Wyniki wyszukiwania
cych obecnie węzłów kolejowych do obsługi kolei dużych prędkości, opracowanie analizy techniczno-ekonomicznej dla przebiegu linii dużej prędkości w obszarze aglomeracji miejskich, łącznie z określeniem [...] węzłów kolejowych we Wrocławiu, Poznaniu i Łodzi z włączeniem w przyszłości linii kolei dużych prędkości. Studium wykonalności ma za zadanie dostosowanie węzłów do potrzeb, skali i struktury przewozów [...] m wymagań dla zapewnienia intermodalności systemu kolei dużych prędkości z innymi środkami transportu. Informacje dla mediów Robert Kuczyński Dyrektor projektu ds. komunikacji i planowania strategicznego
PRZECZYTAJjskiej sieci transportu kolejowego (TEN-T). Na stacji Dąbrowa Górnicza obowiązują ograniczenia prędkości do 60 – 70 km/h a na przejściu kat. E w obu torach ograniczenie wynosi 40 km/h.Zakres inwestycji [...] techniczno - eksploatacyjnych infrastruktury kolejowej (przejazd przez stację Dąbrowa Górnicza z prędkością 100 km/h). Znacząco poprawi się również bezpieczeństwo prowadzenia ruchu pociągów oraz warunki
PRZECZYTAJPoprawa infrastruktury na Śląsku
26.03.2012
km linii, ze względu na zły stan techniczny nawierzchni, prędkość rozkładowa jest obniżona do 30 km/h. Inwestycja pozwoli na podniesienie prędkości rozkładowej z 30 do 60 km/h. Realizacja zadania planowana [...] sieci trakcyjnej. Przebudowa poprawi parametry techniczne obiektu w torze nr 1, a także przywrócić prędkość 80 km/h. Poprawią się warunki przejazdu samochodów ciężarowych pod obiektem. Zakończenie prac p
PRZECZYTAJtorach nr 1 i 2 szlaku Pyskowice - Paczyna. W wyniku realizacji inwestycji nastąpi podniesienie prędkości do 100km/h na stacji Pyskowice oraz 120 km/h na szlaku Pyskowice – Paczyna oraz dostosowanie układu
PRZECZYTAJch, tj. do kursowania pociągów pasażerskich z taborem klasycznym z prędkością maksymalną 160 km/h i pociągów towarowych z prędkością maksymalną 120 km/h. Pełna nazwa projektu: POIiŚ 7.1-11.1 „Modernizacja
PRZECZYTAJPo rewitalizacji tego odcinka przewiduje się przywrócenie parametrów konstrukcyjnych szlaku do prędkości 120 km/h oraz skrócenie czasu przejazdu na tym odcinku do około 8 minut dla pociągów pasażerskich
PRZECZYTAJSzczekociny - 7 marca godz. 11.00
07.03.2012
Dziś tą trasą jadą pociągi uzgodnione z PKP Intercity oraz Przewozami Regionalnymi. Prędkość techniczna linii wynosi 120 km/h, a na wysokości prac prowadzonych na sąsiednim torze obowiązuje zwolnienie
PRZECZYTAJjskiej sieci transportu kolejowego (TEN-T). Na stacji Dąbrowa Górnicza obowiązują ograniczenia prędkości do 60 – 70 km/h, a na przejściu na obu torach ograniczenie wynosi 40 km/h. Zamawiający przeznaczył [...] techniczno - eksploatacyjnych infrastruktury kolejowej (przejazd przez stację Dąbrowa Górnicza z prędkością 100 km/h). Znacząco poprawi się również bezpieczeństwo prowadzenia ruchu pociągów oraz warunki
PRZECZYTAJInterregio składał się z lokomotywy i 4 wagonów. Na odcinku gdzie doszło do zdarzenia, dozwolona prędkość wynosiła 120 km/h, a jazda na tym odcinku była dozwolona na obu torach. Zniszczeniu uległy obydwie
PRZECZYTAJTermin realizacji zamówienia: 15 listopada 2012 r. Realizacja zadania pozwoli na podniesienie prędkości rozkładowej do 120 km/h na odcinku poddanym rewitalizacji. Informacje dla mediów: Ewa Symonowicz-Ginter
PRZECZYTAJ