Wyniki wyszukiwania
będzie likwidacja ograniczeń prędkości i przystosowanie odcinka linii do prędkości 120 km/h dla pociągów pasażerskich (obecnie prędkość w tym miejscu wynosi 60 km/h). Koszt modernizacji wynosi 1 268 448
PRZECZYTAJprędkości rozkładowej dla pociągów towarowych do 70 km/h (obecnie 40-50 km/h), podwyższenie dopuszczalnego nacisku do 221 kN oraz utrzymanie prędkości rozkładowej dla pociągów pasażerskich wynoszącej 80
PRZECZYTAJzlikwidowane ograniczenie prędkości i przystosowany kolejny odcinek linii do prędkości 120 km/h dla pociągów pasażerskich (obecna prędkość w tym miejscu to 60 km/h). Inwestycja będzie finansowana ze środków
PRZECZYTAJtych robót przywrócony zostanie ruch pociągów z prędkością 120 km/h. Spowoduje to między innymi skrócenie czasu jazdy i poprawę bezpieczeństwa prowadzenia ruchu pociągów. Informacje dla mediów Zbigniew Wolny
PRZECZYTAJprędkości 160 km/h dla pociągów pasażerskich i 120 km/h dla pociągów towarowych, skrócenie od 30 do 60 minut czasu jazdy pociągów w ruchu pasażerskim oraz o 45 minut pociągów towarowych w stosunku do [...] , że wprowadzono liczne ograniczenia prędkości pociągów, co wydłużyło czas jazdy pociągów pospiesznych pomiędzy Wrocławiem i Poznaniem o 15%, a pociągów ekspresowych o 31%. Projekt ma strategiczny charakter
PRZECZYTAJrozkładach będą więc dotyczyły również pociągów z Warszawy do Krakowa i Katowic oraz w kierunku przeciwnym. Wszystkie prace prowadzimy bez przerywania kursowania pociągów. Konieczne jest więc zamykanie na długich [...] modernizacyjne. Możliwy jest więc taki wariant rozkładu, w którym pociągów będzie nieco mniej. Oczekiwana przez podróżnych ilość miejsc w pociągach może zostać zapewniona w inny sposób, na przykład przez wydłużenie [...] wydłużenie składów. Takie rozwiązanie nie zmniejszyłoby ilości miejsc w pociągach, a ułatwiłoby „zmieszczenie” pociągów na trasie i ich punktualne przeprowadzenie między Trójmiastem, Warszawą, Krakowem i
PRZECZYTAJAGC i AGTC dla korytarzy transportowych tj. do kursowania pociągów pasażerskich z taborem klasycznym z prędkością maksymalną 160 km/h i pociągów towarowych z prędkością maksymalną 120 km/h. Projekt ubiega
PRZECZYTAJAGC i AGTC dla korytarzy transportowych tj. do kursowania pociągów pasażerskich z taborem klasycznym z prędkością maksymalną 160 km/h i pociągów towarowych z prędkością maksymalną 120 km/h. Prezentacja
PRZECZYTAJAGC i AGTC dla korytarzy transportowych tj. do kursowania pociągów pasażerskich z taborem klasycznym z prędkością maksymalną 160 km/h i pociągów towarowych z prędkością maksymalną 120 km/h. Projekt ubiega
PRZECZYTAJgospodarczego kraju i Unii Europejskiej; informowanie o planowanej organizacji robót, prowadzeniu ruchu pociągów podczas robót, o utrudnieniach dla pasażerów, wynikających z prowadzonych robót budowlanych. Wartość
PRZECZYTAJ