Wyniki wyszukiwania
rozjazdów, które zapewniają sprawną obsługę pociągów. Na odnowionym peronie wkrótce rozpocznie się montaż wiaty. Kolejne perony są w przebudowie. Wszystkie będą wyposażone w nowe ławki, informację pasażerską
PRZECZYTAJwiaduktu. Następnie wykonany zostanie remont i wzmocnienie podpór. Na tak przygotowanym obiekcie, będzie montaż i scalenie nowej konstrukcji. Wykonane będą nowe powłoki antykorozyjne elementów stalowych i podpór
PRZECZYTAJprzebudowa 75 przejazdów kolejowo-drogowych oraz remont 46 i przebudowa 24 obiektów inżynieryjnych. Montaż nowoczesnych urządzeń sterowania ruchem kolejowym usprawni przejazd pociągów. Projekt jest największą
PRZECZYTAJprzejazdów, przejścia podziemnego. Później będzie ułożenie nowych torów. Na peronach zamontowane zostaną montaż urządzenia systemu dynamicznej informacji pasażerskiej. Odnowione będą wszystkie nisze i arkady estakady
PRZECZYTAJprzebudowane 4 mosty oraz wymienione 147 km sieci trakcyjnej. Poziom bezpieczeństwa na trasie zwiększy montaż 50 nowoczesnych rozjazdów i modernizacja 17 przejazdów kolejowo - drogowych. W Łowiczu powstanie
PRZECZYTAJmiejsc objętych monitoringiem sukcesywnie wzrasta. Konsekwentnie na rzecz poprawy bezpieczeństwa Montaż monitoringu na sieci kolejowej to jedna z 200 różnych inicjatyw Polskich Linii Kolejowych na rzecz
PRZECZYTAJModernizacja jest realizowana w ramach zadania inwestycyjnego „Linia kolejowa nr 1 Zawiercie - Katowice i zostanie sfinansowana ze środków budżetowych.Linia kolejowa Nr 1 Warszawa – Katowice jest lini
PRZECZYTAJroboty na tej linii wykonawca zakończy do 30 listopada 2016 roku. W ostatnim roku będą to, m.in. montaż rozjazdów, ekranów akustycznych czy wind. Aneks reguluje także zakres i umożliwi przyspieszenie
PRZECZYTAJnowych, przebudowanych torach. Na stacjach i przystankach ukończone zostały zasadnicze prace. Trwa montaż małej architektury, wygrodzeń, podjazdów do peronów, wykańczanie przejść podziemnych i przejazdów
PRZECZYTAJ15 czerwca - korekta rozkładu jazdy
14.06.2014
prac na linii Warszawa – Skierniewice Intensywne prace modernizacyjne wymagają zamknięcia toru dla montażu rozjazdów oraz nowych torów. Instalowany system sterowania ruchem kolejowym, wymaga zastosowania
PRZECZYTAJ