• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy 5h. Rezultatów: 733, czas wyszukiwania 10 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowy-standard-podrozy-koleja-na-dolnym-slasku-2484

Nowy standard podróży koleją na Dolnym Śląsku

26.06.2014

– granica województwa dolnośląskiego pociągi pasażerskie pojadą z prędkością do 160 km/h, a towarowe do 120 km/h. Czas podróży z Wrocławia do granicy województwa dolnośląskiego skróci się o ok. 26 min [...] Wrocław Mikołajów, Wrocław Osobowice Cmentarz, Świniary, Szewce, Pęgów, Osola, Garbce, Korzeńsko, 5 – stacji zostanie zmodernizowanych: Wrocław Popowice, Wrocław Osobowice, Oborniki Śląskie, Skokowa,

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/plk-toruje-droge-nowoczesnym-technologiom-miedzy-legnica-a-opolem-2482

PLK toruje drogę nowoczesnym technologiom między Legnicą a Opolem

25.06.2014

Kroc, dyrektor projektu z PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. 16 masztów telekomunikacyjnych i prawie 1,5 tys. urządzeń przytorowych W ramach inwestycji wzdłuż linii kolejowej E30 na odcinku Legnica – Wrocław [...] podnoszenia prędkości na sieci kolejowej, bowiem maszynista, który prowadzi pociąg z prędkością 160 km/h ma ograniczoną możliwość bezbłędnego dostrzeżenia wszystkich sygnałów i ostrzeżeń znajdujących się przy

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/szybsza-podroz-pomiedzy-slaskiem-a-wielkopolska-2456

Szybsza podróż pomiędzy Śląskiem a Wielkopolską

17.06.2014

między Kluczborkiem a Ostrzeszowem jest przywrócenie prędkości rozkładowej 120 km/h dla pociągów pasażerskich i 80 km/h dla pociągów towarowych. W maju br. zakończono roboty na blisko 10-kilometrowym odcinku [...] linii Kalety – Kluczbork pozwolą na jazdę pociągów pasażerskich z prędkością 120 km/h, zaś pociągów towarowych 100 km/h. Rewitalizacja linii kolejowej nr 272 na odcinku Kluczbork - Ostrzeszów jest częścią [...] Kluczbork. Po zakończeniu wszystkich robót czas przejazdu pociągiem na tej trasie skróci się aż o 1,5 godziny, z 6 godzin do około 4 godzin i 30 minut. Całkowity koszt obu inwestycji PKP Polskich Linii

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/pociagi-na-opolszczyznie-pojada-szybciej-2449

Pociągi na Opolszczyźnie pojadą szybciej

10.06.2014

jazdę pociągów pasażerskich z prędkością 120 km/h, zaś pociągów towarowych 100 km/h. Całkowity koszt inwestycji PKP Polskich Linii Kolejowych wynosi ponad 367,5 mln zł. Wszystkie prace zakończą się w pierwszym [...] Po zakończeniu wszystkich prac pociągi pasażerskie będą mogły jeździć z prędkością 120 km/h, a towarowe 70 km/h. Czas przejazdu na tej trasie dla pociągów regionalnych skróci się do ok. 30 min, a międz

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/szybszy-transport-towarow-ze-slaska-na-polnoc-polski-2448

Szybszy transport towarów ze Śląska na północ Polski

09.06.2014

2007-2013. Inwestycja w liczbach: 100 – km/h to prędkość rozkładowa na linii 160 80 – km/h to prędkość rozkładowa na linii 80 57 – rozjazdów zostało wymienionych 32,5 – km wyremontowanych torów 32 – obiekty [...] odcinku Zawiercie – Dąbrowa Górnicza Ząbkowice, PLK przywróciły prędkość rozkładową 100 km/h na linii nr 160 oraz 80 km/h na linii nr 186, wykorzystywanych głównie do transportu ładunków. Dzięki temu skraca

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wygodniej-szybciej-i-bezpieczniej-koleja-w-wielkopolsce-1-2443

Wygodniej, szybciej i bezpieczniej koleją w Wielkopolsce

03.06.2014

prędkością 100 km/h. Zwiększy się także poziom bezpieczeństwa ruchu kolejowego i drogowego, ponieważ w ramach inwestycji zaplanowano remont nawierzchni na 10 przejazdach kolejowo-drogowych, a na 5 instalację

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/szybciej-bezpieczniej-i-komfortowo-czyli-ciag-dalszy-modernizacji-linii-e20-2394

Szybciej, bezpieczniej i komfortowo czyli ciąg dalszy modernizacji linii E20

14.05.2014

transportu kolejowego. Pociągi na tej trasie będą mogły osiągnąć maksymalną prędkość 160 km/h (osobowe) i 120 km/h (towarowe). Poprawi się również płynność ruchu kolejowego oraz jego bezpieczeństwo poprzez [...] ze środków pochodzących z Unii Europejskiej. Wartość umowy na wykonanie robót II Etapu przekracza 0,5 mld zł brutto. Inwestycja w liczbach Projekt zakłada budowę lub modernizację: - ponad 30 przejazdów

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowe-tory-i-perony-na-linii-kluczbork-ostrzeszow-2377

Nowe tory i perony na linii Kluczbork – Ostrzeszów

05.05.2014

Ostrzeszów jest przywrócenie na tym 60-kilometrowym odcinku prędkości rozkładowej 120 km/h dla pociągów pasażerskich i 80 km/h dla pociągów towarowych. W ramach inwestycji wymienione zostaną tory i podkłady, a [...] Kluczbork. Po zakończeniu wszystkich robót czas przejazdu pociągiem na tej trasie skróci się aż o 1,5 godziny, z 6 godzin do około 4 godzin i 30 minut. Informacje dla mediów Maciej Dutkiewicz Zespół prasowy

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolejny-etap-modernizacji-linii-e-59-we-wroclawiu-2367

Kolejny etap modernizacji linii E 59 we Wrocławiu

22.04.2014

– granica województwa dolnośląskiego pociągi pasażerskie pojadą z prędkością do 160 km/h, a towarowe do 120 km/h. Czas podróży z Wrocławia do granicy województwa dolnośląskiego skróci się o 20 min. Obsługę [...] kolejowych. Poza odrzańskim mostem zmieni się około 100 obiektów inżynieryjnych, w tym most nad Widawą i 5 innych mostów: nad rzeką Sąsiecznica, Kanałem Sowinia (Młynówka), rzeką Barycz, Kanałem Stawnik (Kokot) [...] na odcinku Wrocław - Poznań, Etap II - odcinek Wrocław – gr. województwa dolnośląskiego” to ponad 1,5 mld zł. Linia E 59 to międzynarodowy ciąg transportowy z Malmö – Ystad do Wiednia, Budapesztu i Pragi

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/przyspieszenie-na-trasie-warszawa-skierniewice-lodz-2350

Przyśpieszenie na trasie Warszawa – Skierniewice – Łódź

11.04.2014

tyle wyniesie (w km/h) maksymalna prędkość pociągów pasażerskich na zmodernizowanej linii Warszawa - Skierniewice 120 - tyle wyniesie (w km/h) maksymalna prędkość pociągów towarowych 57,5 - tyle kilometrów

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...51525354555657585960...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 551 do 560 z 733.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook