Wyniki wyszukiwania
Fabryczna oraz budową części podziemnej dworca Łódź Fabryczna przeznaczonej do odprawy i przyjęć pociągów oraz obsługi podróżnych” Projekt ubiega się o finansowanie przez Unię Europejską w ramach Programu
PRZECZYTAJNowy most na Nysie Łużyckiej
29.03.2012
trakcyjną przęsłem naprężenia po stronie niemieckiej. Celem projektu jest zwiększenie prędkości pociągów do 120 km/h oraz obniżenie zagrożenia oddziaływania ładunków niebezpiecznych na środowisko naturalne
PRZECZYTAJFabryczna oraz budową części podziemnej dworca Łódź Fabryczna przeznaczonej do odprawy i przyjęć pociągów oraz obsługi podróżnych” Projekt ubiega się o finansowanie przez Unię Europejską w ramach Programu
PRZECZYTAJPolskich Linii Kolejowych, odpowiedzialna za nadzór nad inwestycją. Wraz z nowym rozkładem jazdy liczba pociągów zatrzymujących się tutaj wzrosła niemal dwukrotnie, zaś już teraz obiekt przygotowany jest na dodatkowe
PRZECZYTAJprzejazdów na całym odcinku linii po zakończonej modernizacji zostanie zaledwie 16. Dzięki temu prędkość pociągów pasażerskich wyniesie 160 km/h, a czas przejazdu z Warszawy do Gdyni ulegnie znacznemu skróceniu
PRZECZYTAJprojektu jest uzyskanie w wyniku modernizacji prędkości do 100 km/h , a także skrócenie czasu jazdy pociągów o ok. 15 - 25 minut w zależności od taboru, a także poprawa stanu technicznego infrastruktury,
PRZECZYTAJa. Kujawsko-pomorskie ma do wykorzystania ponad 1200 km linii kolejowych. Obecnie na 50 % linii pociągi mogą kursować z prędkością 80 - 140 km/h, są jednak linie wyeksploatowane, których ze względu na
PRZECZYTAJBezpieczeństwo w transporcie kolejowym
07.07.2005
przebywania nielegalnych emigrantów na obszarach kolejowych; skrytek i przestrzeni technologicznych w pociągach, które umożliwiają przemyt ludzi; kolejowych szlaków przemytu nielegalnych emigrantów, a także sposobów
PRZECZYTAJZielone światło dla zwierząt.
29.01.2008
przejścia dla zwierząt. Jednak ze względu na liczne przypadki wtargnięcia zwierząt na przejeżdżające pociągi, udało się ją zmodyfikować. W 2003 r. uzyskano zgodę na zmianę memorandum finansowego odnośnie zakresu
PRZECZYTAJwynikające z eksploatacji. - Chcemy, aby te czynności – kluczowe z punktu widzenia bezpieczeństwa ruchu pociągów – w przyszłości wsparły komputery, nowoczesny sprzęt, a nawet sztuczna inteligencja. Zautomatyzowane
PRZECZYTAJ