Wyniki wyszukiwania
Nowe tory na moście średnicowym
10.05.2014
szyny tor oraz oczyścił z rdzy i zanieczyszczeń większość konstrukcji. Rozpoczął się już proces montowania nowych mostownic, które pełnią na moście rolę podkładów. Równolegle wykonawca kończy demontowanie
PRZECZYTAJporuszania wygodniejszy dostęp do peronów zapewnią pochylnie. Standard podróży koleją podniesie także montowane już nowe oświetlenie oraz ujednolicone, estetyczne elementy małej architektury: wiaty, ławki, kosze
PRZECZYTAJKoleją szybciej nad ulicami Wrocławia
19.05.2014
prace przy wznoszeniu nowego sąsiedniego przęsła. Poszczególne elementy są wynoszone dźwigami i montowane na tymczasowych podporach. W części żelbetowej mostu trwa skuwanie starego betonu i wzmacniane 29
PRZECZYTAJWschodni – Papowo Toruńskie oraz Wąbrzeźno – Książki. To w sumie 34 kilometry linii, na której montowane są nowe tory, a sieć trakcyjna jest regulowana. Remontem objęte zostały także wiadukty i przepusty
PRZECZYTAJjuż przeszła modernizację, aktualnie wielobranżowe prace trwają na sąsiedniej. Ekipa specjalistów montuje przeszło 130. metrową, stalową konstrukcję głównego przęsła nurtowego. Prace, kilkanaście metrów
PRZECZYTAJSzybciej koleją wzdłuż Odry
24.06.2014
eksploatacyjne toru nr 2. Aktualnie prowadzone są prace na torze nr 2 stacji Zielona Góra, gdzie montowane są nowe szyny i rozjazdy, dzięki czemu podwyższy się nie tylko prędkość, ale także bezpieczeństwo
PRZECZYTAJZmienia się także wygląd peronów. Są podwyższane, by można było wygodniej wsiadać do pociągów. Montowane są także nowe: oświetlenie, ławki, wiaty, tablice informacyjne i systemy nagłośnienia. Wyeksploatowane
PRZECZYTAJMontowany system, po pierwszych próbach na odcinku Radziwiłłów – Żyrardów, wymaga zastosowania pełnej, dłuższej procedury odbiorów. Planując testy, wykonawca zakładał optymalną sytuację, w której współpraca
PRZECZYTAJpodpisywała od 2011 roku. Rok 2014 przyniesie zakończenie prac na torach, zaś w roku 2015 będzie montowany system ERTMS. Te prace nie wpłyną na ruch kolejowy. Łączny koszt inwestycji sięga 8,8 mld zł. Kontakt
PRZECZYTAJpodziemnego, które zastąpi wyeksploatowaną kładkę jest gotowa. Wykonawca maluje obecnie ściany i montuje windy – informuje Marta Guz. Peron został podwyższony, co ułatwi podróżnym sprawne wysiadanie i wsiadanie
PRZECZYTAJ