• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy prowadzić. Rezultatów: 2365, czas wyszukiwania 6 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/malopolska-debata-o-infrastrukturze-kolejowej-1592

Małopolska debata o infrastrukturze kolejowej

26.02.2012

musi uwzględniać ponad 200 zamknięć niezbędnych dla realizacji robót. Rozważane są różne sposoby prowadzenia modernizacji nawet z możliwością zamknięcia linii, jeśli istotnie przyśpieszy to prace i skróci [...] nawierzchnie bezpodsypkową w Krakowie i na stacji Wrocław Główny. Podkreślano znaczenie dobrze prowadzonych prac geologicznych i zastosowania nowoczesnego sprzętu, który przyśpiesza prace torowe. Debata

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/inwestycje-na-linii-krakow-mydlniki-podleze-1634

Inwestycje na linii Kraków Mydlniki - Podłęże

20.04.2012

jazdy pociągów tranzytowych z ominięciem stacji Kraków Prokocim. Linia nr 95 jest niezbędna dla prowadzenia ruchu pociągów z kierunku Jaworzna Szczakowej po linii E30 do Krakowa Nowej Huty i odwrotnie. Jest

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/modernizacja-torow-z-zabrza-przez-katowice-do-krakowa-1632

Modernizacja torów z Zabrza przez Katowice do Krakowa

20.01.2012

– informuje kierownik kontraktu Przemysław Grzybek. Ruch pociągów na rozbieranym odcinku linii prowadzony jest po jednym torze, ale odbywa się w miarę normalnie. Pociągi muszą jedynie zwalniać na pewnych [...] długości 58,237 km. Przewidywany koszt modernizacji to około 1,4 mld zł netto. Zakończenie robót, prowadzonych w systemie „projektuj i buduj”, planowane jest na czerwiec 2014 r. W ramach projektu rozstrzygnięto

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/remont-przejscia-na-stacji-opole-glowne-1628

Remont przejścia na stacji Opole Główne

03.04.2012

Aktualnie naprawiane są ściany. Zdejmowana jest stara zniszczona okładzina z cegły klinkierowej, zastąpi ją nowa cegła. Przejście utrzyma charakter podobnych obiektów na stacjach w Brzegu i Wrocławiu

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowy-most-na-nysie-luzyckiej-1623

Nowy most na Nysie Łużyckiej

29.03.2012

brutto Czas realizacji projektu wynosi 30 miesięcy od dnia podpisania umowy. Budowa mostu będzie prowadzona w dwóch fazach: - Faza I – wybudowanie jednej części mostu w osi dzisiaj nieczynnego toru nr 2

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/plk-w-debacie-o-automatyce-kolejowej-1622

PLK w debacie o automatyce kolejowej

27.03.2012

Bezpieczeństwo prowadzenia ruchu kolejowego zapewnia współdziałanie dwóch czynników: techniki i procedur. Nawet w sytuacji wystąpienia usterki urządzenia muszą działać bezpiecznie, a dalsze prowadzenie ruchu jest

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/dworzec-lodz-fabryczna-przyszlosc-i-wyzwania-1679

Dworzec Łódź Fabryczna – przyszłość i wyzwania

21.06.2012

dla 960 samochodów. A wszystko to na 3 poziomach, kilkanaście metrów pod ziemią. Na dworzec będą prowadziły dwa wejścia – zachodnie i wschodnie. Zachodnie – od strony ul. Kilińskiego będzie połączone z [...] dyrektor projektu Centrum Realizacji Inwestycji PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Modernizacja jest prowadzona w ramach projektu „Modernizacja linii kolejowej Warszawa – Łódź, etap II Lot B – odcinek Łódź Widzew

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/na-ekranie-calodobowe-zintegrowane-zarzadzanie-1678

Na ekranie - całodobowe, zintegrowane zarządzanie

20.06.2012

mapa sieci kolejowej. Tu dostępne są informacje o sytuacji na liniach kolejowych całego kraju i prowadzony jest jej nadzór. W drugiej sali pracuje, powoływane w sytuacjach kryzysowych, Kolejowe Centrum

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/ilcad-2012-1670

ILCAD 2012

11.06.2012

promocji bezpiecznego zachowania na i w pobliżu przejazdów kolejowo-drogowych. Konferencja była prowadzona przez Anne Swardson Bloomberg - amerykańską dziennikarkę i relacjonowana w czasie rzeczywistym

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/przystanek-wroclaw-stadion-na-ekranie-1667

Przystanek Wrocław Stadion na ekranie

06.06.2012

przystanku osobowego w rejonie zintegrowanego węzła przesiadkowego w rejonie Stadionu EURO 2012” prowadzi wrocławski oddział Centrum Realizacji Inwestycji PLK. Przystanek Wrocław Stadion to część tzw.

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...27282930313233343536...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 311 do 320 z 2365.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook