• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy prędkość. Rezultatów: 1911, czas wyszukiwania 7 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/ruszaja-prace-nad-studium-wykonalnosci-modernizacji-wezlow-kolejowych-lodzi-poznania-i-wroclawia-1594

Ruszają prace nad studium wykonalności modernizacji węzłów kolejowych Łodzi, Poznania i Wrocławia

28.02.2012

cych obecnie węzłów kolejowych do obsługi kolei dużych prędkości, opracowanie analizy techniczno-ekonomicznej dla przebiegu linii dużej prędkości w obszarze aglomeracji miejskich, łącznie z określeniem [...] węzłów kolejowych we Wrocławiu, Poznaniu i Łodzi z włączeniem w przyszłości linii kolei dużych prędkości. Studium wykonalności ma za zadanie dostosowanie węzłów do potrzeb, skali i struktury przewozów [...] m wymagań dla zapewnienia intermodalności systemu kolei dużych prędkości z innymi środkami transportu. Informacje dla mediów Robert Kuczyński Dyrektor projektu ds. komunikacji i planowania strategicznego

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/przetarg-nieograniczony-na-prace-modernizacyjne-na-linii-kolejowej-nr-1-zawiercie-katowice-1593

Przetarg nieograniczony na prace modernizacyjne na linii kolejowej nr 1 Zawiercie - Katowice

27.02.2012

jskiej sieci transportu kolejowego (TEN-T). Na stacji Dąbrowa Górnicza obowiązują ograniczenia prędkości do 60 – 70 km/h a na przejściu kat. E w obu torach ograniczenie wynosi 40 km/h.Zakres inwestycji [...] techniczno - eksploatacyjnych infrastruktury kolejowej (przejazd przez stację Dąbrowa Górnicza z prędkością 100 km/h). Znacząco poprawi się również bezpieczeństwo prowadzenia ruchu pociągów oraz warunki

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/poprawa-infrastruktury-na-slasku-1621

Poprawa infrastruktury na Śląsku

26.03.2012

km linii, ze względu na zły stan techniczny nawierzchni, prędkość rozkładowa jest obniżona do 30 km/h. Inwestycja pozwoli na podniesienie prędkości rozkładowej z 30 do 60 km/h. Realizacja zadania planowana [...] sieci trakcyjnej. Przebudowa poprawi parametry techniczne obiektu w torze nr 1, a także przywrócić prędkość 80 km/h. Poprawią się warunki przejazdu samochodów ciężarowych pod obiektem. Zakończenie prac p

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/otwarto-oferty-zlozone-w-postepowaniu-o-udzielenie-zamowienia-publicznego-prowadzonego-w-trybie-przetargu-nieograniczonego-na-wykonanie-przebudowy-stacji-pyskowice-1617

Otwarto oferty złożone w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na wykonanie przebudowy stacji Pyskowice

22.03.2012

torach nr 1 i 2 szlaku Pyskowice - Paczyna. W wyniku realizacji inwestycji nastąpi podniesienie prędkości do 100km/h na stacji Pyskowice oraz 120 km/h na szlaku Pyskowice – Paczyna oraz dostosowanie układu

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/trzy-kwadranse-szybciej-koleja-z-katowic-do-krakowa-1615

Trzy kwadranse szybciej koleją z Katowic do Krakowa

19.03.2012

ch, tj. do kursowania pociągów pasażerskich z taborem klasycznym z prędkością maksymalną 160 km/h i pociągów towarowych z prędkością maksymalną 120 km/h. Pełna nazwa projektu: POIiŚ 7.1-11.1 „Modernizacja

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/otwarto-oferty-na-wykonanie-rewitalizacji-infrastruktury-kolejowej-na-szlaku-chociw-laski-kozuby-1614

Otwarto oferty na wykonanie rewitalizacji infrastruktury kolejowej na szlaku Chociw Łaski – Kozuby

12.03.2012

Po rewitalizacji tego odcinka przewiduje się przywrócenie parametrów konstrukcyjnych szlaku do prędkości 120 km/h oraz skrócenie czasu przejazdu na tym odcinku do około 8 minut dla pociągów pasażerskich

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/szczekociny-7-marca-godz-1100-1612

Szczekociny - 7 marca godz. 11.00

07.03.2012

Dziś tą trasą jadą pociągi uzgodnione z PKP Intercity oraz Przewozami Regionalnymi. Prędkość techniczna linii wynosi 120 km/h, a na wysokości prac prowadzonych na sąsiednim torze obowiązuje zwolnienie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/otwarto-oferty-na-modernizacje-ukladu-torowego-wraz-z-urzadzeniami-sterowania-ruchem-kolejowym-na-stacji-dabrowa-gornicza-1606

Otwarto oferty na modernizację układu torowego wraz z urządzeniami sterowania ruchem kolejowym na stacji Dąbrowa Górnicza

13.03.2012

jskiej sieci transportu kolejowego (TEN-T). Na stacji Dąbrowa Górnicza obowiązują ograniczenia prędkości do 60 – 70 km/h, a na przejściu na obu torach ograniczenie wynosi 40 km/h. Zamawiający przeznaczył [...] techniczno - eksploatacyjnych infrastruktury kolejowej (przejazd przez stację Dąbrowa Górnicza z prędkością 100 km/h). Znacząco poprawi się również bezpieczeństwo prowadzenia ruchu pociągów oraz warunki

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/akcja-ratunkowa-w-szczekocinach-godz-0040-1598

Akcja ratunkowa w Szczekocinach - godz. 00.40

04.03.2012

Interregio składał się z lokomotywy i 4 wagonów. Na odcinku gdzie doszło do zdarzenia, dozwolona prędkość wynosiła 120 km/h, a jazda na tym odcinku była dozwolona na obu torach. Zniszczeniu uległy obydwie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/ponad-17-mln-na-zaprojektowanie-i-wykonanie-robot-budowlanych-na-linii-131-na-odcinku-inowroclaw-zdunska-wola-chorzow-batory-1644

Ponad 17 mln na zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych na linii 131, na odcinku Inowrocław – Zduńska Wola – Chorzów Batory

09.05.2012

Termin realizacji zamówienia: 15 listopada 2012 r. Realizacja zadania pozwoli na podniesienie prędkości rozkładowej do 120 km/h na odcinku poddanym rewitalizacji. Informacje dla mediów: Ewa Symonowicz-Ginter

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...34353637383940414243...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 381 do 390 z 1911.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook