• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy 4.2. Rezultatów: 950, czas wyszukiwania 9 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/polskie-linie-kolejowe-oszczedzaja-miliony-dzieki-wymianie-oswietlenia-2300

Polskie Linie Kolejowe oszczędzają miliony dzięki wymianie oświetlenia

14.03.2014

praca tych lamp szacowana jest na około 4 lata, a stosowane wcześniej lampy rtęciowe mają ponad dwukrotnie mniejszy wskaźnik skuteczności świetlnej i czas pracy około 2,5 lat – wyjaśnia Andrzej Kazimierski

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/rozklad-kolejowy-juz-w-smartfonach-2138

Rozkład Kolejowy już w smartfonach

30.12.2013

jest bezpłatnie na: http://www.windowsphone.com/pl-pl/store/app/rozkład-kolejowy/7ac1e7b0-589f-4ee5-9b74-51bb2b4ece63 https://play.google.com/store/apps/details?id=pl.plksa.RozkladJazdy&hl=pl https://itunes

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wszystkie-perony-na-stacji-w-katowicach-gotowe-2006

Wszystkie perony na stacji w Katowicach gotowe

02.09.2013

W ramach modernizacji układu torowego i infrastruktury do obsługi podróżnych w obrębie peronów 1,2,3,4 na stacji Katowice wymieniono tory, pod którymi zamontowano maty tłumiące drgania, odwodnienie i izolację [...] rewitalizacja zachodniego odcinka przejścia pod torami tj. od schodów zachodnich prowadzących na peron 4, do wyjścia w stronę placu Oddziałów Młodzieży Powstańczej. Poszczególne perony modernizowano bez w

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/spolki-grupy-pkp-zadaja-sprostowania-od-redakcji-dziennika-gazety-prawnej-1994

Spółki Grupy PKP żądają sprostowania od Redakcji Dziennika Gazety Prawnej

08.08.2013

2014/2015 RJ 2015/2016 W-wa Zachodnia - Gdańsk Główny 3h10 2h50 W-wa Centralna - Gdańsk Główny 3h00 2h40 W-wa Wschodnia- Gdańsk Główny 2h50 2h30 Ponadto PKP PLK S.A. pracuje nad dalszym skróceniem pos [...] stolicy nad Bałtyk w 2,5 godz. Ostatnio była mowa o 3 godz.” sugeruje, że zapowiadane czasy przejazdu nie zostaną dotrzymane. Na konferencji prasowej Pan Minister mówił o przybliżonym czasie 2 godz. 45 minut [...] em prace w części torowej będą zakończone na całym odcinku od Warszawy do Gdyni w sierpniu 2014 r. 2. Cytat :„CMK to ma być jedyny odcinek w Polsce do­stosowany do prędkości eks­ploatacyjnej 200 km/h”

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wspolnie-chronmy-kolejowa-infrastrukture-1984

Wspólnie chrońmy kolejową infrastrukturę

19.07.2013

roku na terenie województwa dolnośląskiego skradziono i zdewastowano infrastrukturę kolejową za prawie 2 mln złotych. Od stycznia do końca maja tego roku PKP Polskie Linie Kolejowe na naprawę i wymianę sk [...] W ubiegłym roku Tylko z tych powodów opóźnionych było ponad 8,3 tysiąca pociągów pasażerskich i 1,4 tysiąca towarowych. To oznacza, że ponad milion pasażerów i setki tysięcy ton towarów nie dotarły na

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/rosnie-wiadukt-drogowy-w-dzialdowie-ale-nie-tylko-1983

