• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy podróżny. Rezultatów: 1869, czas wyszukiwania 7 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/klient-najwazniejszy-pozytywne-zmiany-w-grupie-pkp-2785

Klient najważniejszy – pozytywne zmiany w Grupie PKP

29.04.2015

satysfakcja podróżnych dotycząca czasów przejazdu. Aż 73% pasażerów pozytywnie ocenia punktualność pociągów PKP Intercity, to o 10 punktów procentowych więcej niż w 2013 r. Coraz więcej podróżnych dostrzega [...] oraz 20 mln zł z tytułu przeprowadzonych audytów i wykrytych nieprawidłowości. Klient Coraz więcej podróżnych docenia zmiany i lepsza obsługę na dworcach, peronach krótkie czasy przejazdu pomiędzy największymi [...] IBC IQS, Millward Brown. Szybsza podróż to tylko jedna z wielu zmian, jakie wprowadzono z myślą o podróżnych. PKP Intercity prowadzi obecnie największy w historii spółki program inwestycyjny. Dzięki niemu

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolej-bez-barier-grupa-pkp-przyjazna-niepelnosprawnym-2783

Kolej bez barier. Grupa PKP przyjazna niepełnosprawnym

28.04.2015

Warszawa spełnia oczekiwania niepełnosprawnych, opiekunów z dziećmi w wózkach, osób starszych i podróżnych z cięższymi bagażami. Kolejne modernizacje i rewitalizacje m.in. trasy Koluszki – Częstochowa,

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/zarzadca-sieci-kolejowej-dba-o-bezpieczna-podroz-na-majowke-2786

Zarządca sieci kolejowej dba o bezpieczną podróż na majówkę

30.04.2015

poczęstunek na dworcach i w pociągach. Bezpieczeństwo pasażera przede wszystkim Nad bezpieczeństwem podróżnych czuwa Straż Ochrony Kolei. Na weekend majowy organizuje dodatkowe patrole. Na dworcach, stacjach [...] owych. Dostosowanie się do obowiązujących przepisów gwarantuje bezpieczną drogę. Do dyspozycji podróżnych jest całodobowy numer alarmowy SOK: 22 474 00 00 . Kontakt dla mediów: Mirosław Siemieniec Rzecznik

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/inwestycje-plk-usprawniaja-ruch-pociagow-na-trasie-kozlow-krakow-2790

Inwestycje PLK usprawniają ruch pociągów na trasie Kozłów – Kraków

08.05.2015

peronów. Obiekty o długości 200 m będą wyposażone w ławki, wiaty, oświetlenie, system informacji dla podróżnych oraz monitoring. Dojścia na perony spełnią również wymagania w zakresie obsługi osób o ograniczonych [...] bezpieczeństwa w ruchu kolejowym. Koszt przebudowy peronów to 3 mln zł. Konsekwentna poprawa obsługi podróżnych na trasie Kraków – Warszawa W 2014 r. na małopolskim odcinku trasy Warszawa – Kraków (między Kozłowem [...] trakcyjnej i przejazdów wyniósł ok. 70 mln zł. W 2013 r. za 70 mln zł poprawił się standard obsługi podróżnych w Miechowie i na stacji Tunel. Zakończono modernizację stacji Tunel oraz renowację dwóch tuneli

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/27-mln-zl-podrozni-zyskuja-lepsza-obsluge-w-wagrowcu-i-nowe-przystanki-2793

27 mln zł – podróżni zyskują lepszą obsługę w Wągrowcu i nowe przystanki

11.05.2015

ograniczonych możliwościach ruchowych. Dwa nowe przystanki Przebędowo i Łopuchowo Osiedle ułatwią podróżnym dostęp do kolei i lepszą możliwość korzystania z połączeń lokalnych. PLK wybuduje funkcjonalne perony

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wroclaw-coraz-wygodniejsze-perony-dla-pasazerow-z-regionu-i-polski-2797

Wrocław – coraz wygodniejsze perony dla pasażerów z regionu i Polski

15.05.2015

Podróżni już korzystają ze zmodernizowanych peronów na dolnośląskim odcinku linii Wrocław – Poznań oraz na stacji Wrocław Osobowice, przystankach Wrocław Świniary i Wrocław Mikołajów. Za kilka miesięc

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/w-przyszlym-roku-pojedziemy-pociagiem-na-lotnisko-w-szymanach-2800

W przyszłym roku pojedziemy pociągiem na lotnisko w Szymanach

22.05.2015

Wykonawca zakończył już budowę ścianek peronowych, oraz słupów oświetleniowych. Powstaje wiata dla podróżnych. - Na nowych nasypach będziemy układać podkłady, szyny i wysypywać tłuczeń. Do budowy przystanku

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/zobacz-swoj-pociag-na-interaktywnej-mapie-2802

Zobacz swój pociąg na interaktywnej mapie

26.05.2015

realizowane przez spółki Grupy PKP oraz przewoźników, mają na celu podnoszenie standardów obsługi podróżnych. Kontakt dla mediów: Mirosław Siemieniec Rzecznik prasowy PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. rzec

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/warszawa-skierniewice-na-ostatniej-prostej-2814

Warszawa – Skierniewice na ostatniej prostej

12.06.2015

dostosowane do osób z ograniczoną możliwością poruszania się, opiekunów z dziećmi w wózkach, czy podróżnych z cięższym bagażem. Przejście podziemne w Grodzisku Mazowieckim pozwoli pasażerom na przedostanie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowy-peron-na-stacji-gdansk-wrzeszcz-juz-dostepny-dla-podroznych-2816

Nowy peron na stacji Gdańsk Wrzeszcz już dostępny dla podróżnych

15.06.2015

przejścia prowadzące na perony wyposażone w witryny do zamieszczania rozkładów jazdy i informacji dla podróżnych. 150 mln zł na kompleksową przebudowę stacji Inwestycja Polskich Linii Kolejowych to także nowy

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...29303132333435363738...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 331 do 340 z 1869.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook