Wyniki wyszukiwania
korytarza nr II (E 20 i C-E 20) – pozostałe roboty"; Modernizacja linii kolejowej E 59, odcinek Wrocław – Poznań (Etap I); Modernizacja linii kolejowej E 20 na odcinku Siedlce – Terespol, etap I. Cel
PRZECZYTAJzakończenie planowane jest w końcu 2015 r. Koszt projektu „Modernizacja linii kolejowej E 59 na odcinku Wrocław – Poznań, etap III, odcinek Czempiń – Poznań” to 940,16 milionów złotych, z czego 667,16 milionów
PRZECZYTAJrazem tematem były koleje dużych prędkości - polskie zamierzenia budowy linii "Y" Warszawa - Łódź - Wrocław - Poznań oraz prezentacja istniejących w Europie superszybkich kolei. W spotkaniu udział wzięli
PRZECZYTAJKolejna faza modernizacji stacji Brzeg
31.07.2009
wraz z przyległymi odcinkami linii jest ostatnim etapem modernizacji linii E 30 na odcinku Opole - Wrocław. Przebudowa obejmie wymianę torów i rozjazdów, odwodnienie, sieć trakcyjną, urządzenia łączności
PRZECZYTAJŁącznie pociągi opóźnione zostały prawie na 800 minut. Z opóźnieniem pojechały m.in pociągi: Kielce – Wrocław 123 min, Katowice – Szczecin 106 min, Katowice – Kraków 77 min. Ruch pociągów koordynował sztab powołany
PRZECZYTAJWielkopolska docenia kolej
03.03.2011
utrudnienia. Uczestnicy spotkania zainteresowani byli m.in. stanem i perspektywą modernizacji linii E 59 Wrocław – Poznań – Szczecin, poprawą stanu linii Poznań – Piła oraz planami budowy linii dużej prędkości
PRZECZYTAJ920,19 PLN brutto . 5. Konsorcjum firm: Przedsiębiorstwo Robót Kolejowych i Inżynieryjnych S.A. Wrocław, Przedsiębiorstwo Budownictwa Kolejowego i Inżynieryjnego „Infrakol” S.C. - oferta na kwotę 165.725
PRZECZYTAJEuropejskiego i Rady Nr 2008/57 z dnia 17 czerwca 2008, łączącej miasta: Warszawę, Łódź, Poznań, Wrocław oraz zapewnienie połączeń nowej linii z istniejącą E65 Południe (CMK). Planowana linia połączy największe
PRZECZYTAJłączących Wrocław i Szczecin. W nowym rozkładzie jazdy pojadą przez Legnicę i Lubin, który tym samym znajdzie się w siatce połączeń PKP Intercity. Pociąg IC Dąbrowska relacji Lublin – Warszawa – Wrocław, w efekcie [...] 11 par EIP. Stolicę z Trójmiastem połączy 21 par pociągów, Warszawę i Poznań – 16, a Warszawę i Wrocław – 15. Na każdej z tych tras liczba połączeń jest porównywalna lub większa niż w rozkładzie jazdy
PRZECZYTAJobszarze budowy i montażu trakcji m.in. na odcinkach: Warszawa – Poznań; Gliwice – Pyskowice – Opole – Wrocław; Śląsk – porty Gdańska i Gdyni; Poznań – Szczecin czy Centralnej Magistrali Kolejowej (CMK 1971 – [...] cyjnych. Prowadzone są w tym czasie m.in. prace związane z: elektryfikacją linii nadodrzańskiej Wrocław – Głogów – Zielona Góra – Rzepin – Kostrzyn – Szczecin Główny; zakończeniem elektryfikacji magistrali
PRZECZYTAJ