Wyniki wyszukiwania
konkurencyjności.” Projekt POIiŚ 7.1 - 4 „Modernizacja linii kolejowej E 59 na odcinku Wrocław – Poznań Etap II - odcinek Wrocław – granica woj. dolnośląskiego”, znajduje się na Liście Indywidualnych Programów
PRZECZYTAJnaturalne. Projekt pod nazwą: „Modernizacja linii kolejowej E 30/C-E 30, odcinek Kraków – Rzeszów, etap III” – POIiŚ 7.1-30: wpisuje się w cel główny Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko (POIiŚ)
PRZECZYTAJporównaniu z tradycyjnymi metodami, które wymagały kilkutygodniowego zamknięcia linii lub pracy etapami. Szybciej, precyzyjniej, bezpieczniej Maszyny PUN to nie tylko wydajność – to również bezpieczeństwo
PRZECZYTAJlotnisko w Polsce zyskało szybki, niezawodny i wygodny dojazd do centrum Krakowa. To konsekwentny etap budowy kolei aglomeracyjnej w Krakowie i dogodnego łączenia jej z coraz nowocześniejszą siecią kolei [...] użytku przystanku kolejowego wraz z nową częścią terminalu pasażerskiego kończy pierwszy, kluczowy etap inwestycji Landside, obejmującej rozbudowę i modernizację terminalu pasażerskiego, przebudowę wewnętrznego
PRZECZYTAJgruntowego pod obiekty infrastruktury kolejowej, a kluczową rolą wytycznych na każdym etapie realizacji inwestycji jest: - na etapie Studium Wykonalności wybór najkorzystniejszego wariantu trasy – ominięcie obszarów [...] mi, na pewno nie uda się wprowadzić zmian w najbliższych postępowaniach, ale na pewno w kolejnym etapie PLK postara się to uporządkować zapisy w celu większej standaryzacji postępowań przetargowych. Ustalenia [...] postępowania przetargowe ograniczone (2 stopniowe), uwzględniać będą kwalifikację wykonawców do drugiego etapu, gdzie punktowane będzie głównie doświadczenie własne - przetarg powinien być ograniczony do tych
PRZECZYTAJpochylni. Pasażerowie korzystają z dwukrawędziowego peronu. Obok sąsiedniego wykonywany jest ostatni etap prac - montaż rozjazdów. Prace zmieniają linię. Budowane są perony na przystankach Goleszów Górny
PRZECZYTAJGłówne – Wałbrzych Główny w ramach projektu pn.: „Poprawa stanu technicznego obiektów inżynieryjnych – etap II” będzie realizować konsorcjum firm w składzie: Dolnośląskie Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
PRZECZYTAJtygodniu i 24 godziny na dobę, działa Centrum Wsparcia Klienta . Zapewnia podróżnym pomoc na każdym etapie podróży. W przypadku utrudnień spowodowanych m.in. niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi CWK
PRZECZYTAJpodróży i poziom bezpieczeństwa. Projekt „Prace na linii kolejowej E59 na odcinku Wrocław – Poznań, etap IV, odcinek granica województwa dolnośląskiego – Czempiń” ma wartość ok. 1,5 mld zł i realizowany
PRZECZYTAJkolejowych szlakach kontynuowane są prace modernizacyjne. Korekta pozwala na przejście prac w kolejne etapy np. po zakończeniu prac na jednym torze, rozpoczęcie na sąsiednim. Dla podróżnych oddawane są nowe
PRZECZYTAJ