Wyniki wyszukiwania
Nie wahał się pomóc – został nagrodzony
06.05.2013
przechodzenia przez tory w miejscach niedozwolonych”. Wśród naszych pracowników propagowana jest postawa pracy zorientowanej na bezpieczeństwo jako bezwzględnego priorytetu działania. Spółka jest również zaangażowana
PRZECZYTAJZarządca infrastruktury kolejowej przygotował się do pracy w warunkach wzmożonych przewozów pasażerskich podczas weekendu majowego. W całym kraju nad sprawnością techniczną przez całą dobę czuwają 174
PRZECZYTAJpozwoliło na stopniowe eliminowanie tradycyjnych dokumentów i systematyczne wdrażanie pracowników do pracy z programem komputerowym i sprawnej wymiany informacji. SKRJ nadal jest unowocześniany. Wprowadzane
PRZECZYTAJruchomych, które są już w fazie rozruchu i testów. Dodatkowo na perony można wjechać windą. Koniec prac w sierpniu Z w pełni odnowionego peronu 4 zakrytego halą pasażerowie, skorzystają w połowie maja 2013
PRZECZYTAJKontynuacja modernizacji „Nadodrzanki”
25.04.2013
kolejowym, pięć przepustów, cztery przejazdy kolejowe oraz urządzenia elektroenergetyczne. Zakończenie prac planowane jest na grudzień 2013 roku. W latach 2013 – 2016 przewidywana jest modernizacja na dalszych
PRZECZYTAJprowadzonych prac zostanie przebudowane i wybudowane łącznie 138 wiaduktów, mostów i estakad. Projekt modernizacji zakłada również przebudowę układów torowych na 16 stacjach. Prowadzone prace pozwolą na [...] infrastruktura kolejowa Obecnie na odcinku Podłęże-Bochnia, liczącym ponad 20km długości, prowadzone są prace na wszystkich trzech stacjach (Podłęże, Kłaj, Bochnia) i 2 szlakach (Podłęże-Kłaj i Kłaj-Bochnia)
PRZECZYTAJJednocześnie musimy podkreślić, że przywrócone odcinki będą stale monitorowane, a w przypadku realizacji pracy przewozowej na poziomie niższym niż zgłaszano we wnioskach i planach, nie wykluczamy ich ponownej
PRZECZYTAJdeklaracji oraz wzrost przewozów. Przywrócone odcinki będą stale monitorowane, a w przypadku realizacji pracy przewozowej na poziomie niższym niż zgłaszano we wnioskach i planach, nie wykluczamy ich ponownej
PRZECZYTAJjazdy. Musimy podkreślić, że przywrócone odcinki będą stale monitorowane i w przypadku realizacji pracy przewozowej na poziomie niższym niż zgłaszano we wnioskach i planach, nie wykluczamy ich ponownej
PRZECZYTAJmiejsc pracy, co dla nas również jest istotną informacją w kontekście wizji sieci kolejowej. Musimy jednak podkreślić, że przywrócone odcinki będą stale monitorowane i w przypadku realizacji pracy przewozowej
PRZECZYTAJ