• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy Mój Pociąg. Rezultatów: 4358, czas wyszukiwania 20 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowoczesne-technologie-na-kolei-1635

Nowoczesne technologie na kolei

23.04.2012

informacji dotyczących jazdy pociągu. Oba systemy przygotowane są do realizowania swoich funkcji dla pociągów konwencjonalnych, kursujących z prędkością do 200 km/h, a także dla pociągów dużych prędkości. W praktyce [...] PLK S.A. Projekt, któremu poświęcone było spotkanie, to pilotażowe wdrożenie systemu sterowania pociągiem (ETCS poziom 2) oraz systemu nowoczesnej cyfrowej radiołączności kolejowej (GSM-R). Oba systemy [...] szczególnie kolei w Europie. – W Polsce inwestycja ma na celu podniesienie poziomu bezpieczeństwa ruchu pociągów, zmniejszenie ryzyka wypadków oraz modernizację urządzeń łączności i dostosowanie ich do standardów

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/inwestycje-na-linii-krakow-mydlniki-podleze-1634

Inwestycje na linii Kraków Mydlniki - Podłęże

20.04.2012

nr 91 Kraków - Medyka, umożliwiając jazdy pociągów tranzytowych z ominięciem stacji Kraków Prokocim. Linia nr 95 jest niezbędna dla prowadzenia ruchu pociągów z kierunku Jaworzna Szczakowej po linii E30

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/modernizacja-torow-z-zabrza-przez-katowice-do-krakowa-1632

Modernizacja torów z Zabrza przez Katowice do Krakowa

20.01.2012

kierownik kontraktu Przemysław Grzybek. Ruch pociągów na rozbieranym odcinku linii prowadzony jest po jednym torze, ale odbywa się w miarę normalnie. Pociągi muszą jedynie zwalniać na pewnych fragmentach [...] AGC i AGTC dla korytarzy transportowych, tj. do kursowania pociągów pasażerskich z taborem klasycznym z prędkością maksymalną 160 km/h i pociągów towarowych z prędkością maksymalną 120 km/h. Projekt ubiega

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/rawicz-szewce-prace-i-zamkniecia-1631

Rawicz – Szewce prace i zamknięcia

13.04.2012

urządzeń kolejowych. Takie prace można wykonać tylko na zamkniętej linii. Czas wolny od przejazdu pociągów będzie wykorzystany również na załadunek i wywóz zdemontowanych szyn. Ponadto na miejsce prac wykonawca [...] pod słupy, regulacja nowego toru bezstykowego oraz podbicie rozjazdów. Po zakończonej modernizacji pociągi z Wrocławia do granicy województwa dolnośląskiego przyspieszą do 160 km/h. Podróż z Wrocławia do

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowym-torem-do-gdanska-i-gdyni-1629

Nowym torem do Gdańska i Gdyni

06.04.2012

Linia Warszawa – Gdynia została podzielona na osiem odcinków inwestycyjnych nazwanych LCS (Lokalne Centrum Sterowania – czyli skomputeryzowana nastawania z której można zarządzać ruchem kolejowym na d

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/grozne-wypalania-przy-torach-1624

Groźne wypalania przy torach

29.03.2012

Kamiennej, Kłodzku. Ruch pociągów na sieci Polskich Linii Kolejowych odbywa się bezpiecznie. Sytuacje na torach i wokół linii kolejowych obserwują pracownicy PLK oraz obsługa pociągów. W sytuacjach zagrożenia [...] marca podpalenie traw wzdłuż toru stacji Wrocław Brochów spowodowało półtoragodzinna przerwę w ruchu pociągów na trasie Wrocław-Opole i opóźnienie 12 składów. Wyłączone zostało napięcie w sieci trakcyjnej. [...] przez straż pożarną wyłączono napięcie w sieci trakcyjnej nad jednym torem oraz wstrzymano ruch pociągów przez stację. Koło Wałbrzycha ogień wypalanych traw uszkodził urządzenia sygnalizacji przejazdowej

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowy-most-na-nysie-luzyckiej-1623

Nowy most na Nysie Łużyckiej

29.03.2012

trakcyjną przęsłem naprężenia po stronie niemieckiej. Celem projektu jest zwiększenie prędkości pociągów do 120 km/h oraz obniżenie zagrożenia oddziaływania ładunków niebezpiecznych na środowisko naturalne

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/marcowe-pociagi-1597

Marcowe pociągi

02.03.2012

zne nie wpływały na kursowanie pociągów. Utrudnienia spowodowały m.in.: wypadek z pieszym na torach szlaku Żyrardów – Grodzisk Mazowiecki, obrzucenie kamieniami pociągu Przemyśl - Wrocław na odcinku Zabrze [...] dźwiękową w Krasnymstawie (woj. lubelskie), gdzie samochód osobowy wjechał w bok pociągu Zamość - Lublin. W lutym punktualność pociągów zakłóciło 19 wypadków na przejazdach kolejowo-drogowych. Przyczyną wszystkich [...] była nieostrożność kierowców, w tym kierowcy szkolnego autobusu. Zdarzenia na przejazdach opóźniły pociągi łącznie o ponad 3000 minut. Krzysztof Łańcucki Rzecznik prasowy PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolejne-spotkanie-rady-przewoznikow-przy-plk-1595

Kolejne spotkanie Rady Przewoźników przy PLK

01.03.2012

Przewoźników kontynuowała dyskusję nad zapisami w regulaminie przydzielania tras pociągów i korzystania z przydzielonych tras pociągów przez licencjonowanych przewoźników kolejowych. Przedstawiciele PKP Polskie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/przetarg-nieograniczony-na-prace-modernizacyjne-na-linii-kolejowej-nr-1-zawiercie-katowice-1593

Przetarg nieograniczony na prace modernizacyjne na linii kolejowej nr 1 Zawiercie - Katowice

27.02.2012

Dąbrowa Górnicza z prędkością 100 km/h). Znacząco poprawi się również bezpieczeństwo prowadzenia ruchu pociągów oraz warunki pracy dyżurnych ruchu na skutek przeniesienia obsługi do nowej nastawni dysponującej

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...383384385386387388389390391392...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 3871 do 3880 z 4358.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook