Wyniki wyszukiwania
odjazdach i przyjazdach pociągów. To duże ułatwienie dla wybierających kolej na codzienne dojazdy do pracy i szkoły lub okazjonalne podróże. Dzisiaj PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. podpisały z firmą MAXTO
PRZECZYTAJśrodowisko. Po miesiącach przygotowania – także w terenie, nowym pracownikom łatwiej jest rozpoczynać pracę. Kontakt dla mediów: Magdalena Janus Zespół prasowy PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. rzecznik@plk-sa
PRZECZYTAJurządzeń będą przesyłane do przewoźników, a dzięki tym informacjom, na bieżąco będą sprawniej prowadzone prace serwisowe, tak by w dalszej eksploatacji pantografy nie powodowały uszkodzeń sieci trakcyjnej. Kontrola
PRZECZYTAJzamontowano rozjazdy na posterunku ruchu Bydgoszcz Czyżkówko. Montaż rozjazdów w blokach Szybką realizację prac zapewnia tzw. blokowa wymiana rozjazdów. Większość rozjazdów dostarczana jest na miejsce budowy na
PRZECZYTAJkolejowej. Modernizacja linii kolejowych zwiększa liczbę urządzeń dSAT. Po zakończeniu podstawowych prac, zostaną zamontowane m.in. na trasach Poznań – Piła, Warszawa - Białystok, Poznań – Szczecin, Warszawa
PRZECZYTAJKaszubski i Gdańsk Zaspa Towarowa oraz budowa nowego Lokalnego Centrum Sterowania Gdynia Port. W efekcie prac wzrośnie punktualność i szybkość przejazdu pociągów. Łączna wartość projektów „Poprawa dostępu kolejowego
PRZECZYTAJpodświetlone i przystosowane dla osób słabowidzących. Montowane na peronach urządzenia są przygotowane do pracy w temperaturze od -35 do +55 ⁰C. Infokioski mogą prezentować planowy rozkład jazdy, najbliższe odjazdy
PRZECZYTAJzł netto. Do III kwartału 2019 roku wykonawca przeprowadzi analizy, które wskażą szczegółowy zakres prac oraz harmonogram robót. Zadanie pn. „Zwiększenie przepustowości ciągu Tczew – Gdynia wraz z dobudową
PRZECZYTAJdodatkowych przystanków m.in. Kraków Grzegórzki. Wartość inwestycji sięga miliarda zł. Zakończenie prac planowane jest 2020 r. Kontakt dla mediów: Dorota Szalacha Zespół prasowy PKP Polskie Linie Kolejowe
PRZECZYTAJy będzie z unijnego instrumentu „Łącząc Europę” (CEF). Szacunkowy koszt inwestycji to 70 mln zł. Prace projektowe i budowa zaplanowane są w latach 2017-2019. Łatwiejsze podróże koleją na Dolnym Śląsku
PRZECZYTAJ