Rośnie wiadukt drogowy w Działdowie. Ale nie tylko…

17.07.2013

miejscowościach Działdowo oraz Mławka, 2 wiadukty drogowe w miejscowościach Mławka oraz Iłowo-Osada; Iłowo – Działdowo 1 wiadukt kolejowy w miejscowości Narzym, 2 wiadukty drogowe w miejscowościach Kraszewo [...] drogowy w miejscowości Działdowo, 2 przejścia dla pieszych w miejscowości Działdowo; Turza Wielka – Gralewo 1 wiadukt drogowy w miejscowości Turza Wielka; Gralewo – Rybno 2 wiadukty kolejowe w miejscowości [...] Kraszewo, Iłowo-Osada, 1 przejście dla pieszych w miejscowości Narzym; Działdowo – Gralewo 4 wiadukty kolejowe w miejscowościach Mansfeldy, Kisiny, Kurki, Burkat; 1 przejście dla pieszych w miejscowości Turza

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/szybciej-i-wygodniej-z-olsztyna-do-szczytna-1982

Szybciej i wygodniej z Olsztyna do Szczytna

17.07.2013

odcinku Szczytno - Szymany. Modernizacja lub wymiana objęła 113 obiektów inżynieryjnych, w tym 2 mosty i 4 wiadukty. Poprawił się standard 37 przejazdów kolejowo-drogowych i dróg dojazdowych. 12 skrzyżowań

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/otwarto-oferty-w-projekcie-rozjazdowym-1965

Otwarto oferty w „Projekcie rozjazdowym”

20.06.2013

wykonania robót budowlanych na ponad 700 rozjazdach i 4 przejazdach kolejowych . Ze względu na znaczną ilość rozjazdów zadanie zostało podzielone na 4 części: Część 1 obejmuje teren Zakładów Linii Kolejowych [...] zamawiający zamierza przeznaczyć kwotę 86 100 000,00 zł netto (105 903 000,00 zł brutto). Część nr 2 obejmuje teren Zakładów Linii Kolejowych w Częstochowie, Krakowie, Nowym Sączu, Rzeszowie, Sosnowcu [...] zamawiający zamierza przeznaczyć kwotę 94 000 000,00 zł netto (115 620 000,00 zł brutto) . Część nr 4 obejmuje teren Zakładu Linii Kolejowych w Opolu, Wałbrzychu, Wrocławiu, Poznaniu, Ostrowie Wielkopolskim

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/bochnia-130-metrowy-most-przez-rabe-na-swoim-miejscu-1944

Bochnia: 130 metrowy most przez Rabę na swoim miejscu

22.05.2013

liczącym ponad 20km długości, prowadzone są prace na wszystkich trzech stacjach (Podłęże, Kłaj, Bochnia) i 2 szlakach (Podłęże-Kłaj i Kłaj-Bochnia). Na stacji Bochnia trwa budowa nowego przejścia podziemnego, [...] wyższy od istniejącego obiektu – będzie wysoki na 7,00 m i szeroki na 3,50 m (obecne wymiary to 3,80 m i 2,65 m) Zasadnicza poprawa nastąpi na wiadukcie w ciągu ul. Majora-Bacy, gdzie wiadukt zostanie podwyższony [...] obiekt w ciągu ul. Wygoda, pod którym odbywa się ruch wahadłowy pojazdów o wysokości nie większej niż 2,50 m będzie powiększony, tak że równocześnie będą mogły pod linią kolejową przejeżdżać samochody w obu

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/trwa-rewitalizacja-linii-nr-144-opole-fosowskie-1942

Trwa rewitalizacja linii nr 144 Opole - Fosowskie

18.05.2013

Stradom umożliwi najszybszym pociągom przejazd między Warszawą, a Wrocławiem w czasie krótszym niż 4 godziny. Trasa będzie wiodła z Warszawy do Grodziska Mazowieckiego i Centralną Magistralą Kolejową do [...] Opola do Wrocławia będzie się odbywał po zmodernizowanej już trasie E 30. Zobacz film 1 Zobacz film 2 Informacje dla mediów: Mirosław Siemieniec Rzecznik Prasowy PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. e-mail:

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...64656667686970717273...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 681 do 690 z 950.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook