Wyniki wyszukiwania
Bezpieczeństwo na kolei najwyższe od lat
28.02.2015
kolei. Ograniczanie ryzyka związanego z niepożądanymi zachowaniami uczestników ruchu jest główną ideą prowadzonej od 2005 roku kampanii społecznej Bezpieczny przejazd – „Zatrzymaj się i żyj!”. Jej celem
PRZECZYTAJ17 dni. Ograniczanie ryzyka związanego z niepożądanymi zachowaniami uczestników ruchu jest główną ideą prowadzonej przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. od 2005 roku kampanii społecznej Bezpieczny przejazd
PRZECZYTAJsię najbardziej oryginalnym podejściem do tematu oraz skutecznością w realizacji celu i przekazaniu idei konkursu. Druga nagroda - 6 tys. zł - Szkoła Podstawowa nr 9 w Kołobrzegu za projekt pt. „Bądź swoim
PRZECZYTAJWzorcowa kolej aglomeracyjna w Krakowie
06.11.2014
skali kraju. Budowa łącznicy kolejowej Kraków Zabłocie – Kraków Krzemionki doskonale wpisuje się w ideę szybkiej i komfortowej kolei aglomeracyjnej. Realizacja zadania pozwoli na uruchomienie bezpośredniego
PRZECZYTAJoryginalność w podejściu do tematu oraz skuteczność w realizacji celu konkursu i przekazaniu jego idei. W ramach konkursu zostaną przyznane trzy nagrody pieniężne w wysokości 9 tys. zł, 6 tys. zł i 3 tys
PRZECZYTAJwskaźnikami wykonania oraz analizami porównawczymi dotyczącymi między innymi bezpieczeństwa na kolei. Ideą zacieśnienia współpracy pomiędzy sektorem a Komisją Europejską jest wypracowanie rekomendacji dla
PRZECZYTAJoryginalności podejścia do tematu, b. skuteczności w realizacji celu konkursu i przekazaniu jego idei. W konkursie wzięły udział w sumie 73 szkoły podstawowe, gimnazja i ośrodki szkolno-wychowawcze. Jury
PRZECZYTAJKonkurs na happening
25.01.2013
oryginalność w podejściu do tematu oraz skuteczność w realizacji celu konkursu i przekazaniu jego idei. W ramach konk ursu zostaną przyznane trzy nagrody pieniężne w wysokości 5 tys. zł, 3 tys. zł i 2
PRZECZYTAJIdeą spotkań jest poprawa współpracy, przyspieszenie inwestycji dzięki wspólnie wypracowanym dobrym praktykom oraz wzmocnienie branży przed nową unijną perspektywą. Forum Inwestycyjne, które zainaugurowało
PRZECZYTAJformę prezentacji wraz z przyciskiem "POMÓŻ ZATRZYMAĆ" chcieliśmy zachęcić internautów to propagowania idei kampanii poprzez dzielenie się informacją o kampanii z innymi użytkownikami internetu. Umieszczając
PRZECZYTAJ