• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy mln. Rezultatów: 2353, czas wyszukiwania 8 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/szybciej-i-bezpieczniej-koleja-dzieki-697-nowym-rozjazdom-2867

Szybciej i bezpieczniej koleją dzięki 697 nowym rozjazdom

27.08.2015

Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko. Liczby inwestycji: 601,2 mln PLN brutto – taki jest koszt realizacji tzw. „projektu rozjazdowego”, 697 – tyle rozjazdów będzie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/rosnie-wiadukt-drogowy-w-dzialdowie-ale-nie-tylko-1983

Rośnie wiadukt drogowy w Działdowie. Ale nie tylko…

17.07.2013

wiaduktach, co umożliwi pociągom jazdę z większą prędkością. Całkowity koszt inwestycji to ponad 50 mln złotych. Odcinki, na których powstają wiadukty: Mława – Iłowo 3 wiadukty kolejowe w miejscowościach

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/czy-naprawde-wolisz-zginac-zatrzymaj-sie-i-zyj-1923

Czy naprawdę wolisz zginąć? Zatrzymaj się i żyj!

24.05.2013

wytworzonego przez osobę, która zginęła. Eksperci szacują koszt nagłej śmierci jednej osoby na ponad 2 mln zł. W rezultacie wypadku na przejeździe lub potrącenia pieszego, przeciętne ograniczenie ruchu wynosi

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/oswiadczenie-andrzeja-filipa-wojciechowskiego-i-karola-depczynskiego-2958

Oświadczenie Andrzeja Filipa Wojciechowskiego i Karola Depczyńskiego

14.12.2015

inwestycji wynosiła zaledwie powyżej 3 mld zł, zaś Spółka za 2012 rok odnotowała stratę wartości -748 mln zł. Brak było działań ukierunkowanych na poprawę obsługi pasażerów, a struktura Spółki była „ciężka”

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/cyfrowa-lacznosc-na-kolei-zwieksza-bezpieczenstwo-i-plynnosc-ruchu-pociagow-2942

Cyfrowa łączność na kolei zwiększa bezpieczeństwo i płynność ruchu pociągów

27.11.2015

etap II. Wdrożenie ERTMS/ETCS i ERTMS/GSM-R w Polsce na odcinku Legnica-Wrocław-Opole” to ponad 131 mln zł. Projekt "Modernizacja linii kolejowej E30, etap II. Wdrożenie ERTMS/ETCS i ERTMS/GSM-R w Polsce

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/bezpieczniej-na-kolei-dzieki-304-zmodernizowanym-przejazdom-2933

Bezpieczniej na kolei dzięki 304 zmodernizowanym przejazdom

13.11.2015

44%. W 2014 roku na przejazdach zanotowano o 14% mniej wypadków niż w 2013. Liczby inwestycji: 393 mln PLN – taki jest koszt realizacji tzw. „projektów przejazdowych”, 304 – tyle przejazdów będzie zmod

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/ku-lepszej-kolei-na-opolszczyznie-2726

Ku lepszej kolei na Opolszczyźnie

11.02.2015

środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. Planowana kwota dofinansowania UE wynosi 26,7 mln euro. - Planowane inwestycje znacząco poprawią komfort podróży koleją w regionie, ale przede wszystkim

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowe-perony-na-trasie-z-siedlec-do-terespola-2579

Nowe perony na trasie z Siedlec do Terespola

06.08.2014

obrębie stacji przebudowywany jest układ torowy, a sieć trakcyjna modernizowana. Modernizacja za 500 mln zł Modernizowana trasa kolejowa pomiędzy Siedlcami i Terespolem to bardzo istotna część międzynarodowej

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/centrum-zarzadzania-ruchem-kolejowym-polskich-linii-kolejowe-sa-oficjalne-otwarcie-1781

Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym Polskich Linii Kolejowe S.A. oficjalne otwarcie.

30.10.2012

Centrum było konsorcjum firm Arcus S.A. i Perfect Displays Sp. z o.o.. Jego realizacja kosztowała 5 mln złotych. „Oprócz warszawskiej centrali, innowacyjne rozwiązania wprowadziliśmy w 8 centrach regionalnych

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/otwarcie-ofert-w-postepowaniu-na-wylonienie-wykonawcy-studium-wykonalnosci-budowy-linii-kolejowej-duzych-predkosci-z-wroclawia-i-poznania-przez-lodz-do-warszawy-713

Otwarcie ofert w postępowaniu na wyłonienie wykonawcy studium wykonalności budowy linii kolejowej dużych prędkości z Wrocławia i Poznania przez Łódź do Warszawy.

16.02.2010

Łącznie na wszystkie zadania związane z przygotowaniem budowy linii KDP przeznaczono kwotę 290,98 mln zł. Inne zadania związane z tym projektem to m.in. wykonanie studiów wykonalności dla przygotowania

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...28293031323334353637...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 321 do 330 z 2353.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook