• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy rozwój. Rezultatów: 1116, czas wyszukiwania 9 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolejny-przetarg-na-e30-798

Kolejny przetarg na E30

22.07.2010

przekonania, że wykorzystane środki Funduszu Spójności przyczyniają się do rozwoju infrastruktury kolejowej, a tym samym rozwoju gospodarczego kraju i Unii Europejskiej; • informowanie o planowanej organizacji [...] rzetelnej i stałej informacji o projekcie, roli Unii Europejskiej w jego finansowaniu, a co za tym idzie rozwoju infrastruktury kolejowej w Polsce; • budowanie świadomości społecznej dotyczącej istnienia Funduszu

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolej-wraca-do-lomzy-po-30-latach-trwa-kluczowa-inwestycja-dla-regionu-11085

Kolej wraca do Łomży po 30 latach – trwa kluczowa inwestycja dla regionu

05.09.2025

pasażerski odjechał stąd w 1993 r. Dotrzymujemy obietnic, aby miasto i region zyskiwały nowe możliwości rozwoju – mówi Piotr Wyborski, prezes Zarządu PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. Rozpoczęcie prac budowlanych

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/350-mln-zl-na-remont-torow-i-infrastruktury-kolejowej-polnocnej-obwodnicy-gop-3691

350 mln zł na remont torów i infrastruktury kolejowej Północnej Obwodnicy GOP

06.04.2018

względem transportu drogowego oraz przyczyni się do ochrony środowiska. Inwestycja korzystnie wpłynie na rozwój gospodarczy Śląska. Na odcinkach Gliwice – Bytom – Chorzów Stary – Siemianowice Śląskie – Dąbrówka

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/rozpoczecie-prac-modernizacyjnych-na-linii-kolejowej-nr-356-pomiedzy-poznaniem-wschodnim-a-wagrowcem-1301

Rozpoczęcie prac modernizacyjnych na linii kolejowej nr 356, pomiędzy Poznaniem Wschodnim a Wągrowcem

20.05.2011

zgodnie z podpisaną umową wynosi około 153 mln zł. Prace finansowane są z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz Funduszu Kolejowego i środków własnych Polskich Linii Kolejowych S.A. Zakres prac

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/umowa-na-nadzor-na-modernizacje-linii-356-na-odcinku-poznan-golancz-1179

Umowa na nadzór na modernizację linii 356 na odcinku Poznań- Gołańcz

09.02.2011

przystanków zostanie przebudowane. Modernizację finansuje Unia Europejska z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007 – 2013 oraz

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/plk-oglaszaja-kolejne-przetargi-za-46-mld-zl-6690

PLK ogłaszają kolejne przetargi za 4,6 mld zł

10.02.2022

komfort i bezpieczeństwo podróżowania. Elektryfikacja wykonana na tej trasie, wpłynie korzystnie na rozwój ekologicznego transportu w województwie. Pozwoli także na przygotowanie jeszcze lepszej oferty podróży

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/4-oferty-na-modernizacje-przejazdow-kolejowych-1312

4 oferty na modernizację przejazdów kolejowych

26.05.2011

Lublinie e-mail: ma.kwiatkowska@plk-sa.pl Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/40-mln-zl-inwestuja-spolki-zalezne-plk-na-zakup-pociagow-sieciowych-6261

40 mln zł inwestują spółki zależne PLK na zakup pociągów sieciowych

18.10.2021

zależnych PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. związane są z rozwojem kompetencji w branżach: torowej, rozjazdowej i podtorza. Zakładany jest również rozwój w obszarze energetyki kolejowej i naprawy pojazdów kolejowych

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/pociagiem-z-pily-do-poznania-o-40-minut-krocej-3363

Pociągiem z Piły do Poznania o 40 minut krócej

24.04.2017

ważnym projektem. Efekty inwestycji będą sprzyjały poprawie transportu w aglomeracji i regionie oraz rozwojowi przewozów towarowych w Wielkopolsce. Tą inwestycją lepiej łączymy Polskę. Krótsze podróże i dodatkowe

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/pociagiem-z-pily-do-poznania-40-minut-krocej-2905

Pociągiem z Piły do Poznania 40 minut krócej

09.10.2015

interesy Wielkopolan oferując fundusze unijne w ramach WRPO na inwestycje kolejowe. Od lat dbamy o rozwój transportu kolejowego i zakup nowoczesnego taboru z budżetu europejskiego i województwa. Nakłady

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...20212223242526272829...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 241 do 250 z 1116.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook