Wyniki wyszukiwania
PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. prace przyczyniły się również do poprawy komfortu podróży. Od połowy czerwca pasażerowie mogą korzystać z 18 składów, które podróżują po zmodernizowanych torach, mostach
PRZECZYTAJtowarowe będą mogły jeździć z prędkością 100 km na godzinę, a czas jazdy do portu skróci się o ponad połowę. Inwestycja w znaczący sposób wpłynie na przepustowość linii do portu. Obecnie tą trasą może kursować
PRZECZYTAJTory z Zawiercia do Jaworzna na nowo
09.04.2014
Prace na tym odcinku trwają od połowy ubiegłego roku i obejmują 4 linie kolejowe tworzące ciąg towarowo-pasażerski pomiędzy Zawierciem, Dąbrową Górniczą i Jaworznem, który z kolei jest częścią najszybszego [...] bezpieczeństwo podróży. Cała inwestycja, której wartość wynosi 365,6 milionów złotych, potrwa do połowy przyszłego roku. 31 marca 2014 roku projekt dostał dofinansowanie w ramach Programu Operacyjnego
PRZECZYTAJPrace na moście rozpoczną się w połowie czerwca i potrwają do grudnia. W ramach inwestycji na trzyprzęsłowej przeprawie o długości niemal 170 m, wymienione zostaną wszystkie tory oraz mostownice, które
PRZECZYTAJrozwiązania zapewniające w perspektywie 30 lat zakładany rozkład jazdy pociągów i krótką podróż. W połowie 2015 roku zostanie wybrane najbardziej optymalne rozwiązanie. Studium wykonalności przygotowuje
PRZECZYTAJrealizację projektu PLK zabezpieczyły prawie 50 milionów złotych. Zakończenie prac planowane jest w połowie 2016 roku. Kolejne inwestycje dodatkowo skrócą podróż pod Giewont Połączenie linii 97 i 98 to nie
PRZECZYTAJrozpoczną się w maju. – Jeśli pozwolenie na budowę zostanie przez wojewodę małopolskiego wydane do połowy kwietnia (z rygorem natychmiastowej wykonalności), to wykonawca planuje wejść na plac budowy – na
PRZECZYTAJh czasy te będą ulegały skróceniu. Pierwszych odczuwalnych efektów mogą Państwo oczekiwać już w połowie 2012 r. Z poważaniem, Rzecznik prasowy PKP Polskie Linie Kolejowe SA Krzysztof Łańcucki
PRZECZYTAJoraz Fundusz Kolejowy i PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Zakończenie robót zaplanowano w pierwszej połowie 2013 roku. Informacje dla mediów: Maciej Dutkiewicz Rzecznik Prasowy Centrum Realizacji Inwestycji
PRZECZYTAJę i wymianę urządzeń sterowania ruchem kolejowym i diagnostyki; zostanie zakończony w pierwszej połowie 2013 roku. Prace na całej linii Warszawa – Gdynia zakończą się w 2014 roku, a ich efektem będzie
PRZECZYTAJ