Wyniki wyszukiwania
Dyrektor ds. jakości i ryzyka operacyjnego. W toku dalszej dyskusji Prezes Marcin Mochocki przybliżył ideę Rady Wykonawców Inwestycji Kolejowych dodatkowo wyjaśnił, że Zarząd PLK spotyka się w ramach RWIK
PRZECZYTAJprzeniesieniem całkowitej odpowiedzialności za wykonanie kontraktu tylko na wykonawców. – To zaprzeczenie idei Forum – podsumowała. – Widzimy konieczność kontynuacji Forum Inwestycyjnego, a ze względu na wagę
PRZECZYTAJzarządcy infrastruktury z rynkiem firm specjalizujących się w prowadzeniu inwestycji kolejowych. Ideą spotkań jest poprawa współpracy, przyspieszenie inwestycji dzięki wspólnie wypracowanym dobrym praktykom
PRZECZYTAJprojekcie budowy łącznicy kolejowej Kraków Zabłocie – Kraków Krzemionki, która doskonale wpisuje się w ideę szybkiej i komfortowej kolei aglomeracyjnej. Realizacja tego zadania pozwoli na uruchomienie bezp
PRZECZYTAJKolej na Ciebie - uratuj życie!
12.06.2017
pomysł i jestem przekonany, że znacząco przyczyni się ona zarówno do rozpowszechnienia szlachetnej idei krwiodawstwa, jak i do wzmocnienia postaw prozdrowotnych wśród społeczeństwa. - Kolejarze nie tylko
PRZECZYTAJ17 dni. Ograniczanie ryzyka związanego z niepożądanymi zachowaniami uczestników ruchu jest główną ideą prowadzonej przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. od 2005 roku kampanii społecznej Bezpieczny przejazd
PRZECZYTAJsię najbardziej oryginalnym podejściem do tematu oraz skutecznością w realizacji celu i przekazaniu idei konkursu. Druga nagroda - 6 tys. zł - Szkoła Podstawowa nr 9 w Kołobrzegu za projekt pt. „Bądź swoim
PRZECZYTAJoryginalność w podejściu do tematu oraz skuteczność w realizacji celu konkursu i przekazaniu jego idei. W ramach konkursu zostaną przyznane trzy nagrody pieniężne w wysokości 5 tys. zł, 3 tys. zł i 2 tys
PRZECZYTAJformę prezentacji wraz z przyciskiem "POMÓŻ ZATRZYMAĆ" chcieliśmy zachęcić internautów to propagowania idei kampanii poprzez dzielenie się informacją o kampanii z innymi użytkownikami internetu. Umieszczając
PRZECZYTAJspołecznych w Biurze Informacji i Promocji. Zadaniem uczestników było wymyślenie hasła promującego ideę kampanii społecznej Bezpieczny przejazd – „Zatrzymaj się i żyj!” Poniżej prezentujemy hasła: Szlaban
PRZECZYTAJ