyszukiwania
Główny do Międzynarodowego Portu Lotniczego w Balicach to inwestycja, która wpisuje się w plany rozwoju miasta i uruchomienia pierwszej linii Szybkiej Kolei Aglomeracyjnej w Małopolsce na odcinku MPL Balice
PRZECZYTAJEfektem wdrożenia na polskich liniach kolejowych Europejskiego Systemu Zarządzania Ruchem Kolejowym ERTMS będzie podniesienie poziomu bezpieczeństwa ruchu pociągów i zmniejszenie ryzyka wypadków. Nowa
PRZECZYTAJprzekaże przewoźnik. Inwestycja jest finansowana ze środków Unii Europejskiej – Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007 – 2013 oraz
PRZECZYTAJniezależnie od źródeł finansowania. Liczymy, że działalność w nowej organizacji pozwoli również na lepszy rozwój zawodowy naszych pracowników – mówi Wojciech Folejewski członek zarządu ds. realizacji inwestycji
PRZECZYTAJ321 47 e-mail: m.dutkiewicz@plk-sa.pl Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata
PRZECZYTAJWarunek rozwoju dla portu i nie tylko Duże nadzieje z realizacją tego przedsięwzięcia wiąże Zarząd Morskiego Portu Gdynia S.A. – Trudno jest przecenić znaczenie tego projektu nie tylko dla rozwoju Portu [...] Infrastruktura i Środowisko 2007-2013. - Realizowane przedsięwzięcie potwierdza dążenie PLK do rozwoju sieci kolejowej i zapewnienia przewoźnikom kolejowym dobrego dostępu do obszarów ważnych gospodarczo [...] ułatwiającej dojazd do centrów przeładunkowych. Dobre wykorzystanie tych terenów będzie sprzyjać rozwojowi miast portowych – mówi Remigiusz Paszkiewicz prezes Zarządu PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. Dwa
PRZECZYTAJstałym poziomie. Liczymy na to, że konsekwentna realizacja naszych założeń pozytywnie wpłynie na rozwój przewoźników, ich kondycję finansową oraz konkurencyjność całej branży kolejowej – mówi Andrzej Pawłowski
PRZECZYTAJNa Hel po nowych torach
24.04.2014
mln zł brutto. Projekt współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej – Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013
PRZECZYTAJwiększości nie stanowią własności PLK, są wyeksploatowane i nie mają możliwości usprawnień czy rozwoju. W wielu przypadkach, dane do systemów nadal wprowadza się ręcznie, bez użycia komputerów. Systemy
PRZECZYTAJZbigniew Klepacki podkreślił w swojej wypowiedzi, że kierownictwo resortu Infrastruktury i Rozwoju oczekuje, by „Polska maksymalnie wykorzystała środki unijne, byśmy jako kraj wykorzystali w pełni tę szansę [...] również uwagę m.in. planom inwestycyjnym PLK, planowanym przetargom i dialogowi technicznemu, a także rozwojowi nowoczesnych technologii w PLK. PKP Polskie Linie Kolejowe współpracują z ponad 14 tysiącami ko
PRZECZYTAJ