Wyniki wyszukiwania
przejazd pierwszych pociągów 1 września 2014. Od połowy roku gotowy będzie również pierwszy nowy peron na stacji Łódź Widzew, gdzie w ramach budowy połączenia do nowego dworca Łódź Fabryczna prowadzone
PRZECZYTAJcym pociągiem. Aktualnie w ramach tej inwestycji na stacji Grudziądz Mniszek powstaje m.in. nowy peron. W ramach prowadzonej rewitalizacji wyremontowano już perony w Chełmży, Wrocławkach, Firlusie, Kornatowie
PRZECZYTAJwyświetlacze z informacją pasażerską, nagłośnienie, gabloty na rozkłady jazdy i ławki. Nad torami i peronami rozciąga się szerokie zadaszenie. Zmiany na ulicy Niciarnianej PLK w porozumieniu z samorządowym
PRZECZYTAJtorów pomiędzy Drzymałowem a Grodziskiem, budowę nowego przystanku w Grąblewie, a także przebudowę peronów i oświetlenia na stacji Rakoniewice. Wyższy komfort oczekiwania na pociąg zapewnią nowe ławki oraz
PRZECZYTAJKolejny rok stabilnych stawek PLK
12.03.2014
i aglomeracyjnym, wyposażonych w systemy informowania podróżnych. Udział opłat za korzystanie z peronów oraz informację pasażerską w całkowitym koszcie dostępu do infrastruktury, będzie dla przewoźników
PRZECZYTAJNowe tory do Opola
12.03.2014
najbliższym czasie prace będą prowadzone na stacji Strzelce Opolskie. Następnie remontom poddany zostanie peron pierwszy i jeden z torów w Kamieniu Śląskim i Tarnowie Opolskim. Zaplanowana jest także wymiana sieci
PRZECZYTAJjednopoziomowych na trasie zmniejszy się z 23 do 14. Plan robót zakłada przebudowę przystanków. Zamiast peronów wyspowych usytuowanych miedzy torami powstaną nowe perony po obu stronach torów. Celem realizacji
PRZECZYTAJwraz z telewizją przemysłową TVu, - przebudowę sieci trakcyjnej (4 słupy na długości budowanego peronu), - skrócenie toru żeberkowego i zakończenie go kozłem oporowym. Realizacja zadania umożliwi dojazd
PRZECZYTAJelementów infrastruktury kolejowej. W praktyce wiąże się to z budową od nowa wszystkich torów, peronów, wiaduktów, systemu sterowania ruchem kolejowym, oświetlenia czy sieci trakcyjnej. Przewidywany koszt
PRZECZYTAJbudowę stacji kolejowej i dworca kolejowego Łódź Fabryczna, jako stacji podziemnej dla czterech peronów i ośmiu torów. Tory i perony nowego dworca Łódź Fabryczna zlokalizowane będą 16,5 metra pod ziemią
PRZECZYTAJ