• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy II e III. Rezultatów: 463, czas wyszukiwania 8 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/komputery-zapewniaja-bezpieczna-podroz-na-zmodernizowanej-trasie-wroclaw-rawicz-2985

Komputery zapewniają bezpieczną podróż na zmodernizowanej trasie Wrocław – Rawicz

15.01.2016

ochrony czystości wód. Realizacja projektu POIiŚ 7.1-4 „Modernizacja linii kolejowej E59 Wrocław - Poznań, Etap II odcinek Wrocław – granica województwa dolnośląskiego”: Koszt 1 052 203 685,68 PLN Wysokość [...] grudnia 2015 r. rosnący ruch pociągów dalekobieżnych i aglomeracyjnych na dolnośląskim odcinku linii E59 Wrocław – Poznań obsługują nowoczesne komputerowe systemy Lokalnego Centrum Sterowania LCS Wrocław [...] Europejskiej: 775 418 132,37 PLN Czas realizacji projektu: 2009 – 2015 r. Zakres modernizacji linii E 59 Wrocław – Poznań na dolnośląskim odcinku: 58 km linii dwutorowej wraz z siecią trakcyjną, 5 stacji:

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/multimedia/video/szczegoly/modernizacja-linii-kolejowej-e-30-etap-ii-odcinek-zabrze-katowice-krakow-2156

Modernizacja linii kolejowej E 30, etap II, odcinek Zabrze-Katowice-Kraków

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/10-projektow-pkp-plk-w-ii-konkursie-cef-unijne-wsparcie-ma-wyniesc-ponad-7-mld-zlotych-3007

10 projektów PKP PLK w II konkursie CEF. Unijne wsparcie ma wynieść ponad 7 mld złotych

16.02.2016

planowane dofinansowanie z CEF. 10. Prace na podstawowych ciągach pasażerskich (E 30 i E 65) na obszarze Śląska, etap I: linia E 65 na odc. Będzin – Katowice – Tychy – Czechowice Dziedzice – prace przygotowawcze [...] wszystkie złożone wnioski PLK. W ramach II tury konkursu CEF, Polskie Linie Kolejowe ubiegają się o dofinansowanie następujących projektów: 1. Prace na linii E75 na odcinku Czyżew – Białystok. Wartość [...] linii kolejowej E 30 – odcinek Zabrze – Katowice – Kraków. Wartość projektu wynosi 538,7 mln EUR, w tym 410,1 mln EUR stanowi planowane dofinansowanie z CEF. 3. Prace na linii kolejowej E 30 na odcinku Kraków

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/warszawa-okecie-czachowek-dobre-tempo-prac-od-marca-kolejny-etap-przebudowy-3013

Warszawa Okęcie – Czachówek: dobre tempo prac, od marca kolejny etap przebudowy

23.02.2016

Kalwarii. "Modernizacja linii kolejowej nr 8, odcinek Warszawa Okęcie – Radom (LOT A, B, F) - Faza II" współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego [...] Kontakt dla mediów: Karol Jakubowski Zespół prasowy PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. tel. 668 679 414 e-mail: rzecznik@plk-sa.pl

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/krakow-rzeszow-nie-tylko-krotsza-podroz-3024

Kraków – Rzeszów - nie tylko krótsza podróż

13.03.2016

inwestycji. Zapraszamy do fotorelacji. Projekt „Modernizacja linii kolejowej E 30/C-E 30, odcinek Kraków – Rzeszów, etap III” współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach [...] Skrócenie czasu podróży to tylko jeden z efektów modernizacji linii E 30 na trasie Kraków – Tarnów – Rzeszów, którą realizują PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Ponadto, wykonane prace dają możliwość kursowania

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wygodniej-na-stacji-w-bochni-coraz-krotsza-podroz-do-krakowa-i-rzeszowa-3020

Wygodniej na stacji w Bochni. Coraz krótsza podróż do Krakowa i Rzeszowa

08.03.2016

tak dostosowane, że pełnią role przejść. Projekt „Modernizacja linii kolejowej E 30/C-E 30, odcinek Kraków – Rzeszów, etap III” współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/w-2016-r-z-polski-do-niemiec-po-nowym-moscie-kolejowym-3062

W 2016 r. z Polski do Niemiec po nowym moście kolejowym

02.05.2016

komfortowa podróż dla pasażerów. Wartość realizowanego projektu „Modernizacja linii kolejowej E 30, etap II, odcinek Bielawa Dolna – Horka: budowa mostu przez Nysę Łużycką oraz elektryfikacja” wynosi ok [...] kolejowej oraz usprawnia połączenia na osi wschód – zachód. Nowy most i wcześniejsza modernizacja lini E 30 Opole – Wrocław – Węgliniec – granica państwa oraz elektryfikacja linii po stronie niemieckiej, stworzą

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/projekty-plk-za-164-mld-euro-pozytywnie-ocenione-przez-ke-3096

Projekty PLK za 1,64 mld euro pozytywnie ocenione przez KE

17.06.2016

planowane dofinansowanie z CEF. 10. Prace na podstawowych ciągach pasażerskich (E 30 i E 65) na obszarze Śląska, etap I: linia E 65 na odc. Będzin – Katowice – Tychy – Czechowice Dziedzice – prace przygotowawcze [...] Prace na linii E75 na odcinku Czyżew – Białystok. Wartość projektu wynosi 397,4 mln EUR, w tym 302,8 mln EUR stanowi planowane dofinansowanie z CEF. 2. Modernizacja linii kolejowej E 30 – odcinek Zabrze [...] 7 mln EUR stanowi planowane dofinansowanie z CEF. 8. Prace na linii kolejowej E 20 na odcinku Siedlce - Terespol, etap III - LCS Terespol. Wartość projektu wynosi 131 mln EUR, w tym 109,5 mln EUR stanowi

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/bezpieczniej-i-szybciej-na-cmk-pierwsza-w-europie-inwestycja-w-ramach-cef-zakonczona-3109

Bezpieczniej i szybciej na CMK. Pierwsza w Europie inwestycja w ramach CEF zakończona

04.07.2016

Inwestycja to część globalnego projektu, którego celem jest modernizacja linii kolejowej E65 - fragmentu korytarza sieci bazowej Bałtyk-Adriatyk. PLK zaplanowała roboty na przecięciu Centralnej Magistrali [...] in. do Krakowa i Katowic. Wcześniejszy, jednopoziomowy układ skrzyżowań kolejowo-drogowych na linii E65 uniemożliwiał prowadzenie pociągów z prędkością większą niż 160 km/h, ograniczając tym samym możliwości [...] ramach trzeciego konkursu CEF, którego ogłoszenie planowane jest przez Komisję Europejską na przełomie III i IV kwartału 2016 roku. Instrument „Łącząc Europę” ma przyczynić się do zrównoważonego wzrostu. Ten

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wygodniejsza-obsluga-na-stacji-czempin-dobre-tempo-prac-na-linii-z-poznania-do-wroclawia-3035

Wygodniejsza obsługa na stacji Czempiń, dobre tempo prac na linii z Poznania do Wrocławia

24.03.2016

na linii kolejowej E59 zostały podpisane w ramach projektu POIiŚ 7.1-5.1 „Modernizacja linii kolejowej E59 na odcinku Wrocław – Poznań, Etap III, odcinek Czempiń – Poznań – faza II.” Wartość kontynuowanych

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...25262728293031323334...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 291 do 300 z 463.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook